Opinia użytkownika: Joanna_564
Dotycząca firmy: Bank Millennium
Treść opinii: Profesjonalna obsługa klienta, podawanie wyczerpujących odpowiedzi na zadane pytania, poświęcenie klientowi tyle czasu, ile jest potrzebne. Wygląd personelu bez zarzutu, zachowanie bez większych zastrzeżeń. Dużym plusem firmy są promocje dla stałych klientów, możliwość wzięcia pożyczki bez poręczycieli oraz umowy o pracę(przyznawane są osobom, które mają stałe wpływy na konto). Firma prosperuje bardzo dobrze, jednak przy takiej ilości klientów czas oczekiwania w kolejce jest czasem uciążliwy (tylko dwie kasy na cały Słupsk, często tylko jeden konsultant, maksymalnie dwóch, tylko jeden bankomat na cały Słupsk i w dodatku często nieczynny). Nieco koryguje to bardzo sprawnie działająca infolinia oraz jedna z najlepiej zaprojektowanych stron internetowych- przejrzysta i łatwa w obsłudze, nie zmienia to jednak faktu, że placówka banku jest nieco za mała, za mało jest również stanowisk pracy oraz bankomatów. Wygląd placówki zgodny ze standardami banków Millennium, porównywalny do wyglądu placówek w innych miastach.