Opinia użytkownika: Iwa_3
Dotycząca firmy: Biedronka
Treść opinii: Witam, chciałabym się podzielić nie najlepszą opinią o sklepie sieci Biedronka. Robię tam zakupy bardzo często i z pewnością będę nadal robić - natomiast ostatnio spotkałam się z bardzo niemiłą sytuacją. Mianowicie, kasjerka kasując zakupy, pomyliła się w ilościach jakiegoś produktu. Odchodząc od kasy, spojrzałam na paragon i dostrzegłam pomyłkę, cofnęłam się do tej kasjerki, która kazała mi czekać. Tak więc sobie czekałam i czekałam, a kasjerka jak gdyby nigdy nic, obsługiwała dalej klientów, nawet nie zawołała osoby, która by mogła ten błąd naprawić. Po 10 minutach i moim pytaniu jak jeszcze długo mam czekać, kasjerka dalej kontynuowala obsługę, aż wkońcu skończyli się klienci i w końcu zawołano osobę "z kluczykiem", która w bardzo krótkim czasie doprowadziła do tego, że dostałam zwrot pieniędzy, których nie powinnam wogóle wydawać. Co mnie bardzo jeszcze ździwiło - nie doczekałam się słowa PRZEPRASZAM. Pomyłki się zdarzają, ale takie potraktowanie po tej pomyłce nie powinno wogóle mieć miejsca!