Witam, chciałabym się podzielić nie najlepszą opinią o sklepie sieci Biedronka. Robię tam zakupy bardzo często i z pewnością będę nadal robić - natomiast ostatnio spotkałam się z bardzo niemiłą sytuacją. Mianowicie, kasjerka kasując zakupy, pomyliła się w ilościach jakiegoś produktu. Odchodząc od kasy, spojrzałam na paragon i dostrzegłam pomyłkę, cofnęłam się do tej kasjerki, która kazała mi czekać. Tak więc sobie czekałam i czekałam, a kasjerka jak gdyby nigdy nic, obsługiwała dalej klientów, nawet nie zawołała osoby, która by mogła ten błąd naprawić. Po 10 minutach i moim pytaniu jak jeszcze długo mam czekać, kasjerka dalej kontynuowala obsługę, aż wkońcu skończyli się klienci i w końcu zawołano osobę "z kluczykiem", która w bardzo krótkim czasie doprowadziła do tego, że dostałam zwrot pieniędzy, których nie powinnam wogóle wydawać. Co mnie bardzo jeszcze ździwiło - nie doczekałam się słowa PRZEPRASZAM. Pomyłki się zdarzają, ale takie potraktowanie po tej pomyłce nie powinno wogóle mieć miejsca!
Robiąc zakupy w Polo na pierwsze wejście zobaczyłam porozrzucane pieczarki na ziemi, jakieś łupiny, owoce i warzywa były porozrzucane, Idąc dalej natrafiło się na kartony na sklepie, jakieś kosze stojące w przejściach, co wyglądało bardzo nieestetycznie, oraz były problemy z przejściem.Asortymentowe były duże braki na półkach. na plus zaznaczę że są bardzo fajne promocje - oczywiście jeżeli się znajdzie dany produkt, oraz obsługa, która jest profesjonalna i odpowiednio ubrana. Co mnie jeszcze zirytowało to to, że wiszą ceny artykułów, których już nie ma w sprzedaży - chodzi tutaj o zabawki, gdzie możemy zobaczyć ceny np. samochodów, a w rzecywistości nie ma już ich w sprzedaży.
Miałam okazję załatwiać "sprawę" w salonie Plusa. Co do czystości nie mam zastrzeżeń, na podłoga, witrynach i szynach było czysto. W salonie pracowało 3 sprzedawców, z czego jedno stanowisko nie obsługiwało. Przede mną akurat nie było kolejki, bardzo szybko dostałam się do sprzedawcy. natomiast już sama analiza mojego problemu trochę zajęła. Sprzedawca bardzo miły i uśmiechniety, chociaż nie do końca jestem pewna, że kompetentny ( ponieważ nie wiedział gdzie i jak sprawdzić ustawienia w telefonie). Bardzo mi się nie podobało, że podczas obsługi sprzedawca odbierał telefony i załatwiał inne sprawy, ignorując moją obecność. Również nie zauważyłam żadnych wolnych miejsc na sali obsługi, gdzie mógłby usiąść sobie następny klient - a był to pan o kulach, któremu bardzo trudno było stać. Nikt nie zaproponował krzesełka, a przy biurku, gdzie się nie obsługiwało - krzesełko stało.
Robiąc zakupy w piekarni jak zwykle jestem zadowolona. Jak zawsze było czysto i schludnie, bez żadnych zanieczyszczeń, bez poruzrzucanych papierków. Asortymentowo trochę na półkach brakowało. Co do pieczywa to bardzi świeże i wielki wybór. Panie kasjerki odpowiednio ubrane w stroje firmowe, na głowie czepki. Oczywiście przywitały uśmiechem i dobrym słowem Dzien dobry. Godny polecenia ten sklep.
Miałam przyjemność robić zakupy w Carrefourze, i to co zauważyłam napawa mnie optymizmem - mianowicie zbliżają się święta:) Co do czystości na sklepie to nie mam żadnych uwag, podłogi czyste bez poruzrzucanych papierków i folii. Asortymentowo prawie dobrze, w nielicznych miejscach brakowało produktów. Natomiast bardzo mało miejsca się zrobiło w przejściach, gdzie nie ma możliwości przejścia jeżeli przechodzą dwie osoby z przeciwnych stron. Zauważyłam brak ceny na jednym koszu z pluszakami, na innych było można zauważyć. Bardzo dobrze oznaczone promocje, zachęcające do zakupu danego produktu. Przy kasie nie było kolejek, otwarte były 2 stanowiska obsługi, kasjerka ubrana w strój firmowy, przywitała się, oraz poprosila o kartę Rodzinka.
Robiąc zakupy w CCC można dostrzec dbałość pracowników o to miejsce pracy. Sklep bardzo czysty, buty poukładane, jednak jak dla mnie w tym sklepie są zbyt wąskie przejścia. Towar poukładany jest równo na półkach, wszystko oznaczone cenami, odpowiednio wyeksponowane produkty promocyjne. Na sklepie słychać muzykę, jednak jak dla mnie jest trochę za głośna. Podchodząc do regałów w każdym dziele stoi pani - eskpedientka (odpowiednio ubrane w stroje z logo firmy), która powinna pomóc w wyborze, zapytać się w czym pomóc jednak tego nie zrobiła. przy kasie nie natrafiłam na kolejkę, więc obsługa była sprawna i szybka, sprzedawczyni przywitała "dzień dobry". Ogólnie za czystość i dbałośc o ekspozycję mozna pochwalić, natomiast obsługa powinna być bardziej pomocna.
Jakoś pusto się zrobiło w Carrefourze, a to dlatego, że pólki sklepowe swiecą pustkami, na bardzo wielu brakowało produktów, bardzo biednie to wyglądało. Pracownicy sklepu byli w trakcie dokładanie asortymentu na półki, lecz sklep wyglądał, jakby dopiero sie do tego zabrali. Do tego w przejściach palety z produktami do dołożenia, ciężko było sięgać po niektóre produkty. Co do czystości na sklepie nie mam zastrzeżeń, bardzo czysto. Za to pojawiły się już nowe regały z zabawkami, szkoda tylko, że nie są one oznaczone cenami, no chyba, że dopiero się nad tym pracuje. Przy kasie brak kolejek, dwie kasy uruchomione, kasjerki odpowiednio ubrane w strój firmowy, jak zawsze na powitanie "dzień dobry", oraz zapytanie o kartę rodzinkę.
miłe zaskoczenie - tak mogą napisać o zakupach w dniu dzisiejszym w Żabce. Bardzo rzadko zaglądam do tego sklepu - bo miałam za soba kilka nieudanych zakupów w tym miejscu, a dzisiaj jakby nastąpiła wielka przemiana.Sklep utrzymany bardzo czysto, pełen asortyment na półkach (i to mnie bardzo zaskoczyło), przy każdym asortymencie informacyjne ceny, promocje odpowiednio oznaczone. Obsługą zajmowała się jedna ekspedientka, odpowiednio ubrana, bardzo miła. Klientów nie było w sklepie - więc jedna eskpedientka w zupełności wystarczyła, miła, szybka obsługa, zwyczajowo dzień i do widzenia również usłyszałam.Niestety na minus są ceny - w innych sklepach są tańsze produkty, natomiast są promocję na które warto siię skusić.
Od czasu do czasu lubię sobie na kolację w sobotę zamówić pizze, wybór był oczywisty - pizza na mega wypasie z Grubeka Benka. Podjechałam zamówić pizze wcześniej by była gotowa na konkretną godzinę. Gdy już nadeszła ta godzina pizza była gotowa, była ciepła, prosto z pieca. Kupuję pizze na wynos - więc pani zapakowała mi bardzo ładnie ją w kartonik (ktory jest bezpłatny) z dodatkiem dwóch sosów. Samo miejsce w środku wyglądało dość czysto, nie bylo zbyt dużo klientów, była włączona muzyka, klimat odpowiedni jeżeli bym chciała skonsumować ją na miejscu, Obsługa bardzo miła i zawsze uśmiechnieta, przywita sie i pożegna oraz życzy smacznego. Lokal i obsługa godne polecenia, sama pizza była wysmienita (Benek popularny).
