Opinie użytkownika (6)

OK. Asortyment w...
OK. Asortyment w zbyt wysokiej cenie do jakości produktów. Na plus: Zachowanie personelu, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus: Wiedza i kompetencje personelu, oferta,cena,asortyment.

Ireneusz_124

27.07.2016

Castorama

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze. Na plus:...
Dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, wygląd miejsca obsługi. Na minus: Organizacja i czas obsługi.

Ireneusz_124

27.07.2016

Leroy Merlin

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Na plus:...
Rewelacyjnie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Ireneusz_124

27.07.2016

IKEA

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Fatalnie. Obsługa w...
Fatalnie. Obsługa w sklepie nie wie co do Żegocinie służy nie potrafi wskazać co gdzie leży ani dostosować produktu do moich wymagań. Na plus: Wygląd miejsca obsługi. Na minus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi.

Ireneusz_124

27.07.2016

OBI

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze. Na plus:...
Dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu. Na minus: Zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Ireneusz_124

27.07.2016

PKP Intercity

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Zdecydowanie najlepsza...
Rewelacyjnie. Zdecydowanie najlepsza obsługa i kompetencje na wysokim poziomie pani bardzo dobrze dostosowana ofertę do moich potrzeb. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Ireneusz_124

27.07.2016

TUI

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi