Bardzo dobrze. Na plus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Rewelacyjnie. Na plus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Rewelacyjnie. Na plus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Bardzo dobrze. Na plus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Rewelacyjnie. Na plus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Rewelacyjnie. Na plus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Źle. Na plus: zachowanie personelu, wygląd miejsca obsługi. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi.
Rewelacyjnie. Na plus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Rewelacyjnie. Na plus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Dziękujęmy bardzo! Zapraszamy ponownie do naszego salonu. Zespół Eurofirany.
Rewelacyjnie. Na plus:...
Rewelacyjnie. Na plus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Ogólne wrażenie wyglądu lokalu dobre , oferta lokat oszczędnosciiwych jak dla mnie dobra, wszystkie oferty lokat, kredytów i innych usług ładnie wyeksponowane w postaci ulotek, które można zabrać ze sobą. I niestety obsługa okropnie nachalna wciskająca jakies plany oszczędnosciowe, odmawiałam stanowczo i uprzejmie nie dziękuje ale to na nich nie działa. Poza tym nie podają ukrytych wysokich kosztów utrzymania tych inwestycji i nie pewnych zysków z tego przedsięwzięcia. do tego ten przerysowany makijaż pani obsługującej, ja tego nie lubię ale to moja ocena.
Sklep CCC w Tesco bardzo elegancki, zdjęcia pani Mielcarz rzeczywiscie dodają uroku i prestiżu. Buty elegancko wyeksponowane, jak zwykle dobre ceny panie z obsługi zawsze gdzies w pobliżu ale nie narzucające się, co lubię. Kupiłam buty dla dziecka w bardzo dobrej cenie i dobrej jakosci, przymierzyłam dziecku oba buty a potem nie chciało mi się już ich zdejmować zapytałam przy kasie czy buty mogą zostać na nogach dziecka ,oczywiscie nie było problemu, wychodząc ze sklepu włączył się alarm przy bramkach bardzo się wystraszyłam pomyslałam, że przez pomyłkę mogłam cos wziasć ze sklepu i zaraz będę miała nieprzyjemnosci, ale pani z obsługi tylko z usmiechem zapytała czy odpięłam klips z buta dziecka i sprawdziła to, rzeczywiscie nie odpięłam klipsa, wiec pani go wzięła i wszystko skończyło się dobrze w bardzo miłej atmosferze.
Tesco to bardzo fajny supermarket, dużo asortymentu np. białe Michałki w czekoladzie firmy Wawel nie do kupienia w innym miejscu w Stalowej Woli przynajmniej ja o nim nie wiem tylko w Tesco, obsługa spoko, czysto przestronnie jasno, gadanie spikera maksymalnie denerwujące ale da się przeżyć, kolejki do kasy normalne nie za długie nie za krótkie, kasjerzy mili ale z polskim usmiechem czyli smutnym, nie ma co się dziwić każdy wie jak jest, wszystko super ale ja nie będę robić w Tesco zakupów z jednego powodu CENY np. mop viledy ten plaski z wiaderkiem do wyciskania w Kauflandzie obok tańszy uwaga!!!!!!! 15 złoty, wszystko tam jest tańsze więc idę tam.
Będąc w Tarnobrzegu wybrałam się na zakupy do Kauflandu gdyż zawsze chodzę do tego sklepu w Stalowej Woli i jestem zadowolona. Jakież było moje zdziwienie kiedy okazało się że, Kaufland w tym miescie różni się od tego który znam. Sklep ogólnie wyglądał niechlujnie, a do tego zdziwiły mnie ceny wyższe niż w Stalowej Woli np. płyn do mycia naczyń Fairy droższy o całą złotówkę. Obsługa miła nie czekałam długo w kolejce do kasy i tam niestety niemiła niespodzianka ,gdyż przy kasie stała grubsza pani i stała nie siedziała co chwile uginała nogi było widać że jest już zmęczona tym staniem sprawiało to wrażenie Kauflandu jako molocha wyzyskiwacza, który zamęcza ludzi gorzej niż kiedys Biedronka, nie rozumiem tego dlaczego pracownikowi nie wolno usiąsć jeżeli ta praca nie wymaga stania. Do tego drugie niemiłe wrażenie: żenujące zaglądanie kasjerów w koszyki, czy przypadkiem czegos się nie ukradło, nie można tego załatwić poprzez kamery albo ochroniarza ? Co do strojów dla pracowników moim zdaniem Kaufland nie popisał się beznadziejne czerwone fartuszki ja osobiscie wolę podkoszulki polo bądż po prostu koszule ale to już moje osobiste zdanie. Podsumowując jakby nie to, że znam Kaufland ze Stalowej Woli i bardzo go lubię a miałabym oceniać go na podstawie Kauflandu z Tarnobrzega ocena byłaby absolutnie niedostateczna.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.