W trakcie moich zakupów, w sklepie znajdowało się bardzo dużo ludzi, a bardzo mała powierzchnia sklepu sprawiała, że czuło sie lekki dyskomfort. Co więcej, na półkach wyraźnie brakowało asortymentu. Ludzie prawie wyrywali sobie z rak ostatnie bułki i chleby. Kolejka ciągnęła się przez pół sklepu. Pieczywo było smaczne, pani obsługująca również.
W sklepie panował porządek. Ciuchy schludnie wisiały na wieszakach, spodnie poskładane, a podłoga sklepowa lśniła czystością. Tego dnia pochłonął mnie wir zakupów w sklepie Reserved. Przymierzałam mnóstwo ciuchów, a kiedy wyszłam z przymierzalni zauważyłam, że roleta sklepowa na jednym oknie do połowy jest opuszczona. Idąc ze stertą zakupów do kasy, spytałam po drodze jedną z pań pracujących: 'Przepraszam, która jest godzina'. Na to pani odpowiedziała podniesionym głosem: 'Juz dawno powinniśmy zamykać'. Panie przy kasie również nie okazały mi zbytniej sympatii. Czułam się zakłopotana ta sytuacją. Po wyjściu ze sklepu dowiedziałam się, że jest godzina 21:40, czyi jeszcze 20 minut do zamknięcia.
W Empiku panował porządek. Kilkoro klientów czytało książki, a reszta przemieszczała się między regałami. Tego dnia było tam naprawdę sporo ludzi. Nie miałam zbyt wiele czasu więc spytałam pana z informacji o szukana rzecz (ogrzewacz na ręce). Pan bardzo sprawnie i szybko mi pomógł. Pani pracująca przy kasie także była miła i uśmiechnięta. Zaproponowała mi jakieś gadżety w promocyjnej cenie. Polecam ten sklep.
W barze Pietrówka miałam przyjemność być kilka dni z rzędu. Wnętrze baru jest bardzo estetyczne, czyste i ładnie urządzone. Można spotkać tam obsługę na najwyższym poziomie. Panie, które tam pracują zawsze są bardzo miłe, uśmiechnięte i wspaniale potrafią doradzić oraz nawiązać przyjazny kontakt z klientem. Najlepsze w barze jest oczywiście wyżywienie. Zawsze świeże, pachnące i bardzo smaczne. Bar Pietrówka na zawsze pozostanie w pamięci mojej i moich znajomych. Jest to miejsce do którego na pewno wrócimy podczas kolejnych wczasów w Wiśle. Serdecznie polecam.
W sklepie panował porządek, za wyjątkiem części przeznaczonej na przeceny. Tam ubrania leżały podeptane na podłodze, część ubrań do połowy zawieszona była tylko na wieszakach. Na kolejnych stojakach wisiały poprzecenianie paski. Zdjęcie pasków z wieszaka sprawiało problem, ponieważ były one poplątane. Część z nich również leżała na ziemi. W sklepie nie było zbyt dużo ludzi. Pani przy kasie była miła.
Sklep oceniam bardzo pozytywnie. Było tam bardzo czysto. Wszystkie ciuchy wisiały na wieszakach. Duży wybór odzieży damskiej. Manekiny bardzo gustownie ubrane. Oprócz mnie w sklepie tyło jeszcze pięć osób. Pani sprzedawczyni była bardzo miła. Przynosiła mi ciuchy do przymierzalni i wymieniała rozmiary. Kupiłam dwie bluzki w promocji. Zapłaciłam 108 zł. Bardzo przyjazny sklep -polecam.
Ta obserwacja jest dość nietypowa, ponieważ nie widziałam willi na żywo ani w gruncie rzeczy tam nie dojechałam. Chciałabym jednak opisać zachowanie właścicieli willi. Otóż, wraz z narzeczonym, siostrą, jej mężem i dzieckiem szukaliśmy pokoi do wynajęcia na tygodniowe wczasy w Wiśle. Po weryfikacji ogłoszeń w Internecie, wykonałam kilkanaście telefonów do różnych obiektów turystycznych, porównując ich oferty cenowe, wyżywieniowe i standardowe. Oferta Willi Nad Potokiem odpowiadała nam. Zadzwoniłam tam i ustaliłam cenę z właścicielem na 80 zł od osoby z pełnym wyżywieniem. Kiedy zapytałam co zawiera przykładowe menu - pan niegrzecznie "parsknął" i odpowiedział mi "no chyba wiadomo co się je na obiad". Nie miałam już ochoty na dalsze pytania. Kolejny telefon wykonała moja siostra (której dziecko jest bardzo alergiczne) w celu ponownego zapytania o wyżywienie. Tym razem odebrała pani. Również ona zaskoczona była takim pytaniem, a kiedy siostra zapytała o wyposażenie pokoju oraz o to czy jeżeli będziemy wyjeżdżali o 3:00 w nocy moglibyśmy nie płacić za śniadanie kolejnego dnia - pani właścicielka powiedziała "wie pani co, jeszcze nigdy nie spotkałam się z tym żeby ktoś zadawał tyle pytań. Nie dogadamy się. Proszę do nas nie przyjeżdżać". Piszę o tym, ponieważ sama jestem właścicielką pensjonatu i nie wyobrażam sobie takiego traktowania moich klientów. Codziennie odbieram dziesiątki telefonów i uważam, że gość przed przyjazdem do obiektu ma prawo wiedzieć wszystko. Odradzam wszystkim Wille Nad Potokiem w Wiśle.
Sklep Pawo znajduje się w Domu handlowym Kupiec. Można zaliczyć go do bardzo ekskluzywnych. Znajduje się tam bardzo duży wybór męskiej odzieży - garnitury, marynarki, krawaty, koszule, itp. Pani sprzedawczyni wspaniale potrafi doradzić i dobrać garnitur odpowiednio do sylwetki mężczyzny. W sklepie panował porządek.
W sklepie Kubuś można nabyć artykuły spożywcze, takie jak kawa, herbata, słodycze, papierosy, a także szeroki wybór zabawek dla dzieci. Dzisiaj w sklepie nie można było nie zauważyć walentynkowych dekoracji. Półki po brzegi wypełnione były czekoladami i bombonierkami z motywami walentynkowymi. Ceny w tym sklepie są bardzo przystępne. Obsługa jest bardzo miła. W sklepie panował porządek.
W sklepie można znaleźć duży wybór zabawek dla dzieci w różnym wieku. Kilka zabawek na półkach było niepoukładanych, a niektóre zabawki na podłodze - poprzewracane. Nie zauważyłam osoby, która kontrolowałaby porządek na terenie sklepu. Obsługiwała tylko jedna pani przy kasie. Była bardzo miła. Skasowała mnie troszkę mniej, ponieważ nie miała jak wydać. Ceny są przystępne. W sklepie przeważają gry planszowe i puzzle. Ogólnie sklep oceniam pozytywnie. Bardzo przyjazny dla dzieci.
Tego dnia wybrałam się do sklepu z zamiarem kupienia skórzanego portfela. Pani sprzedawczyni była bardzo miła. Na samym początku zapytała mnie o moje wymagania co do zakupu (wielkość, kolor, materiał), a następnie zaprezentowała mi kilka najciekawszych modeli. Ceny kształtowały się bardzo różnie - od 40 zł do 200 zł. Po dokonaniu zakupu dostałam elegancki kartonik. W sklepie było bardzo czysto, a w powietrzu czuć było charakterystyczny, skórzany zapach. Asortyment wypełniał cały sklep, ale nie było też przepychu. Można tam również znaleźć eleganckie płaszcze, kurtki, torebki, rękawiczki czy parasole. Polecam.
W tym sklepie ciuchy są naprawdę ładne i oryginalne, niestety jednak wybór ubrań nie jest zbyt imponujący - przeważają ciuchy w rozmiarach 40, 42, rzadko kiedy osoba o rozmiarze 36 może dostać tam coś dla siebie. Ceny są bardzo wysokie, a marki ubrań niestety nie rozpoznawalne. Ogólnie w sklepie panuje porządek. Panie ekspedientki są miłe.
