Opinia użytkownika: Joanna_3215
Dotycząca firmy: Tesco
Treść opinii: Zamawiałam zakupy online w opcji Click&Collect, w wybranym przedziale czasowym udałam się do sklepu w wyznaczone przez Tesco miejsce na odbiór zamówień internetowych. Byłam zaskoczona tym, ze to jest miejsce na parkingu, a ja mam stanąć i czekać w aucie, gdyż po wybraniu numeru telefonu do pracowników sklepu oraz podaniu numeru zamówienia, moje zakupy miały mi być przyniesione. Dzwonię więc i czekam na połączenie - mija minuta, potem kolejna, telefon nie zostaje odebrany. Dzwonię raz jeszcze i znów nic. Więc udaję się do sklepu, gdzie przy biurze obsługi klienta zostaję poinformowana, że tego telefonu raczej nikt nie odbiera! No to po co jest podany ten numer? Czekam potem znów kilka minut, by inny pracownik odnalazł moje zamówienie i je przyniósł. Okazuje się, że rzeczy, na których mi najbardziej zależało są niedostępne, a pracownik Tesco sam bez mojej zgody nabił na paragon produkty zastępcze, które były bardzo nieopłacalne. Na szczęście mogłam z nich zrezygnować. Więc teraz czas na podliczenie... i płatność, wydawałoby się, że już po wszystkim. Ale miałam kupon rabatowy i niestety pracownik zapomniał w ostatecznym rozliczeniu mi go nabić, a o tym zorientowałam się gdy odjechałam spod sklepu. Więc znów próbuje dzwonić i telefon milczy, wracam więc by odzyskać moje 20 zł. Suma sumarum zostaje mi to oddane, ale czas spędzony na całych zakupach był dłuższy niż gdybym sama wybrała się na zakupy do Tesco! Nie polecam więc nikomu, kto chcąc zaoszczędzić czas, wybiera taką opcje zakupu. Brak poszanowania dla czasu konsumenta, wiadomo, że jak ktoś wybiera taką opcję, to zależy mu na czasie!