Skorzystałam w banku z oferty kredytu mieszkaniowego i rachunku. Bardzo miła obsługa, pani Renata, która zajęła się moją sprawą bardzo konkretna, uprzedziła mnie o wszystkich możliwościach, minusach i plusach oferty, wykonała wyczerpujące symulacje, odpowiadała szczerze na pytania. Od początku do końca współpraca przebiegała bardzo dobrze, zakończyła się szybką, pozytywną odpowiedzią w sprawie kredytu i bardzo szybką wypłatą kredytu. Posiadaczką kredytu i konta jestem już kilka miesięcy, sprawdziłam więc dokładnie czy wszystkie przedstawione w banku informacje w rzeczywistości wyglądają tak samo i jestem bardzo zadowolona. Rzetelna, profesjonalna obsługa przed i po zawarciu umowy. Polecam.
Robię w sano zakupy od dłuższego czasu. Nie zdarzyło mi się jeszcze znaleźć przeterminowanego produktu, obsługa bardzo miła, jak coś się stłucze, spadnie, od razu ktoś przychodzi z obsługi i sprząta. Dość spory asortyment, ceny ok, choć mogłoby być nieco taniej. Dobre mięso i wyroby garmażeryjne. Minusem są często kolejki, jednak kasjerki dają radę i szybko obsługują klientów.
Wizyta w banku polegała na zmianie danych osobowych oraz dokumentu stwierdzającego tożsamość. Obsługa dość szybka, choć w placówce są tylko dwa stanowiska dla pracowników. Pracownicy mili, chętnie wyjaśniają wszelkie niejasności, jednak nie do końca wiedzą, co mówią, wprowadzając czasem klientów w błąd. Po wizycie w banku o mały włos pozbyłabym się karty do bankomatu, gdyż po zmianie danych osobowych kazano mi aktywną kartę zastrzec, a pocztą miałam dostać nową - nieaktywną. Gdy bank przysłał mi kartę okazało się, że miała ona te same numery i gdybym posłuchała pracownika banku, nowa karta trafiłaby razem ze starą pod nożyczki. Dobrze jest oprócz wiedzy wyniesionej od pracowników upewnić się jeszcze na infolinii czy nie jest się wprowadzonym w błąd.
Bardzo dziękujemy za tę obserwację i przedstawienie Pani opinii na temat obsługi w oddziale ING Banku. W związku z tym informujemy, iż przekażemy Pana ocenę osobie, która zarządza tym oddziałem i zapewniamy Panią, iż zostaną przeprowadzone działania zmierzające do podniesienia jakości obsługi Klienta. Jest to kluczowy aspekt związany z funkcjonowaniem ING Banku. Raz jeszcze dziękujemy za Pani opinię. Pozwoli ona nam jeszcze efektywniej doskonalić się w obszarze satysfakcji Klienta. Mamy nadzieje, iż kolejne wizyty w oddziałach ING Banku nie zmienią Pani opinii na temat Naszej instytucji, Banku z dobrą renomą.
Niewielka pizzeria z...
Niewielka pizzeria z dobrą atmosferą, gustownym wnętrzem i dobrym jedzeniem. Dania przygotowywane szybko, obsługa uśmiechnięta, ceny konkurencyjne. Przepyszna pizza, bardzo dobry kebab na talerzu, szczególnie ten posypany serem, choć mogłoby być więcej mięsa. Niedroga herbata. Bardzo dobra lokalizacja, warto zajrzeć. Polecam.
Przed lokalem nieduży, ładnie urządzony ogródek z oczkiem wodnym, dookoła unosi się zapach grillowanego mięsa, od razu wzrasta apetyt na jedzenie. Wnętrze dość surowe, jednak schludne, gustowne, bez zbędnych dodatków. Jedzenie wyśmienite, ładnie podane, obsługa miła, czas podania potraw ok. Jedyny minus to cena, choć dziczyzna nie jest tania, Przydały by się promocyjne zestawy obiadowe, choć w lokalu dość często są promocje na poszczególne potrawy. Polecam.
