Tak sobie. mało intuicyjna Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Dzień dobry, dziękuję za opinię na temat strony internetowej w mBanku. Zostajemy do Pana dyspozycji zarówno w naszych oddziałach jak i na mLinii pod numerem: 0 801 300 800. Zachęcamy również do kontaktu za pośrednictwem Eksperta online w kanałach audio i wideo. Z pozdrowienia Julia Wochna, mBank
Słabo. Na...
Słabo. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu. Na minus: oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi. wygląd miejsca obsługi.
OK. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus: oferta,cena,asortyment.
Tak sobie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu. Na minus: oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, wygląd miejsca obsługi. Na minus: oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi.
Do lokalu przy ul. Lubartowskiej udałem się aby przedłużyć polisę na ubezpieczenie gospodarstwa domowego. Tradycyjnie /gdyż to nie była moja pierwsza wizyta w tym przedstawicielstwie/ obsługiwała jedna osoba i trzeba było czekać kilkanaście minut na swoją kolejkę. Z uwagi na to że nie występowały żadne zmiany w polisie kontakt z ajetem był krótki i rzeczowy, wiedział o czym mówi i mówił rzeczowo. Właśnie za czekanie na obsługę moja ogólna ocena to +2.
O 16.20 wracając z pracy zjechałem na stację BP aby zatankować gaz. Nie było kolejki także bezpośrednio podjechałem pod dystrybutor, po chwili /ok min/ podszedł pracownik stacji powiedział Dźień Dobry zapytał ile tankujemy, podał nr dystrybutora i zaprosił do środka aby w czasie tankowania móc popatrzeć na ofertę sklepu. W sklepie czysto, towar poukładany na pólkach estetycznie. Po zapłaceniu za gaz standardowa formułka "zapraszamy ponownie". Jedyny mały minus za niezbyt estetyczny wygląd personelu, koszulki robiły wrażenie nie pierwszej świeżości.
Na stację zajechałem aby zatankować LPG. Po krótkiej chwili przszedł pracownik stacji aby zatankować gaz po powitaniu przystąpil do wykonywania swoich obowiązków. W sklepie przebywali jak się domyślam znajomi personelu, prowadzili swobodną rozmowę i pili kawę mimo tego, że sklep nie prowazi barku. Ocena =2 jest właśni zachowanie personelu traktującego miejsce pracy jako miejsce spotkań towarzyskich.
W poszukiwaniu praktycznych prezentów udałem się do w/w sklepu i zostałem bardzo uprzejmie i fachow obsłużony. Obsługa bardzo chętnie i profesjonalnie doradzała jednocześnie bardzo taktownie. Szeroki asortyment towarów w przystępnych cenach. Jedyny mały minus to estetyka budynku od strony ulicy.
Do sklepu udałem się z zamiarem zakupu pralki, po dłuższym czasie oglądania ekspożycji wzbudziłem zainteresowaie obsługi. NA zadawane pytanie udzielał odpowiedzi mało konkretnych, mówił dużo ale bez szczegółów bo ich nie znał. Oferta niezbyt szeroka i pojednym egzemplarzu. Odniosłem wrażenie, że dla oslugi klient to zło konieczne.
Z synem i żoną weszliśmy do salonu. Obsługa nie nachalnie ale od razu zainteresowała się nami. Syn wybierał dwie pary spodni, a że jest wysoki i szczupły, to trudno było znaleźć odpowiednie. Mimo tego, że przemierzył kilkanaście par, obsługa cały czas była uprzejma i chętna do pomocy. Jedyny mały minusik za brak identyfikatorów u ekspedientek.
Udałem się po listwy przypodłogowe do układania terakoty, asortyment ubogi, listwy wymieszane na stojaku, na poszczególnych listwach brak ceny, cena znajduje się tylko na stojaku, co mniej wprawnemu klientowi uniemożliwia zapoznanie się z nią. Na dziale z akcesoriami meblowymi, na podstawkach pod meble brak kodów paskowych, przy kasie zostałem poproszony o powrót na stoisko i wyszukanie przedmiotu z kodem. Dodam, że 90% tych podstawek nie miało kodu kreskowego.
W sklepie byłem jedynym kupujący (jedna osoba oglądała towar). Sprzedawczyni zza lady rzuciła okiem na mnie i nie przejawiła zainteresowania tym, co robię. Wyraźny brak chęci służenia pomocą i radą. Poproszona o podanie konkretnego towaru informuje, że w chwili obecnej jest niedostępny, na ekspozycji brak informacji o braku towaru.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.