W piątek byłam obsługiwana przez Pana Norberta, zamawiałam jedzenie . Pan w ogóle się nie uśmiechał, mrukliwym głosem odpowiadał, , nie poinformował o promocji-do jedzenia, które zamawiałam była herbata zimowa za 1 zł. Jak zobaczyłam reklamę już po zapłaceniu-nie można było nic zrobić. Na mojego syna prawie nakrzyczał bo pod nosem zapytał się -jaki sos do burgera, Oboje nie dosłyszeliśmy i pan podniósł głos. Musiałam dopytywać się już po odejściu od kasy o sos do sałatki i widelca-to wszystko powinien dać pracownik lub poinformować, zapytać., Obserwowałam go potem podczas jedzenia, i niestety według moich standardów obsługa była fatalna. Tacy ludzie nie powinni w takich miejscach pracować, a jak miał zły dzień to powinien coś zrobić aby tego po sobie nie pokazywać. Jeśli kiedyś tak zawitam i będzie ten człowiek to albo wyjdę albo pójdę do kogoś innego. Generalnie gwiazdkę daję za jedzenie bo było ok.
Dnia 17.08 byłam na lunchu w Restauracji Gazdówka w Zakopanem. Na początku moim oczom ukazał się przyjemny wystrój Gazdówki. Było czysto, przestronnie. Jedna z Pań kelnerek- pomimo, że niosła jedzenie do jakiegoś stolika-przywitała mnie uprzejmie skinieniem głowy i uśmiechem. Zajęłam miejsce przy stoliku, po chwili inny kelner przyniósł mi kartę, zaproponował coś do picia. Wybrałam potrawy, czekałam maksymalnie 15 minut na jedzenie (choć było sporo klientów). Wszystko było bardzo smaczne, świeże i pięknie podane. Porcje bardzo duże. Desery rewelacja. Przez cały czas obsługa restauracji wykazywała się profesjonalizmem i dużą uprzejmością. Polecam!.
Podczas mojej wizyty w sklepie CCC było kilku klientów. Przeglądając obuwie nie zdawałam sobie sprawy, że zbliża się czas zamknięcia sklepu. Zazwyczaj w większości sklepów jest wcześniejsza informacja, że prosimy zbliżać się kas lub finalizować zakupy, gdyż za 15 minut nastąpi zamknięcie sklepu. W tym sklepie nic takiego nie nastąpiło. W pewnym momencie gdy będąc na piętrze i wybierając buty zapanował zmrok. Panie wyłączyły światło. Nagle jedna z Pań obsługujących w tym sklepie przyszła i powiedziała bardzo nieprzyjemnym głosem: już zamknięte i poszła. A można by nas uprzedzić miłym głosem, że za 10 minut nastąpi zamknięcie i prosimy finalizować zakupy. Poza tym panie pracownice niechętnie podawały z półki nowe numery obuwia, pomimo tego, że widziały, iż mam ręce zajęte innymi siatkami z zakupami. Ceny w tym sklepie dobre, a nawet bardzo dobre, ale nad obsługą na stoiskach należałoby popracować.
W środowy wieczór, przejeżdżając przez Radom, zatrzymałam się w restauracji McDonald`s. Wystrój restauracji i jej otoczenie na pierwszy rzut oka przyjemne i wesołe, kolorowe (np.kosze do śmieci pomalowane w fajne ludziki). Ale po tym jak otrzymałam jedzenie i zaczęłam szukać miejsca do siedzenia, to pojawił się problem, bo nie było czystych stolików. Obejrzałam 5 stolików i wszystkie były brudne (resztki jedzenia na stołach i pod stołami, porozlewane napoje). Usiadłam przy jednym z nich, ale nie miałam przyjemności jedzenia w tym miejscu. McDonald1s zawsze kojarzy mi się z czystością, a tym razem byłam niemile zaskoczona. Po spożyciu pokarmów poszłam do toalety-ta była czysta, ale za to brakowało papieru. Poprosiłam panią przy kasie o papier, pani powiedziała, że zaraz się ktoś tym zajmie. Czekałam 5 minut i pojawiła się pani z rolami papieru i założyła je. Co do obsługi i tempa realizacji zamówienia: te punkty oceniam pozytywnie. Pani w uprzejmy sposób doradziła mi co mogę zamówić, produkty zostały szybko wydane i ich jakość z wyjątkiem frytek była dobra (frytki były bardzo suche). Przy ocenach dałam niższą ocenę za wygląd personelu ponieważ trzy panie jakie widziałam przy kasach miały-według mojej oceny- mocny makijaż, który nie pasował do tego charakteru pracy.
Robiłam rano zakupy w supermarkecie Tesco. Po powrocie do domu zobaczyłam, że na paragonie jest inna cena ananasa niż była na koszu gdzie były wyłożone ananasy. Różnica według mnie była spora-w sklepie cena 3,99zł za sztukę, a na paragonie 9,99zł. Wróciłam z ananasem do sklepu. Tu plus dla sklepu-od razu personel mną się zajął- po wysłuchaniu, wezwano kierownika. Kierownik z posępną miną (moja opinia) bez słowa wziął z mojej ręki paragon i przeszedł do miejsca gdzie były kosze z ananasami. Pokazałam cenę za jaką chciałam kupić, a pan powiedział, że tam są inne ananasy w innej cenie i musiałam wziąć ananasa tego droższego. Ja mówię, że brałam stąd i w takim razie chcę zwrócić bo nie chcę takiego drogiego.Pan znowu bez słowa zostawił mnie na środku sali i podszedł do jakiejś pustej kasy-coś powpisywał i zwrócił mi pieniądze. Pozwoliłam sobie na uwagę, że przy tym 2 koszu z ananasami nie ma ceny i wielu klientów może sobie pomyśleć, że wszystkie ananasy kosztują 3,99zł. Pan milcząc odszedł. I ja też. Plus za szybką reakcję, minus za brak jakiegokolwiek wyjaśnienia, poinformowania, mówienia o czynnościach jakie się wykonuje. Sklep polecam w ogóle, ze względu na szybkość obsługi np. w kasach, ale ze względu na jakość obsługi, profesjonalizm, to już nie.
Przed wejściem do sklepu było czysto. Po lewej stronie od wejścia wisiała taśma biało-czerwona mająca chyba zapobiec wchodzeniu na "podest", który był bardzo śliski, lub może zabezpieczała, żeby ludzie nie podchodzili pod sam spadek dachu (było dużo śniegu na dachu). Według mnie potrzebna jest kartka w tym miejscu wyjaśniająca po co jest ta taśma.
W sklepie panował porządek, na każdym stoisku była osoba obsługująca. Gdy podeszłam do kasy były 4 osoby w kolejce i była czynna tylko ta jedna kasa. Gdy już kasjerka zaczęła podliczać moje zakupy-wtedy przyszła Pani na stoisko monopolowe-gdzie też jest kasa- i ją wtedy otworzyła.
Szybka obsługa-tym razem- Pani blondynka, która mnie obsługiwała przy nalewaniu gazu była w miarę miła i utrzymywała kontakt wzrokowy. Nie przywitała się -generalnie nikt nie powiedział dzień dobry, dobry wieczór-ani na zewnątrz ani w budynku stacji. Jak weszłam to jedna z Pań (szczupła, ciemnowłosa, związane włosy) przestała rozmawiać z panem znajomym stojącym przy ladzie i skupiła wzrok na mnie-to było dobre według mojej oceny, ze przestali rozmawiać. To co było cenne to osoby obsługujące mnie działały szybko i były skupione na tym co robią.
Jest to sklep, w którym często robię zakupy.
Czasem z obsługą lepiej, czasem gorzej-ale generalnie oceniam na 4. Pracownicy nawet przy dużym ruchu nie okazali zdenerwowania, zniecierpliwienia. To co jest według mnie ważne to szybkie uruchamianie kas jak jest większy ruch. Podczas obserwacji uważam, że jeszcze 1 kasa powinna być otwarta-była przede mną kilkuosobowa kolejka.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.