Opinie użytkownika (13)

OK. Na plus:...
OK. Na plus: oferta,cena,asortyment, wygląd miejsca obsługi. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, organizacja i czas obsługi.

Iza_38

05.05.2017

Zara

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Na...
Bardzo dobrze. Na plus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment. Na minus: organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Iza_38

05.05.2017

Reserved

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze. Na plus:...
Dobrze. Na plus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi. Na minus: wygląd miejsca obsługi.

Iza_38

05.05.2017

H&M

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Super. Na plus:...
Super. Na plus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Iza_38

05.05.2017

Home&You

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Na...
Bardzo dobrze. Na plus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Iza_38

05.05.2017

Tchibo

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze. Na plus:...
Dobrze. Na plus: oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu.

Iza_38

05.05.2017

PEPCO

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Super. Na...
Super. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Iza_38

27.03.2017

nju mobile

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. ...
Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Iza_38

27.03.2017

Samsung

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Mimo dużej liczby...
Mimo dużej liczby klientów bardzo szybka, sprawna obsługa. Zamówienie było gotowe do odbioru w 2-3 minuty. Brak pomyłek przy wydawaniu zamówienia. W restauracji zachowana czystość.

Iza_38

01.03.2017

McDonald's

Placówka

Kraków, Pawia 5

Nie zgadzam się (0)
W okresie przedświątecznym,...
W okresie przedświątecznym, kiedy sklep jest pełen klientów, dużo pracowników chodzących pośród półek sprawdzało na urządzeniach mobilnych dostępność konkretnych artykułów i pomagało w wyszukiwaniu ich na półkach. Nie zawsze się to jednak udawało, pracownik zaczynał poszukiwania dla innego klienta i znowu było się zdanym na siebie. Można było płacić nie przy kasach (do których były jak wiadomo kolejki), ale kartą w terminalu od razu przy półce. Duże usprawnienie. Minusem są wysokie ceny, w innych księgarniach te same książki można kupić taniej.

Iza_38

01.03.2017

empik

Placówka

Warszawa, Wołoska 12

Nie zgadzam się (0)
Sprawne wyszukiwanie terminu...
Sprawne wyszukiwanie terminu badania przez infolinię. Pracownik wyszukuje i podaje dużo możliwych terminów do wyboru wg wskazanych godzin i dni. Oprócz ceny można się też dowiedzieć od pracownika infolinii jak wygląda badanie, jaki jest czas oczekiwania na wynik. Jedyny niewielki minus - ok. 2 min oczekiwiania na połączenie.

Iza_38

01.03.2017

LUX MED

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobra włoska...
Bardzo dobra włoska pizza, przygotowana ze smacznych składników, duży wybór w menu.Nie trzeba długo czekać na podanie dania do stolika. Obsługa bardzo miła i uśmiechnięta. Ceny nie są wygórowane biorąc pod uwagę wysoką jakość podawanego jedzenia.Przy rezerwacji nie było problemu z przesunięciem godziny. Wystrój i czystość bez zastrzeżeń.

Iza_38

01.03.2017

La Mia Italia

Placówka

Warszawa, Domaniewska 31

Nie zgadzam się (0)
Jakość obsługi oceniam...
Jakość obsługi oceniam na "taką sobie", na dwie pozycje z menu lunchowego trzeba było czekać aż 25 minut mimo, że w restauracji było wtedy bardzo mało gości, a panów kelnerów nie brakowało.Po tak długim czasie oczekiwania okazało się, że kelner przyniósł inny obiad niż został zamówiony. Nie przeprosił, zrobił to (choć raczej mało uprzejmie) dopiero kolejny kelner, który podszedł po jakimś czasie (znowu czekanie) z właściwym daniem.Przy płaceniu kelner nie oddał karty z terminala, trzeba było się o nią upominać.

Iza_38

01.03.2017

Sphinx

Placówka

Warszawa, Wołoska 12

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi