Obsługa bardzo miła, kompetentna, pomocna. Szybko i kompletnie udziela informacji dotyczących asortymentu, potrafi polecić produkt. Ubiór pracowników bez zarzutu: czyste, schludne stroje firmowe. Sklep czysty, asortyment intuicyjnie rozmieszczony na pólkach - łatwo wszystko znaleźć. Ceny przyjazne dla klienta.
Oddział PKO BP przy ulicy Grodzkiej nie spełnia podstawowych kryteriów jakości obsługi klienta, doradca zapytany o możliwość założenia konta osobistego nie potrafił udzielić kompletnych informacji na temat produktu oraz wykazywał zniecierpliwienie podczas rozmowy. Wyraźnie dało się odczuć, że nie jest zainteresowany założeniem konta i traci ze mną swój cenny czas. Wygląd placówki odpowiadał standardom banku
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.