Opinie użytkownika (22)

Rewelacyjnie. wszystko do...
Rewelacyjnie. wszystko do czytania , do zabawy i nie tylko, super obsługa

Grażyna_24

27.12.2017

Inmedio

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Tak sobie. brak...
Tak sobie. brak prozumenia między klientem a doradcą

Grażyna_24

22.12.2017

Vectra

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. kompetentna obsługa...
Rewelacyjnie. kompetentna obsługa widzi klienta i potrafi doradzić

Grażyna_24

22.12.2017

RTV EURO AGD

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. bogata oferta...
Rewelacyjnie. bogata oferta ubezpieczenia komunikacyjnego w pełnym pakiecie - w profesjonalny sposób wyjaśnieniony kazdy aspekt

Grażyna_24

22.12.2017

PZU

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. zakres usług,...
Rewelacyjnie. zakres usług, jakość i cena rewelacja

Grażyna_24

22.12.2017

Play

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. super podróż
Rewelacyjnie. super podróż

Grażyna_24

22.12.2017

PKP Intercity

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. doradcy bardzo...
Rewelacyjnie. doradcy bardzo profesjonalni, wyjaśniają wszystkie niejasności,

Grażyna_24

21.12.2017

Bank Millennium

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. kompetentna obsługa...
Rewelacyjnie. kompetentna obsługa widzi klienta i potrafi doradzić

Grażyna_24

21.12.2017

Media Markt

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. cał czs...
Rewelacyjnie. cał czs tankuję na jednej stacji i jestem mega zadowolona

Grażyna_24

21.12.2017

BP

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
weszłam do sklepu...
weszłam do sklepu w którym było sporo klientów,akcja wyprzedaż i wprowadzana nowa kolekcja. rozejrzałam się i poszłam szukać spodni dresowych dla chłopca na 116 cm wzrostu. Po chwili zapytałam gdzie znajdę spodnie dresowe, pani dopytała się o wzrost i pokazała mi na których wieszakach są spodnie dresowe. po wybraniu spodni, zapytałam o sukienki dla dziewczynek, zostałam skierowana do odpowiedniego wieszaka . Ekspedientka w międzyczasie obsługiwała innych klientów, kasowała za kupiony towar, pakowała i doradzała. wszystkich obsługiwała z uprzejmością i uśmiechem na twarzy.

Grażyna_24

10.02.2009

5.10.15.

Placówka

Elbląg, Płk. Dąbka 152

Nie zgadzam się (22)
weszłam do sklepu,...
weszłam do sklepu, po chwili wyszła z zaplecza ekspedientka i powitała mnie. obejrzałam półki z koszulami, ekspedientka po chwili spytała czy może w czymś pomóc/poinformowałam że szukam koszuli dla szczupłego pana 176 cm i nr kołnierzyka 39.pani zapytała czy chodzi o młodego mężczyznę czy starszego-powiedziałam , że pan jest starszy ale młody duchem, pani to zupełnie wystarczyło , pokazała różne modele i wzory koszul, najnowszą kolekcję i kolekcję z minionej zimy , która , jak się okazało jest w promocji, pani potrafiła pokazać różnice między fakturą materiału różnych koszul./ podziękowałam i powiedziałam że się zastanowię .Pożegnałam sie , mówiąc " do widzenia" ekspedientka odpowiedziała i zaprosiła ponownie

