Opinia użytkownika: Joanna_564
Dotycząca firmy: ING Bank Śląski
Treść opinii: Wizyta w banku polegała na zmianie danych osobowych oraz dokumentu stwierdzającego tożsamość. Obsługa dość szybka, choć w placówce są tylko dwa stanowiska dla pracowników. Pracownicy mili, chętnie wyjaśniają wszelkie niejasności, jednak nie do końca wiedzą, co mówią, wprowadzając czasem klientów w błąd. Po wizycie w banku o mały włos pozbyłabym się karty do bankomatu, gdyż po zmianie danych osobowych kazano mi aktywną kartę zastrzec, a pocztą miałam dostać nową - nieaktywną. Gdy bank przysłał mi kartę okazało się, że miała ona te same numery i gdybym posłuchała pracownika banku, nowa karta trafiłaby razem ze starą pod nożyczki. Dobrze jest oprócz wiedzy wyniesionej od pracowników upewnić się jeszcze na infolinii czy nie jest się wprowadzonym w błąd.