OK. Na plus: oferta,cena,asortyment, wygląd miejsca obsługi. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, organizacja i czas obsługi.
Bardzo dobrze. Na plus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment. Na minus: organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Dobrze. Na plus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi. Na minus: wygląd miejsca obsługi.
Bardzo dobrze. Na plus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Dobrze. Na plus: oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu.
Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Mimo dużej liczby klientów bardzo szybka, sprawna obsługa. Zamówienie było gotowe do odbioru w 2-3 minuty. Brak pomyłek przy wydawaniu zamówienia. W restauracji zachowana czystość.
W okresie przedświątecznym, kiedy sklep jest pełen klientów, dużo pracowników chodzących pośród półek sprawdzało na urządzeniach mobilnych dostępność konkretnych artykułów i pomagało w wyszukiwaniu ich na półkach. Nie zawsze się to jednak udawało, pracownik zaczynał poszukiwania dla innego klienta i znowu było się zdanym na siebie. Można było płacić nie przy kasach (do których były jak wiadomo kolejki), ale kartą w terminalu od razu przy półce. Duże usprawnienie. Minusem są wysokie ceny, w innych księgarniach te same książki można kupić taniej.
Sprawne wyszukiwanie terminu badania przez infolinię. Pracownik wyszukuje i podaje dużo możliwych terminów do wyboru wg wskazanych godzin i dni. Oprócz ceny można się też dowiedzieć od pracownika infolinii jak wygląda badanie, jaki jest czas oczekiwania na wynik. Jedyny niewielki minus - ok. 2 min oczekiwiania na połączenie.
Bardzo dobra włoska pizza, przygotowana ze smacznych składników, duży wybór w menu.Nie trzeba długo czekać na podanie dania do stolika. Obsługa bardzo miła i uśmiechnięta. Ceny nie są wygórowane biorąc pod uwagę wysoką jakość podawanego jedzenia.Przy rezerwacji nie było problemu z przesunięciem godziny. Wystrój i czystość bez zastrzeżeń.
Jakość obsługi oceniam na "taką sobie", na dwie pozycje z menu lunchowego trzeba było czekać aż 25 minut mimo, że w restauracji było wtedy bardzo mało gości, a panów kelnerów nie brakowało.Po tak długim czasie oczekiwania okazało się, że kelner przyniósł inny obiad niż został zamówiony. Nie przeprosił, zrobił to (choć raczej mało uprzejmie) dopiero kolejny kelner, który podszedł po jakimś czasie (znowu czekanie) z właściwym daniem.Przy płaceniu kelner nie oddał karty z terminala, trzeba było się o nią upominać.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.