Grażyna_24

10.02.2009

WÓLCZANKA

Placówka

Elbląg, Płk.Dąbka 152

Nie zgadzam się (14)
weszłam do sklepu,...
weszłam do sklepu, na moje "dzień dobry" ekspedientka nie odpowiedziała. obejrzałam kurtki męskie, koszule na wieszakach, skarpetki, buty. pani nie spytała sie czy czegoś szukam. spytałam się o koszulę dla pana 176 cm i 110 kg wagi. pani spytała jaki pan nosi nr kołnierzyka, poinformowałam , że nie wiem ale chyba 44 lub 45/ pokazała 2 koszule , spytałam się czy byłyby w innym kolorze, okazało się , że nie ma/ podziękowałam i podeszłam do lady , w której były spinki do mankietów oraz paski do spodni. zapytałam czy są spinki do krawata, pani poinformowała mnie , że nie prowadzą takiego asortymentu. Po chwili do sklepu weszła druga ekspedientka, panie zajęły się rozmową i nie zauważyły mojego wyjścia, nie odpowiedziały na moje " do widzenia"

Grażyna_24

10.02.2009

Sunset Suits

Placówka

Elbląg, Płk. Dąbka 152

Nie zgadzam się (20)
weszłam do sklepu...
weszłam do sklepu i rozejrzałam się / na froncie podłogi i panele w cenach promocyjnych , informacje że przy zakupie wybranej podłogi drewnianej -montaż gratis. obejrzałam asortyment paneli i podłóg , następnie podeszłam do pracownika aby wskazał mi które panele będą najlepsze w domu w którym są 2 psy/ sprzedawca wyjaśnił że najbardziej trwałe są panele,które są oznakowane A4 lub A5, ponieważ są najbardziej odporne na ścieranie , niestety jeśli chodzi o pazury psów - na tonie ma metody i w tym przypadku twardość paneli nie ma znaczenia.sprzedawca wskazał mi saortyment najlepszych paneli , zaproponował abym spokojnie sobie obejrzała i wybrała, które mi się podobają - oglądałam z zaciekawieniem i porównywałam ceny. Po paru minutach sprzedawca podszedł ponownie z zapytaniem czy coś wybrałam - odpowiedziałam że nie moge sie zdecydować ponieważ są 2 rodzaje paneli bardzo podobnych ale różnica w cenie jest znaczna/ sprzedawca wyjaśnił że jest to spowodowane ceną wystawioną przez producenta natomiast poleca mi tańsze panele ze względu na solidność i trwałość/ na moje pytanie jak długo bym musiała czekać jeśli zdecydowałabym się na zakup-odpowiedział że sprawdzi-podszedl do komputera, wprowadził kod towaru i dowiedziałam się , że akurat ten towar jest dostępny w ciągu 3 dni,poinf. również , że jeśli jakiegoś towaru nie ma to jest sprowadzany w ciągu 3 tygodni/sprzedawca zainteresował się na jaką powierzchnię chciałabym kupić panele , następnie podpowiedział aby dobrze wymierzyć pomieszczenie oraz listwy .

Grażyna_24

04.02.2009

KOMFORT

Placówka

Elbląg, Stanisława Dąbka 152

Nie zgadzam się (31)
Hurtownia chemiczna mieści...
Hurtownia chemiczna mieści się w głębi podwórza/ dobre oznakowanie siedziby - dzięki temu łatwo trafiłam / Po wejściu do sklepu rozejrzałam sie po pomieszczeniu- czuło sie miłą i przyjazną atmosferę, podeszłam do ekspozycji towaru i zastanawiałam sie który płyn wybrać, po chwili podeszła do mnie pracownica z pytaniem czy może w czymś pomóc- wyjaśniłam, że poszukuję płynu do mycia szyby kominka/ pracownica pokazała mi różne płyny i poleciła szczególnie jeden , twierdząc , że ten będzie najlepszy, poprosiłam o płyn, pracownica poleciła mi różne produkty tej marki jako tanie i skuteczne, otrzymałam dodatkowo 2 próbki na wypróbowanie w domu oraz katalog produktów/

