Opinia użytkownika: Joanna_564
Dotycząca firmy: Kaufland
Treść opinii: Pracownicy danych działów nie zawsze są zorientowani, gdzie można znaleźć poszukiwany produkt, nie stosują się do praw i przywilejów konsumenta ustalonych przez firmę. Np. tylko dwie kasy otwarte a kolejki na około 10minut czekania: Gwarancja sprawnej obsługi Każdy, kto czeka do kasy dłużej niż 5 minut, a nie wszystkie kasy są czynne, w ramach przeprosin otrzyma od nas 5 złotych. Nie jest to zgodne z prawdą gdyż klient który upomni się o 5zł traktowany jest jak oszust i złodziej a pieniędzy i tak zazwyczaj nie dostaje. Gwarancja świeżości Każdy, kto znajdzie u nas jeden lub więcej przeterminowanych produktów, otrzyma 5 zł w ramach przeprosin. (Do odebrania w punkcie informacyjnym.) Zamiast 5zł klienci zostają odprawieni z kwitkiem bądź też dostają najtańszą czekoladę o wartości ok. 1zł. Oferta jest jednak dość korzystna, choć mimo gwarancji najniższej ceny wiele produktów jest droższych niż u konkurencji. Asortyment bardzo rozszerzony, można tu dostać naprawdę większość potrzebnych produktów zarówno spożywczych, przez RTV-AGD na kosmetykach kończąc. Jeśli większość kas jest czynna to czas obsługi jest bardzo krótki, jednak zdarza się, że kolejki ciągną się niemal w nieskończoność. Wygląd miejsca bez większych zastrzeżeń.