W sklepie było bardzo czysto. Tylko kilkoro klientów oglądało ciuchy. Kupiłam tego dnia trzy swetry męskie w promocji za 79,99. Niestety dwa z trzech swetrów nie pasowały osobom którym je kupiłam. Po dwóch tygodniach bez problemu pani ekspedientka pozwoliła mi wymienić je na prawidłowy rozmiar. Obsługa w tym sklepie jest bardzo kompetentna, a sklep zawsze wygląda jak galeria sztuki. Polecam.
Tego dnia w H&M był pierwszy dzień przecen. Bardzo duża część asortymentu była przeceniona o 20%, 40% lub 50%. Panie w kasie miały mnóstwo pracy, ponieważ kolejki były bardzo długie. W sklepie panował chaos, a rzeczy leżały na ziemi i ludzie deptali po nich. Niestety nie było pracownika, który ogarnął by teren sklepu.
W sklepie panował porządek. Kilkoro klientów czytało książki. Poprosiłam panią z informacji o pomoc w znalezieniu książki. Pani znalazła książkę bardzo szybko - jak zawsze można było liczyć na pracowników Empiku. Pan przy kasie chyba dopiero się uczył, ponieważ był dość spięty ale bardzo miły. Polecam.
Sklep bardzo ładny i wysprzątany. Bardzo duży wybór kolczyków, bransoletek, wisiorków. Jedna z pań pracujących tam krążyła po sklepie i patrzała czy nikt czegoś nie 'chowa do kieszeni', druga pani czyściła lusterka. Pani przy kasie była bardzo miła. Zaproponowała mi ładne opakowanie do kupionych przeze mnie kolczyków.
Tamtego dnia w sklepie panował przedświąteczny chaos. Natłok ludzi sprawiał, że ciężko było mi przemieszczać się między regałami. Kiedy już dotarłam do strefy z płytami, nie mogłam znaleźć SUNLOUNGER. Milo całego zamętu postanowiłam podejść do informacji i poprosić kogoś o pomoc. Panu, którego poprosiłam o pomoc, szukanie płyty zajęło zaledwie kilka sekund. Z głębi regału wyjął szukaną przeze mnie CD. Ponadto był bardzo miły i uprzejmy. Pani w kasie była bardzo miła i zaproponowała mi jeszcze rzeczy które mieli akurat w promocji.
Jakość obsługi w tym sklepie jak i sam sklep oceniam bardzo pozytywnie. Olbrzymi wybór ciuszków dziecięcych, we wszystkich rozmiarach i kolorach. Wszystko było poukładane. Ceny również bardzo przystępne. Ponadto był bardzo duży wybór rzeczy przecenionych, tak więc za 30, 40 zł można było kupić bluzki, bluzy z kapturem czy spodnie. W kasie obsługiwały dwie miłe panie, które zapakowały mi prezent.
W tym sklepie można naprawdę znaleźć ładne ubrania, szczególnie dla dziewczyn w wieku od 15 do 25 lat. Sklep urządzony jest w nowoczesnym stylu i jest dość nowy, z tego co się orientuje. Kupując tam bluzkę, pani sprzedawczyni była bardzo miła, ale wydała mi się nieśmiała i skrępowana. Nie bardzo wiedziała jak poradzić sobie z terminalem, ale w porę weszła szefowa sklepu (tak zwróciła się do tej pani sprzedawczyni) i opanowała sytuację. Dostałam również od niej świąteczną zniżkę 10%. Następnego dnia również poszłam kupić tam sobie kilka rzeczy - rabat wciąż mnie obowiązywał. Polecam.
Sklep bardzo ładnie się prezentuje. Zawsze czysto i schludnie. Obsługa jest tam bardzo miła - czasami aż do przesady. Ciuchy są dobre gatunkowo. Przeważają garsonki i żakiety. Można tam znaleźć ciuchy raczej dla dojrzałych kobiet. Mimo, iż firmy tych rzeczy nie są na ogół znane ani rozpoznawalne, ceny są "kosmiczne". Jest to jeden z najdroższych sklepów odzieżowych w Lęborku.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.