Opinie użytkownika (13)

Super. Obsługa miła...
Super. Obsługa miła i sprawna. Wiedza na temat asortymentu niekiedy zawodzi, nie potrafią dokładnie sprecyzować czy dany asortyment jest na sklepie, kiedy będzie czy też gdzie dokładnie się znajduje. Ale zawsze czysto, przy kasie sprawnie.Na plus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Joanna_3215

05.05.2017

TXM textilmarket

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Pomimo iż...
Rewelacyjnie. Pomimo iż personel jest zawsze zaganiany w tym sklepie, poproszony o pomoc nigdy nie odmawia! Potrafi odnaleźć poszukiwany produkt, nawet doradzić. Przy kasie zawsze panuje porządek, kasjerzy witają klientów, oferują sprzedać dodatkową, żegnają klientów i nigdy nie zapominają wydać paragonu.Na plus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Joanna_3215

05.05.2017

PEPCO

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze. Obsługa była...
Dobrze. Obsługa była miła, ale zamiast sprawnie obsłużyć klienta, sprzedawczynie wolały ze sobą rozmawiać na tematy prywatne. Poza tym wokół lady kasowej panował nieład.Na plus: wiedza i kompetencje personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus: zachowanie personelu.

Joanna_3215

05.05.2017

kik

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dzisiejsza wizyta należy...
Dzisiejsza wizyta należy do bardzo pozytywnych doświadczeń zakupowych w tej sieci sklepów. Przede wszystkim zawdzięczam swoje doznania dzięki wspaniałej i fachowej obsłudze, komunikatywności, uprzejmości, a także doradztwu. Poza tym bardzo dobrze zaopatrzony sklep, towar estetycznie poukładany, wiadomo, że klienci podczas oglądania czasem źle coś odłożą i jest lekki chaos - zwłaszcza w strefie HOT SPOT, ale to absolutnie nie wpływa negatywnie na doznania zakupowe!

Joanna_3215

02.03.2017

PEPCO

Placówka

Szczecin, Bandurskiego 96

Nie zgadzam się (0)
Salon Vision Express...
Salon Vision Express w Galerii Kaskada to przykład idealnej obsługi klienta, spełniający wszelkie standardy! Jako klient czułam się ważna, wysłuchana, doradca nawiązywał do moich potrzeb, doradzał, potrafił aktywnie sprzedać inne usługi. Badanie wzroku także przeprowadzone w sposób profesjonalny, nietuzinkowy, wszystko był o dla mnie jasne, proste, zrozumiałe. Od samego początku do końca czułam, że obsługa chce bym została ich klientką. Dodatkowo czystość, porządek, profesjonalne zachowanie doradców. Z przyjemnością tam wrócę i polecę salon wszystkim bliskim.

Joanna_3215

11.02.2017

Vision Express

Placówka

Szczecin, Niepodległości 26

Nie zgadzam się (0)
Drogerię odwiedziłam, gdyż...
Drogerię odwiedziłam, gdyż posiadając kartę stałego klienta, otrzymałam kupon na odbiór darmowego żelu do mycia twarzy z okazji urodzin. W sklepie panował porządek, ładny zapach, sprzedawczynie były ubrane zgodnie ze standardem, były w pełni zaangażowane w obsługę klientów. Po raz kolejny ta wizyta zakończyła się bardzo dobrze, a moje wrażenia o tym sklepie, dzięki bardzo fachowej, profesjonalnej, kulturalnej obsłudze sprawiają, że z chęcią będę tam powracać!

Joanna_3215

01.02.2017

Yves Rocher

Placówka

Szczecin, Niepodległości 26

Nie zgadzam się (1)
Do sklepu Zara...
Do sklepu Zara udałam się ponieważ zamawiałam towar przez ich sklep internetowy, termin odbioru się wydłużał i postanowiłam zapytać się o przesyłkę, którą miałam odebrać właśnie w Galaxy. Wcześniej dzwoniłam na infolinię zara.com i uzyskałam informacje, że zamawiany asortyment jest na 100% w sklepie, tylko zapewne leży na magazynie i omyłkowo nie został zeskanowany, dlatego status mojego zamówienia się nie zmieniał. Będąc w sklepie podeszłam do pracownika i opisałam swoją sytuację, pracownik zgodził się mi pomóc. Wziął więc Ipoda i poprosił o numer zamówienia, okazało się, że takiej przesyłki nie ma. Następnego dnia znów zadzwoniłam na infolinię i tym razem konsultant zapytał w jaki sposób pracownik sprawdził dostępność przesyłki - zostałam poinformowana, że powinien się udać fizycznie na magazyn i poszukać paczki, bo skoro paczka nie była zeskanowana, to w żadnym systemie jej nie będzie widać. Przez to musiałam ponownie udać się do sklepu i oczywiście okazało się, że moje zamówione spodnie są, od prawie tygodnia! Oczywiście, że przeoczenia się zdarzają, ale brak wiedzy pracownika w jaki sposób się sprawdza "zaginione" przesyłki sprawił, że nie dość, że straciłam czas, to moja opinia na temat ich obsługi znacznie osłabła w moich oczach!

Joanna_3215

01.02.2017

Zara

Placówka

Szczecin, al. Wyzwolenia 18

Nie zgadzam się (0)
Wyprzedaż w Smyku,...
Wyprzedaż w Smyku, wydawać by się mogło, że będzie mega szaleństwo, że bałagan, że trudno znaleźć odpowiedni towar w odpowiednim rozmiarze... tymczasem zastała mnie bardzo miła niespodzianka! Towar widocznie oznaczony - wiadomo, gdzie szukać artykułów z wyprzedaży. Wszystko naprawdę estetycznie poukładane, personel stale dbał o porządek. Etykiety na wszystkich produktach! Do tego generalny porządek w sklepie - czysto, podłogi bez żadnych śmieci. Nie musiałam akurat korzystać z obsługi na sali sprzedaży, ale przy kasie bardzo sprawnie zostałam obsłużona. W dodatku ekspedientka nawiązała miłą, luźną rozmowę, poinformowała mnie o prawie do zwrotu, ewentualnych reklamacjach. Szczerze polecam, w porównaniu do poprzednich wizyt w tym sklepie, poprawie na plus uległa jakość obsługi. Brawo!

Joanna_3215

25.01.2017

Smyk

Placówka

Szczecin, Niepodległości 26

Nie zgadzam się (0)
Przede wszystkim kawiarnia...
Przede wszystkim kawiarnia serwuje przepyszne desery i bardzo szeroki asortyment wśród smaków lodów. Obsługa jest miła, kulturalna, ubrana w firmową odzież, co wygląda bardzo schludnie i profesjonalnie. Oprócz tego osoby tam pracujące znają świetnie menu oraz składniki poszczególnych deserów. Nie zawsze jednak stosują aktywną dodatkową sprzedaż czy też wiązanie ofert, czas oczekiwania na podanie deserów w weekend niekiedy przekracza deklarowane 10 minut, co jest minusem. Minusem jest także bardzo mało przestrzeni przy stolikach.

Joanna_3215

22.01.2017

GRYCAN

Placówka

Szczecin, al. Bohaterów Warszawy 42

Nie zgadzam się (0)
Obsługa w salonach...
Obsługa w salonach Vision Express jest naprawdę w pełni profesjonalna, nawet osoby, które mają plakietki UCZĘ SIĘ zasługują na pochwałę. Poświęcają naprawdę sporo czasu, by klient wyszedł zadowolony, znają się świetnie na swojej pracy, mają wiedze na temat asortymentu, jego zastosowania, a także potrafią świetnie dobrać oprawki do klienta. Specjaliści zaś badający wzrok, poświęcają naprawdę sporo czasu na tym, by dokładnie dobrać odpowiednie szkła i rodzaje soczewek,, wyjaśniają krok po kroku wyniki badań. Podczas mojej wizyty aż 4 klientów wychodziło z zakupem! Wielki plus i oby więcej takich miejsc z takim standardem obsługi.

Joanna_3215

22.01.2017

Vision Express

Placówka

Szczecin, Ustowo 45

Nie zgadzam się (0)
Zamawiałam zakupy online...
Zamawiałam zakupy online w opcji Click&Collect, w wybranym przedziale czasowym udałam się do sklepu w wyznaczone przez Tesco miejsce na odbiór zamówień internetowych. Byłam zaskoczona tym, ze to jest miejsce na parkingu, a ja mam stanąć i czekać w aucie, gdyż po wybraniu numeru telefonu do pracowników sklepu oraz podaniu numeru zamówienia, moje zakupy miały mi być przyniesione. Dzwonię więc i czekam na połączenie - mija minuta, potem kolejna, telefon nie zostaje odebrany. Dzwonię raz jeszcze i znów nic. Więc udaję się do sklepu, gdzie przy biurze obsługi klienta zostaję poinformowana, że tego telefonu raczej nikt nie odbiera! No to po co jest podany ten numer? Czekam potem znów kilka minut, by inny pracownik odnalazł moje zamówienie i je przyniósł. Okazuje się, że rzeczy, na których mi najbardziej zależało są niedostępne, a pracownik Tesco sam bez mojej zgody nabił na paragon produkty zastępcze, które były bardzo nieopłacalne. Na szczęście mogłam z nich zrezygnować. Więc teraz czas na podliczenie... i płatność, wydawałoby się, że już po wszystkim. Ale miałam kupon rabatowy i niestety pracownik zapomniał w ostatecznym rozliczeniu mi go nabić, a o tym zorientowałam się gdy odjechałam spod sklepu. Więc znów próbuje dzwonić i telefon milczy, wracam więc by odzyskać moje 20 zł. Suma sumarum zostaje mi to oddane, ale czas spędzony na całych zakupach był dłuższy niż gdybym sama wybrała się na zakupy do Tesco! Nie polecam więc nikomu, kto chcąc zaoszczędzić czas, wybiera taką opcje zakupu. Brak poszanowania dla czasu konsumenta, wiadomo, że jak ktoś wybiera taką opcję, to zależy mu na czasie!

Joanna_3215

22.01.2017

Tesco

Placówka

Szczecin, ul. Milczańska 61f

Nie zgadzam się (0)
Stacja benzynowa Lotos...
Stacja benzynowa Lotos Optima - mała stacja, dobrze zaopatrzona, czysta, toaleta zadbana. Obsługa generalnie dostateczna, nie zostałam spontanicznie przywitana ani też pożegnana, sprzedawca nie podziękował mi także za wizytę. Nie zostało mi też nic zaoferowane z oferty gastronomicznej. To duży minus sprzedawcy, gdyż to są podstawowe standardy obsługi klienta.

Joanna_3215

12.01.2017

LOTOS

Placówka

Szczecin, Ku Słońcu 62

Nie zgadzam się (0)
Rozmowa dotyczyła rezerwacji...
Rozmowa dotyczyła rezerwacji pokoju hotelowego w Budapeszcie, całość była także na potrzeby badania jako tajemniczy klient. Byłam bardzo usatysfakcjonowana z poziomu obsługi działu rezerwacji w tej grupie hotelowej. Przede wszystkim czułam się ważna jako klient, byłam uważnie wysłuchana, odnoszono się do mnie z szacunkiem, ale bez patosu. Zostało mi zaoferowane wszystko spontanicznie, osoba dokonująca rezerwacji szybko i sprawnie wypytała mnie o szczegóły niezbędna do dokonania rezerwacji, informując mnie przy tym o bezpieczeństwie podawanych danych. Świetnie przygotowany personel do obsługi międzynarodowych gości! Szczerze przyznam, że gdy będę wybierać się w tamtym kierunku, z przyjemnością skorzystam z tej grupy hotelowej w celach prywatnych. Tak przeprowadzona rozmowa powinna być przykładem dla wielu innych sieci hotelowych.

Joanna_3215

05.01.2017

Danubius

Infolinia

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi