Opinie użytkownika (11)

Świetnie.
Świetnie.

Joanna_2289

22.12.2017

RTV EURO AGD

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Świetnie.
Świetnie.

Joanna_2289

22.12.2017

Play

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze.
Dobrze.

Joanna_2289

21.12.2017

ORLEN

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Świetnie.
Świetnie.

Joanna_2289

21.12.2017

Platforma Canal+

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Świetnie.
Świetnie.

Joanna_2289

21.12.2017

DHL

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze.
Dobrze.

Joanna_2289

21.12.2017

Aviva

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Świetnie.
Świetnie.

Joanna_2289

21.12.2017

mFinanse

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Świetnie.
Świetnie.

Joanna_2289

21.12.2017

Amica

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Świetnie.
Świetnie.

Joanna_2289

21.12.2017

eMAG (dawniej Agito.pl)

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Obsługa bardzo miła,...
Obsługa bardzo miła, kompetentna, pomocna. Szybko i kompletnie udziela informacji dotyczących asortymentu, potrafi polecić produkt. Ubiór pracowników bez zarzutu: czyste, schludne stroje firmowe. Sklep czysty, asortyment intuicyjnie rozmieszczony na pólkach - łatwo wszystko znaleźć. Ceny przyjazne dla klienta.

Joanna_2289

25.08.2012

Tesco

Placówka

Myślenice, Słoneczna 2d

Nie zgadzam się (0)
Oddział PKO BP...
Oddział PKO BP przy ulicy Grodzkiej nie spełnia podstawowych kryteriów jakości obsługi klienta, doradca zapytany o możliwość założenia konta osobistego nie potrafił udzielić kompletnych informacji na temat produktu oraz wykazywał zniecierpliwienie podczas rozmowy. Wyraźnie dało się odczuć, że nie jest zainteresowany założeniem konta i traci ze mną swój cenny czas. Wygląd placówki odpowiadał standardom banku

Joanna_2289

25.08.2012

PKO BP

Placówka

Kraków, Rynek Główny 21

Nie zgadzam się (0)
11.04.2022
Odpowiedź firmy
Dziękujemy za zgłoszenie. Z każdej opinii i oceny wyciągniemy wnioski, aby poprawiać jakość obsługi Klientów.

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi