Dziś postanowiłam zatankować na Orlenie. Generalnie stacja posiada bardzo dobrą obsługę, Panowie i Panie zawsze uśmiechnięci. Dziś też tak było. Pan przywitał mnie miłym uśmiechem, a jego żart wprawił mnie w dobry nastrój na cały dzień;)
Ten sklep odwiedzam prawie codziennie po pracy. Uważam, że jak na sklep osiedlowy jest bardzo dobrze wyposażony. Zawsze świeże wędliny, pieczywo oraz bardzo duży wybór żywności eko i warzyw. Panie obsługujące i Pan na stoisku mięsnym są bardzo mili. Nigdy nie zdarzyło mi się nic przykrego i mam nadzieję, że tak zostanie. Polecam!
Bywam tam bardzo rzadko - mieszkam i tankuję w Krakowie, jednak tym razem musiałam. Bardzo się spieszyłąm na spotkanie. Bałam się, żeby nie pobrudzić mojej jasnej sukienki. Na szczęście bardzo miły Pan zatankował mi auto. W czasie kiedy poszłam zapłacić umył szyby. Rzadko spotykane na stacjach w Krakowie. Tutaj mi się to nie zdarza. W całym zamieszaniu wychodząc ze stacji zgubiłam kartę bankomatową. Zorientowałam się dopiero po spotkaniu. Wróciłam na stację, a tam już czekała na mnie cała obsługa. Pan, który tankował mi auto znalazł moją kartę. Miałam szczęście, że stało się to na tej stacji. Dziękuję jeszcze raz obsłudze.
Bardzo dobra obsługa. Panie kompetentne. Zawsze w piekarniach mam problem z tym, że panie nie znają składu chleba. W tej piekarni tego nie ma. Panie wiedzą czy w chlebie jest czy nie ma kminku. Pieczywo jest zawsze bardzo świeże. To samo z ciastem. W lokalu jest prządek.
Odwiedziłam sklep w dzień promocji "-25% na wszystko", a tam dzikie tłumy. Mimo przeciskania się pomiędzy osobami udało mi się wybrać kila rzeczy. Buszując pomiędzy półkami nie podszedł do mnie nikt z obsługi. Przez to miałam problem z odnalezieniem rzeczy w moim rozmiarze i z niektórych musiałam zrezygnować, bo nie wiedziałam czy jest mój rozmiar. W kolejce do przebieralni stało przede mną ok. 20. Kolejka szła bardzo powoli. W przymierzalni zastałam "artystyczny nieład" - tzn. wieszaki porozrzucane na podłodze i jakieś ciuchy pozostałe po poprzedniej osobie. Po wyjściu z przymierzalni chciałam odwiesić rzeczy, z których zrezygnowałam. Nie było miejsca na wieszakach. Były tak przepełnione, że musiałam odłożyć sukienki na górę wieszaka. Niestety nie było nikogo z personelu do obsługi przymierzalni. Pani "na kasie" powitała mnie miło, ale mija karta odmówiła posłuszeństwa dwukrotnie. Kiedy poprosiłam panią, żeby spróbowała jeszcze raz ta oburzona stwierdziła, że pewnie nie mam środków na karcie. Nie miała racji. Transakcja została przyjęta. Pani nie powiedziała nawet "do widzenia". Pierwszy raz mi się zdarzyło spotkać niemiłą osobę w obsłudze C&A.
Generalnie wszystko OK. Panie bardzo mile. Bardzo duży porządek w sklepie. Obsługa na stoisku mięsnym bardzo dobrze doradza. Wędliny i mięso pachnące i świeże. Fajnie, że można płacić przez PayPass. Zrobiłam zakupy powyżej 30zł. Wcześniej wyczytałam na ulotce, że takie zakupy pozwalają na udział w konkursie. Jedynym minusem jest to, że ekspedientka nie podała mi sama karty konkursowej, tylko musiałam o nią sama poprosić. Mimo to oceniam ją bardzo pozytywnie, ponieważ odpowiedziała na moje pytania co do konkursu. Ogólnie personel jest bardzo kulturalny. Panie (i Pan) zawsze mówią lub odpowiadają "dzień dobry" i "do widzenia". Chodzę do tego sklepu prawie codziennie, ponieważ mieszkam w pobliżu.
Obsługę w pizzerii oceniam bardzo dobrze. Kelnerka powitała nas w drzwiach i zaprowadziła do stolika. Kiedy zdjęliśmy kurtki i usiedliśmy, błyskawicznie była przy nas z kartą dań. Zostawiła nas na chwilę. Gdy tylko spostrzegła, że nie możemy się zdecydować , podeszła do nas. Odpowiadała grzecznie na nasze pytania. Poleciła nam dwie pizze.W końcu się zdecydowaliśmy. Kelnerka grzecznie zapytała czy podać coś do picia. Zamówiliśmy Coca-Colę. Była na naszym stoliku bardzo szybko. W lokalu było bardzo dużo ludzi.. Myśleliśmy, że będziemy bardzo długo czekać na zamówioną pizzę, a czekaliśmy 15 min. Pizza Chicken BBQ bardzo smakowała. Zdązyliśmy tylko zjeść i kelnerka znów przy nas była. Zapytała czy smakowało i zaproponowała deser. Zamówiliśmy 2 kawy i od razu poprosiliśmy rachunek. I znów błyskawicznie wszystko było na stole. Zjedliśmy smaczną pizzę, wypiliśmy pyszną kawę za niecałe 70zł. Jak na Rynek w Krakowie cena bardzo dobra. Co do obsługi: kelnerki bardzo miłe, cały czas były między stolikami, cały czas uśmiechnięte. Podoba mi się to, że kelnerki są ubrane w białe koszule, czarne spodnie i takie same fartuszki, a każda z nich ma identyfikator. W lokalu jest bardzo czysto. Z tego co zauważyłam, wszystkie puste naczynia są sprzątane ze stołów w trakcie jedzenia jak i zaraz po odejściu klientów. Skorzystałam również z toalety. Tam porządek nie był stuprocentowy, ale nie było tragedii. Ogólnie jestem zaskoczona tak pozytywnym nastawieniem obsługi.
Zawsze kiedy wchodzę do tego sklepu ogarnia mnie przerażenie. Wyprzedaż czy nie, a tam ciągle bałagan. Jestem fanką butów. Chciałabym chociaż poprzymierzać jakieś modele, które mi się spodobają, ale w tym sklepie po prostu się nie da tego zrobić. Wszystko jest tak porozrzucane (chodzi mi o buty), że nie można nic znaleźć. Nie chodzi już nawet o konkretny rozmiar, ale czasami buty nie leżą nawet w parach. Ostatnimi czasy troszeczkę ta sytuacja się poprawiła, ale i tak jest z tym tragedia. Uważam, że sklep powinien zatrudnić więcej obsługi, która upora się z tym bałaganem.
Do perfumerii wybrałam się w celu dobrania podkładu (w dranicy do 150 zł). Początkowo obsługiwała mnie pani, która zamiast znać się na kosmetykach, czytała co było umieszczone na etykietach. Na szczęście zobaczyła to inna pani, która bardzo fachowo mi doradziła. Ponieważ perfumeria nie daje próbek, pani zaproponowała mi nałożenie podkładu na twarz. Oprócz nałożenia podkładu zrobiła mi pełny profesjonalny makijaż (rozpoczynając od kremu) i doradziła mnóstwo kosmetyków do mojej cery. Przy okazji zapoznała mnie z marką Bobbi Brown, której wcześniej nie znałam. Jej cenne porady okazały się bardzo pomocne w codziennym makijażu i pielęgnacji. Mimo, że podkład mi się nie spodobał, muszę bardzo pochwalić przemiłą panią makijażystkę. I swoją punktację odniosę do jej obsługi.
Bardzo sprawna i miła obsługa. Pani kasjerka bardzo kompetentna. Mój problem szybko został rozwiązany i mogłam wypłacić potrzebne mi pieniądze. Duża kolejka, która jednak dość szybko "idzie" dzięki sprawnej obsłudze. Jest również wpłatomat (w przedsionku) i 2 bankomaty (przed samym bankiem) co znacznie pomaga (nie trzeba stać w kolejkach)
Dziękujemy za zgłoszenie. Z każdej opinii i oceny wyciągniemy wnioski, aby poprawiać jakość obsługi Klientów.
Wszystko w...
Wszystko w porządku. Przemiły kelner obsługujący taras. Ceny jak na krakowski rynek niezbyt wygórowane. Może troszeczkę małe porcje, ale na zamówienie nie trzeba zbyt długo czekać nawet jeśli jest pełne obciążenie ludźmi. Do tego przepiękny widok z tarasu i miły klimat. Nie wiem jak jest z obsługą w środku, gdyż do tej pory odwiedzałam tylko kawiarnię na tarasie. Jedynym minusem była niezbyt czysta toaleta.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.