Opinia użytkownika: Ewa_904
Dotycząca firmy: Tesco
Treść opinii: Robiłam rano zakupy w supermarkecie Tesco. Po powrocie do domu zobaczyłam, że na paragonie jest inna cena ananasa niż była na koszu gdzie były wyłożone ananasy. Różnica według mnie była spora-w sklepie cena 3,99zł za sztukę, a na paragonie 9,99zł. Wróciłam z ananasem do sklepu. Tu plus dla sklepu-od razu personel mną się zajął- po wysłuchaniu, wezwano kierownika. Kierownik z posępną miną (moja opinia) bez słowa wziął z mojej ręki paragon i przeszedł do miejsca gdzie były kosze z ananasami. Pokazałam cenę za jaką chciałam kupić, a pan powiedział, że tam są inne ananasy w innej cenie i musiałam wziąć ananasa tego droższego. Ja mówię, że brałam stąd i w takim razie chcę zwrócić bo nie chcę takiego drogiego.Pan znowu bez słowa zostawił mnie na środku sali i podszedł do jakiejś pustej kasy-coś powpisywał i zwrócił mi pieniądze. Pozwoliłam sobie na uwagę, że przy tym 2 koszu z ananasami nie ma ceny i wielu klientów może sobie pomyśleć, że wszystkie ananasy kosztują 3,99zł. Pan milcząc odszedł. I ja też. Plus za szybką reakcję, minus za brak jakiegokolwiek wyjaśnienia, poinformowania, mówienia o czynnościach jakie się wykonuje. Sklep polecam w ogóle, ze względu na szybkość obsługi np. w kasach, ale ze względu na jakość obsługi, profesjonalizm, to już nie.