Opinia użytkownika: Joanna_3215
Dotycząca firmy: Zara
Treść opinii: Do sklepu Zara udałam się ponieważ zamawiałam towar przez ich sklep internetowy, termin odbioru się wydłużał i postanowiłam zapytać się o przesyłkę, którą miałam odebrać właśnie w Galaxy. Wcześniej dzwoniłam na infolinię zara.com i uzyskałam informacje, że zamawiany asortyment jest na 100% w sklepie, tylko zapewne leży na magazynie i omyłkowo nie został zeskanowany, dlatego status mojego zamówienia się nie zmieniał. Będąc w sklepie podeszłam do pracownika i opisałam swoją sytuację, pracownik zgodził się mi pomóc. Wziął więc Ipoda i poprosił o numer zamówienia, okazało się, że takiej przesyłki nie ma. Następnego dnia znów zadzwoniłam na infolinię i tym razem konsultant zapytał w jaki sposób pracownik sprawdził dostępność przesyłki - zostałam poinformowana, że powinien się udać fizycznie na magazyn i poszukać paczki, bo skoro paczka nie była zeskanowana, to w żadnym systemie jej nie będzie widać. Przez to musiałam ponownie udać się do sklepu i oczywiście okazało się, że moje zamówione spodnie są, od prawie tygodnia! Oczywiście, że przeoczenia się zdarzają, ale brak wiedzy pracownika w jaki sposób się sprawdza "zaginione" przesyłki sprawił, że nie dość, że straciłam czas, to moja opinia na temat ich obsługi znacznie osłabła w moich oczach!