Robiąc zakupy w tej sieci cotygodniowo w srodę - czyli w dzień promocji, trochę się zawiodłam asortymentem promocyjnym. Wg mojego uznania nie było artykułów powalających - czyli takich, gdzie drugi produkt jest za 1 grosz. Oczywiście natrafiłam na bardzo fajną promocję Actimekla - 2,99 za 4 sztuki, i o tej godzinie pełne półki tego asortymentu, Co do czystości na sklepie - to bez zarzutów, wszedzie wysprzątane, asortymentowo na półkach podokładane towaru. Obsługa bardzo sprawna, otwarte były aż 3 kasy, kasjerka najprawdopodobniej nowa (bo personel młodych kasjerek sie dość często zmienia) - bez ubioru firmowego. Natomiast na przywitanie padło Dzień Dobry, oraz poproszono o kartę rodzinkę.
Kupując prasę w tym saloniku jak zwykle się nie zawiodłam. W sprzedaży zawsze są codziennie nowe nakłady prasy, bardzo szeroka oferta, można znaleźć prasę branżową, specjalistyczną. W razie braków jakiegoś czasopisma istnieje możliwość zamówienia, i ole jest możliwość zostanie dana pozycja zamówiona. Obsługa bardzo miła, zawsze usmiechnieta sprzedawczyni, przywita usmiechem i symbolicznym dzień dobry, oraz doradzi w razie jakichkolwiek zapytań. Jedyne co jest na minus to zewnętrzna witryna, gdzie umieszczona jest reklama pewnej sieci, niestety poobrywane są boki tej reklamy.
Robiąc zakupy w tym sklepie jak zwykle zauważyłam kosze z towarem niewyłożonym w przejściach (a i tak są wąskie alejkiw tym sklepie), do tego porozrzucane opakowania po wyłożonym mleku, oraz po innych produktach. Towar niezbyt starannie poułożony, natomiast asortyment na półkach był podokładany - nie było wielkich pustek asortymentowych. przy kasie kasjerka ubrana w strój firmowy, nie przywitał klienta, oraz miała minę niezadowolonej z tego, że stoi za kasą. Na koniec nie pożegnała zwykłym do widzenia. Ogólnie nie zadowolona jestem z tej obsługi.
Robiąc zakupy w sklepie u pana Jarzębińskiego jak zwykle się nie rozczarowałam. bardzo miła i kompetentna obsługa, zawsze usmiechnięta, odpowiednio ubrana. Zawsze poradzi i utrzymuje dobry kontakt z klientem. Pieczywo które kupowałam, było jeszcze ciepłe, bardzo chrupkie i pachnące. Ogólny wygląd sklepu utrzymany w czystości. Jedynie na mały minus - to braki asortymentu w koszach - takich jak napoje ( po prawej styronie).
Niestety znowu nie mogę napisać pozytywnej opinii o tym sklepie. Pierwsze co się rzuciło w oczy to brud, podłoga była strasznie brudna mimo tego, że pogoda była bardzo ładna beż żadnych opadów. Klientów jak na ten market nie było zbyt wielu, 2 kasy były uruchomione, natomiast nie było widać innych pracowników na sali, którzy by np dokładali towar, czy chociaż posprzątali tą nieszczęsną podłogę.Na półkach pustki, nieestetycznie wyglądające kosze. Najważniejsze - od wczoraj wchodziła nowa gazetka reklamowa - i juz w tym dniu nie było dostępnych produktów z tej gazetki.Co do obsługi to nie mam zastrzeżeń, ubrana odpowiednio i miła w obsłudze.
Ze względu na promocje i bardzo fajny asortyment staram sie odwiedzać min raz w tygodniu sklep Pepco.ostatnio to co zauważyłam, to to, że brakuje asortymentu, który jest na gazetce, musiał on zostać bardzo szybko wysprzedany, ale nie dostarczono go w nalezytej ilości bądź wcale. Sklep bardzo czysty, towar na półkach odpowiednio oznaczony, raczej bez braków asortymentowych. natomiast odzież na wieszakach wygładała jak wielki misz masz, szczególnie na dziale damskim, wszystko takie różne od siebie na jednym wieszaku, niedopasowane. Obsługa sklepu odpowiednio ubrana w strój firmowy, miła i oferująca karty doładowujące.Dało sie zauważyć róznież produkt polecany - czego wcześniej nigdy nie zauważyłam.
Na samym wejściu do marketu stała dziewczyna, która oferowała każdemu klientowi Kartę Rodzinka - bardzo sympatyczna osoba - bardzo pozytywnie odebrane przeze mnie, miła i odpowiednio ubrana promując kartę. Sklep utrzymany bardzo czysto, natomiast dało sie zauważyć braki w asortymencie. Na minus to nieposprzątane przez personel sklepu worki po wyjmowanym z opakowania zbiorczego asortymencie, tj. worki po cukrze porozrzucane puste na tym własnie asortymencie. Odniosłam róznież wrażenie, że przy stoisku z mięsem i wędlinami jest bardzo pusto, ponieważ wcześniej bywały tam kosze a teraz pozostał wielki pusty obszar. Obsługa bardzo miła i odpowiednio ubrana w stroje firmowe, natomiast bardzo zniechęcają kolejki, z którymi trzeba się zmierzyć by zapłacić za asortyment.
Polo Market jest tym sklepem, gdzie ze wzgledu na niektopre produktu jestem zmuszona robić zakupy. Sklep przy owocach i warzywnach był nieestetyczny, były wielkie zabrudzenia na podłodze. Asortymentowo również nie wygladało to najlepiej - braki na półkach. Minusem również była bardzo mała liczba woreczków i reklamówek jednorazowych na stanowisku warzywno-owocowym, nie było w co zapakować tych produktów.Idąc dalej również nie bylo nic lepiej, wprawdzie jakiś widocznych braków asrtymentowych nie było, natomiast jest to sklep gdzie i tak i tak jest bardzo wąskie przejście, to do tego w tych przejściach ustawione są kosze i kartony z asortymentem Kosze z pewnością są związane z layotem, natomiast kartony powykładane na sklep są bardzo niestetyczne. na plus są promocje artykułów oraz odpowiednio ubrany personel sklepu.
Robiąc zakupy w biedronce zauważyłam brak asortymentu który oznaczony jest jako produkt dnia - myślę, że o tej godzinie, czyli 1 godz i 20 min po otwarciu sklepu - powinien być jeszcze w ofercie. Ogólne wrażenia bardzo pozytywne, skleo utrzymany bardzo czysto, obsługa ubrana w firmowe stroje, jak zawsze miłe powitanie przy kasie - szybka i sprawna obsługa.Natomiast na minus również inne braki asortymentowe na półkach, oraz nie zawsze zgodne z ekspozycją ceny na koszach.
Witam, chciałabym się podzielić opinią na temat drogerii Aster. Wczoraj robiłam tam zakupy, chociaż bardzo rzadko tam zaglądam - ponieważ mam takie wrażenie, że na półkach barkuje towaru. I tak też było wczoraj, niektóre półki straszą pustkami, obsługa rzetelna i miła, jednak na sklepie była tylko jedna pani - kasjerka, która, jak nie było ludzi do kasy wykładał towar. Jeżeli chciało by się zapyatć o radę, to w zasadzie nie bylo sie do kogo zwrócić. Cenowo również nie ma atrakcji w drogerii, a jezeli jest coś na gazetce, to bardzo często jest w minimalnych ilościach i bardzo szybko niedostępne. Sklep ogólnie czysty i schludny.
Witam, jak zwykle przed pracą robiłam zakupy w piekarni. To co zaobserwowała, to to, że jest tam bardzo dużo ludzi, a obsługuję tylko jedna osoba, druga jak mniemam wykładała towar (chociaż nie zauważyłam dzisiaj innych osób z obsługi - z doświadczenia wiem, że zawsze jest tam dwóch pracowników). Obsługa bardzo rzetelna i szybka, sklep czysty, zadbany, asortyment w pełni dostępny.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.