Na stacji zatrzymałem się aby zatankować gaz gdyż skusiła mnie cena która była niższa niż na innych stacjach. Bardzo szybko pojawił się pracownik aby pomóc zatankować samochód. Po podejściu do kasy, również byłem zaskoczony bardzo miłą obsługą. Pani zaproponowała płyn do spryskiwaczy oraz posiłek w postaci hot doga. Sklep na stacji sprawiał wrażenie czystego oraz uporządkowanego. Gdy zapytałem czy moje dane do faktury są już systemie Pani uprzejmie wyjaśniła że tak gdyż faktura musiała być już wystawiana na stacji orlen.
Ostatnio zamówiłem w tym sklepie internetowym bluzę Ozziego. Wybór w sklepie jest bardzo duży, wyszukiwarka zaawansowana, przejrzysta szata graficzna. Można grupować przedmioty według różnych kategorii. Ceny są faktycznie wysokie, ale z uwagi na to, że towary są oryginalne i bardzo dobrej jakości i w dodatku bardzo trudno niektóre rzeczy dostać w innych sklepach oceniam pozytywnie zakup. Oczywiście sklep oferuje kilka możliwości dostarczenia zakupów. Jestem pewien, że jeszcze będę tam kupować.
Wizyta w sklepie była spowodowana tym, że znajomy musiał nabyć prezent za zbliżające się komunie. Potrzebowaliśmy wybrać sporą ilość rzeczy. Wiele z wybieranych produktów, to były rzeczy na których zupełnie się nie znałem więc potrzebowałem dużo pomocy pracownika. Nie było trudno takiego pracownika znaleźć, gdyż jak później się dowiedziałem pracownicy otrzymują duże wynagrodzenie za sprzedaż. Pracownik nie ograniczał się jedynie do udzielania odpowiedzi na moje pytanie, lecz sam wychodził z inicjatywą. Zadawał sam pytań i próbował ustalić moje potrzeby. Zainteresowany był rozmową ze mną. Taka sytuacja powtórzyła się rónież w każdym z działów, do których dotarłem. Najgorzej jednak oceniam obsługę pracowników którzy znajdował się w dziale z rowerami, Ci akurat niebyli zbyt zainteresowani. Aczkolwiek poproszeni o pomoc, również okazali się bardzo pomocni. Nie udzielali tylko zdawkowych odpowiedzi. Byli bardzo zainteresowani tym aby sprzedać produkty. A zaznaczam, że pytałem o przedmioty wartości 3000zł. Obsługa przy kasie trochę trwała, jednak zostałem doskonale poinformowany o promocjach. Pani była dosyć sympatyczna. Media Expres posiada dobre zaopatrzenie jak i również dobrą i co rzadkość szczerą obsługę, która jest bardzo dobrze poinformowana. W najbliższym czasie również udaje się do tego sklepu, myślę że to najlepiej o tym świadczy. Pozdrawiam.
Ostatnio odbyłam wizytę w banku ING mieszczący się w centrum Bochni. Najpierw sprawdziłem czystość wokół banku. Podłoga była czysta. Oświetlenie działało poprawnie. Wokół lad panował porządek i ład. Podczas mojej wizyty chciałem aktywować kartę bankomatową. W banku był tylko jeden pracownik i mógł tylko obsługiwać jednego klienta. Kartę, można było aktywować za pomocą połączenia telefonicznego do przedstawiciela banku. Pracownik oczywiście wyręczył mnie, a rozmowa trwała ok. 5 minut czasu. Prze tą rozmową jednak musiałam podać swoje dane osobowe, aby bank zweryfikował personalia. Po dłuższej wymianie zdań przedstawiciel zakończył całą operację aktywacji karty. Na zakończenie pracownik banku zapytał się czy może mi jeszcze w czymś pomóc. Odpowiedź była negatywna. Więc przedstawiciel pożegnał się ze mną miło. Cała rozmowa odbyła się grzecznie, miło i uprzejmie. Nikt nam nie przeszkadzał i nikt nie krzyczał. Było spokojnie i miło. Całą moją wizytę oceniam pozytywnie. Nie zauważyłam nic, aby przebiegało coś niepoprawnie.
Obecnie MAT-BUS-y obsługują 13 regularnych tras w okolicach Krakowa, Wieliczki i Niepołomic wykorzystując 54 busy.