Wchodząc do restauracji można obejrzeć kartę, zapoznać się z ofertą, cenami.Byłoby to na plus gdyby nie fakt, że karta, którą otrzymuje się przy stoliku ma już zupełnie inne ceny - wyższe. Osoby, które przyszły zjeść coś niedrogiego mogą się wówczas niemile zaskoczyć. Osoby, które swoje dania wybrały korzystając z karty przy wejściu o wyższej cenie dowiadują się płacąc rachunek. Jest to nieprzyjemny chwyt marketingowy i na pewno nie świadczy o uczciwości właściciela. Kelnerki ok, podchodzą do stolika szybko, obsługa ok, jednak stoliki zakurzone, gdzieniegdzie poplamione, na podłodze kurz, pod kanapami koty z kurzu i brudu, za kanapami zużyte chusteczki, ogólnie nieprzyjemny widok od którego odechciewa się jedzenia. Dania podawane dość szybko, jednak na naczyniach zacieki, co sprawia wrażenie brudnych naczyń. Jedzenie ok, choć jak na tą cenę bez wyrazu, słabo doprawione, mięso żylaste. Ogólnie nie polecam, byłam kilka razy, za każdym razem z czystością coraz gorzej, ceny coraz wyższe, dodatkowo jeśli klient chce skorzystać z toalety, musi iść do baru i poprosić o żeton.
Pracownicy danych działów nie zawsze są zorientowani, gdzie można znaleźć poszukiwany produkt, nie stosują się do praw i przywilejów konsumenta ustalonych przez firmę. Np. tylko dwie kasy otwarte a kolejki na około 10minut czekania: Gwarancja sprawnej obsługi
Każdy, kto czeka do kasy dłużej niż 5 minut, a nie wszystkie kasy są czynne, w ramach przeprosin otrzyma od nas 5 złotych. Nie jest to zgodne z prawdą gdyż klient który upomni się o 5zł traktowany jest jak oszust i złodziej a pieniędzy i tak zazwyczaj nie dostaje. Gwarancja świeżości Każdy, kto znajdzie u nas jeden lub więcej przeterminowanych produktów, otrzyma 5 zł w ramach przeprosin.
(Do odebrania w punkcie informacyjnym.) Zamiast 5zł klienci zostają odprawieni z kwitkiem bądź też dostają najtańszą czekoladę o wartości ok. 1zł. Oferta jest jednak dość korzystna, choć mimo gwarancji najniższej ceny wiele produktów jest droższych niż u konkurencji. Asortyment bardzo rozszerzony, można tu dostać naprawdę większość potrzebnych produktów zarówno spożywczych, przez RTV-AGD na kosmetykach kończąc. Jeśli większość kas jest czynna to czas obsługi jest bardzo krótki, jednak zdarza się, że kolejki ciągną się niemal w nieskończoność. Wygląd miejsca bez większych zastrzeżeń.
Profesjonalna obsługa klienta, podawanie wyczerpujących odpowiedzi na zadane pytania, poświęcenie klientowi tyle czasu, ile jest potrzebne. Wygląd personelu bez zarzutu, zachowanie bez większych zastrzeżeń. Dużym plusem firmy są promocje dla stałych klientów, możliwość wzięcia pożyczki bez poręczycieli oraz umowy o pracę(przyznawane są osobom, które mają stałe wpływy na konto). Firma prosperuje bardzo dobrze, jednak przy takiej ilości klientów czas oczekiwania w kolejce jest czasem uciążliwy (tylko dwie kasy na cały Słupsk, często tylko jeden konsultant, maksymalnie dwóch, tylko jeden bankomat na cały Słupsk i w dodatku często nieczynny). Nieco koryguje to bardzo sprawnie działająca infolinia oraz jedna z najlepiej zaprojektowanych stron internetowych- przejrzysta i łatwa w obsłudze, nie zmienia to jednak faktu, że placówka banku jest nieco za mała, za mało jest również stanowisk pracy oraz bankomatów. Wygląd placówki zgodny ze standardami banków Millennium, porównywalny do wyglądu placówek w innych miastach.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.