Opinia użytkownika: Gargamel
Dotycząca firmy: ING Bank Śląski
Treść opinii: Ostatnio odbyłam wizytę w banku ING mieszczący się w centrum Bochni. Najpierw sprawdziłem czystość wokół banku. Podłoga była czysta. Oświetlenie działało poprawnie. Wokół lad panował porządek i ład. Podczas mojej wizyty chciałem aktywować kartę bankomatową. W banku był tylko jeden pracownik i mógł tylko obsługiwać jednego klienta. Kartę, można było aktywować za pomocą połączenia telefonicznego do przedstawiciela banku. Pracownik oczywiście wyręczył mnie, a rozmowa trwała ok. 5 minut czasu. Prze tą rozmową jednak musiałam podać swoje dane osobowe, aby bank zweryfikował personalia. Po dłuższej wymianie zdań przedstawiciel zakończył całą operację aktywacji karty. Na zakończenie pracownik banku zapytał się czy może mi jeszcze w czymś pomóc. Odpowiedź była negatywna. Więc przedstawiciel pożegnał się ze mną miło. Cała rozmowa odbyła się grzecznie, miło i uprzejmie. Nikt nam nie przeszkadzał i nikt nie krzyczał. Było spokojnie i miło. Całą moją wizytę oceniam pozytywnie. Nie zauważyłam nic, aby przebiegało coś niepoprawnie.