Często korzystałem z usług komunikacji nazwijmy ją miejską firmy Matbus. Jest to firma przewozowa działająca między innymi na linii Iwkowa - Kraków. Za każdym razem gdy wsiadam do busa jestem co raz bardziej rozczarowany z ich usług. Parę lat temu firma owa posiadała dobre ceny i ogólnie jakieś jeszcze podejście do klienta. Teraz Ceny podniosły się prawie o 2x w ciągu 3-4lat (i z każdym rokiem są wyższe), Co zniechęca potencjalnego użytkownika z korzystania z ich usług, jednakże w regionie tym prowadzą swoisty monopol, toteż pojazdy wypełnione są po brzegi. Często do samochodu 20osobowego "wchodzi" około 40 osób, nie wspominając już o komforcie podróży. Warunki są po prostu o zgrozo przerażające co oczywiście wpływa na bezpieczeństwo pasażerów. Nie raz widziałem jak ktoś nieomal nie wypadł przez drzwi busa, gdyż zwyczajnie były niedomknięte, ale jak tu domknąć drzwi jeżeli jest taki ścisk jak w puszcze z sardynkami. Dziwi mnie pozycja w tej sprawie władz i policji, czemu nie reagują? Może reagują a firmie bardziej się opłaca płacić mandaty niż wprowadzić dodatkowy pojazd w godzinach szczytu. Takie jest przynajmniej Moje zdanie. Daje Firmie Matbus ocenę -5 za coraz gorsze podejście do klienta, opóźniający się coraz bardziej czas przewozu, corocznych podwyżek cen coraz gorszych jakościowo usług i narażanie zdrowia i życia pasażerów.
Będąc w pobliżu rynku w Bochni udałem się do restauracji wraz z dziewczyną na ulicy Regis w pobliżu szkoły muzycznej. sama restauracja robiła dobre wrażenie-dobrze urządzona, miły klimat, sympatyczna obsługa. Po około 5minut od wejścia otrzymałem menu, które obejrzałem dokładnie. Była to zwykła pożółkła kartka na której niestety nie znalazłem listy napojów. Zamówiłem przedstawioną tam pizze z dużą ilością mięsa za 13 zł oraz 2 kawy. Pani która obsługiwała stoliki (na cały lokal była tylko jedna osoba!!) przyjęła moje zamówienie, w bardzo szybkim czasie bo około 5minut przyniosła zamówioną potrawę, co swoją drogą zaskoczyło mnie. Byłem nieco zniesmaczony faktem iż kawa była po prostu chłodna, jednak pizza bardzo smaczna, co więcej bardzo duża ilość dodatków mięsnych wprost właśnie na to miałem ochotę. Udałem się również do toalety - która pozostawiała wiele do życzenia, gdyż spłuczka była zwyczajnie zepsuta.
Mój ojciec podpisał 2 miesiące temu umowę z Netią SA oczywiście chodzi tu o złącze internetowe, jednocześnie rozwiązał umowę z TP. Nowa umowa powinna obowiązywać od 1 kwietnia, jednakże dopiero rozmowa telefoniczna doprowadziła sprawę do szczęśliwego końca. Dwa miesiące na to aby sobie przesłać dokumenty to za mało?
Celem zakupu był zakup paru kwiatów ozdobnych na biurka do pracy. Bardzo miła obsługa, Pani komunikatywna, uśmiechnięta, fachowe doradztwo i brak opłat za drobiazgi. Minusem tego miejsca moze być to ze kwiaciarnia jest malutkim miejscem. Jednak Pani która tam pracuje jest tak sympatyczną kobietą i tak dobrze potrafi doradzić że nie zwraca się uwagi na ten mały defekt jakim jest mało miejsca. Ponadto Pani potrafi odgadnać to czego chciałby klient. Ceny trochę mogą zrazić.
Pierwsze co mnie zraziło to wąska droga która prowadzi do bardzo małego parkingu, toteż samochody cały czas blokują ulice wiśnicką, próbując jakoś się wyminąć. Na szczęście zostały poczynione pewne kroki w celu poszerzenia miejsc jednak ja osobiście parkuje kilkadziesiąt metrów dalej przy byłym supermarkecie Plus. Jeżeli chodzi o obsługę, panie są bardzo miłe, często pomocne. Towar oczywiście jak na ten typ sklepów oferuje tani i nie koniecznie dobrej jakości asortyment. Jednak klient wg mnie jest w pełni świadomy tego wyboru robiąc zakupy w tym supermarkecie. Większość produktów zwyczajnie leży na paletach. Napoje butelkowe są zapakowane w folie to też należy często "walczyć" z nimi. Często tylko jedna kasa funkcjonuje a kolejka do niej jest bardzo duża.
Zauważyłem już nie pierwszy raz że alkohol jest sprzedawany nieletnim! Również owoce i inne produkty nie są przetrzymywane w odpowiednio przystosowanym miescu toteż psują się. Natomiast Panie przy kasie są bardzo miłe, jednak często zwyczajnie niezauważają klienta zajmując sie"innmi" sprawami, jak i również obłsugują osoby, które są pod wpływem alkoholu.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.