Grażyna_24

31.01.2009

OPTIMA

Placówka

Elbląg, Niska 5

Nie zgadzam się (27)
weszłam do banku,...
weszłam do banku, poczekałam chwilę aż pracownik obsłuży osobę przede mną, mimo 5 stanowisk, klientów obsługiwały tylko 2 osoby/po chwili zostałam poproszona do stanowiska-wyjaśniłam że chciałabym zrobic wypłate przekazu pieniężnego western union/ okazało sie że pracownik nie był przeszkolony z tego zakresu/ nie potrafił przygotować samodzielnie dokumentów potrzebnych do wypłaty, na szczęście współpracownice pomogły koledze wypełnić dokumenty w programie komputerowym , dalej poszło sprawnie/złożenie podpisów i wypłata gotówki zgodna z deklaracją/podobała mi sie współpraca i koleżeńska pomoc młodszemu koledze przez doświadczonych pracowników banku

Grażyna_24

30.01.2009

Bank Millennium

Placówka

Elbląg, Kólewiecka 112

Nie zgadzam się (20)
dojazd do sklepu...
dojazd do sklepu dobrze oznakowany, parking czysty, wejście do sklepu-wywieszka z aktualną gazetką,sklep czysty, napisy informujace o promocjach, poprosiłam ekspedientke o pomoc w znalezieniu towaru- oderwała sie od pracy i pokazała w którym miejscu jest poszukiwany przeze mnie towar; była otwarta jedna kasa, jak kasjerka zobaczyła ze zaczyna ustawiac się kolejka zadzwoniła- zaraz podeszła ekspedientka wykładająca towar i z uśmiechem zaprosiła do kasy/ po moim podejściu do kasy/ kasjer12/ powitanie, sprawne skasowanie towaru, wydanie reszty, pożegnanie/

Grażyna_24

29.01.2009

LIDL

Placówka

Malbork, De Gaulle'a 89

Nie zgadzam się (25)
przy wejściu na...
przy wejściu na teren hipermarketu wzięłam koszyk i udałam się na stoisko z pieczywem , duża różnorodność asortymentu, chleb świeży , ładnie poukładany, zapach zachęcajacy do kupna, uśmiechnięta obsługa; następnie udałam się na stoisko z rybami- ekspedientka zważyła i podała towar o który poprosiłam , nastepnie udałam się do kasy-kasjerka nr 113- skrupulatna , uważna a jednocześnie miła w stosunku do klientów

Grażyna_24

05.01.2009

Carrefour

Placówka

Elbląg, Płk. Dąbka 152

Nie zgadzam się (30)
przed wejściem do...
przed wejściem do sklepu duże plakaty informujące o przecenach, duży wybór obuwia zimowego i letniego, pracownice sklepu chętnie służące pomoca , informowały , które buty w jakiej przecenie , pokazywały różne wzory w szczegolności chodziło mi o duże rozmiary.

Grażyna_24

05.01.2009

DEICHMANN

Placówka

Elbląg, Płk. Dąbka 152

Nie zgadzam się (20)
realizowałam receptę ,...
realizowałam receptę , liczba opakowań 2- farmaceutka poinformowała mnie że ma tylko jedno opakowanie tego specyfiku ale na następny dzień otrzymam drugie opakowanie, doradziła w sprawie leków przeciwgrypowych w promocyjnej cenie, nie proponowała drogich leków tylko tańsze a tak samo skuteczne

Grażyna_24

05.01.2009

Dbam o Zdrowie

Placówka

Elbląg, Płk.Dąbka 128

Nie zgadzam się (12)
zajechałam do dystrybutora...
zajechałam do dystrybutora nr 1 i okazało się że jest nieczynny/ informacja była przyczepiona na szybie cennika i podjeżdżając zupełnie niewidoczna. musiałam wycofac się i podjechac do dystrybutora nr 3. Po zatankowaniu skierowałam się do kasy/ kasjer obsługując mnie wymieniał uwagi z druga kasjerką na temat nieczynnego dystrybutora i czy szef o tym fakcie wie czy nie. Czułam się jak intruz.

Grażyna_24

21.12.2008

LOTOS

Placówka

Elbląg, Teatralna 1

Nie zgadzam się (24)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi