Rewelacyjnie. Zarekomendowałabym sklep znajomym ponieważ obsługa w tym sklepie jest miła. Czasami zdarzają się kolejki ale to nie przeszkadza. Jakość ubrań dziecięcych jest świetna i w odpowiedniej cenie.Na plus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Rewelacyjnie. Jakość obsługi oceniam na wysokim poziomie. Panie sprzedawczynie są przemiłe i sprawnie dokonują obsługi.Na plus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Ceny w Douglasie są kosmiczne to trzeba przyznać, natomiast otrzymałam bon podarunkowy i kupiłam świetny podkład Estée Lauder, który się nie rozmazuje, jest wytrzymały i świetnie się nakłada także gorąco go polecam wszystkim Paniom. Obsługa w Douglasie nie zawsze jest taka jak powinna. Panie sprzedawczynie nie zawsze są życzliwe dla klienta. W momencie zadawania większej ilości pytań odnośnie poszukiwanego produktu mają problem z odpowiedzią.
Salon Kosmetyczny Yasumi oceniam na poziomie bardzo dobrym. Panie kosmetyczki w świetny sposób podchodzą do klienta. Masaże wykonywane są profesjonalnie. Warto korzystać z pakietów ponieważ są gratisy :)Bardzo gorąco polecam salon wszystkim Paniom :)
Fatalnie. Nie zarekomendowałabym sklepu RTV Euro AGD nikomu znajomemu ponieważ obsługa ludzi tam pracujących jest bardzo słaba. Oferta oraz asortyment jest dobry natomiast obsługa klienta niestety. W momencie pojawienia się problemu, żaden pracownik nie potrafił dokładnie wyjaśnić sytuacji czy też rozwiązać problemu. Pracownicy rozkładali ręce i informowali telefonicznie , że oddzwonią co nie nastąpiło. Na plus: Oferta,cena,asortyment, wygląd miejsca obsługi. Na minus: Wiedza i kompetencje personelu,zachowanie personelu, organizacja i czas obsługi.
Słabo. Złożenie zamówienia w Media Expert dokonałam w trybie expressowym i dostarczono mi towar w wyznaczonym terminie natomiast wykupiłam dodatkową usługę wniesienia sprzętu do mieszkania i niestety mąż musiał wnosić sprzęt razem z kurierem ponieważ Pan był sam i nie miał pomocnika. Kontakt z działem obsługi klienta był również szybki ale pracownik nie udzielił mi wszystkich informacji. W momencie gdy zapytałam czy zabierają stary sprzęt otrzymałam informację, że tak i jest to w cenie więc nie będę musiała niczego dopłacać. Pracownik nie powiedział, ze na zabranie starego sprzętu będę musiała czekać aż dwa tygodnie. Na plus: Oferta,cena,asortyment. Na minus: Wiedza i kompetencje personelu,zachowanie personelu, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Tak sobie. Nie wiem czy zarekomendowałabym placówkę, ktora znajduje się w Gliwicach-Sośnicy. W tej placówce załatwiane są zazwyczaj wszelkie formalności i zawsze pojawia się problem z obsługą. Panie są mało kompetentne. Produkty bankowe mało atrakcyjne, opłaty wysokie.Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu. Na minus: Oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Dzień dobry, dziękujemy za przedstawioną opinię. Pani zdanie stanowi dla nas cenną informację, która pozwoli nam wyciągnąć odpowiednie wnioski. Pozdrawiamy, PKO Bank Polski.
Rewelacyjnie. Polecilabym znajomym...
Rewelacyjnie. Polecilabym znajomym ING Bank Śląski ze wzgledu na profesjonalne podejscie pracownika do klienta. Oferty bankowe sa dość atrakcyjne. Różne możiwosci oszczędzania, które do niczego nie zobowiązują klienta. Minusem jest to , że w ostatnim czasie nie ma możliwości pobierania gotówki ze wszystkich bankomatów. Tylko raz w miesiącu można pobrać gotówkę z obcego banku.Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Ewa, dziękujemy za Twoją opinię – cieszymy się, że tak wysoko nas oceniasz. Twoje zadowolenie to dla nas powód do dumy :-)
Słabo. Przez ok...
Słabo. Przez ok 2 lata byłam klientką Alior Banku i nie pamiętam czy kiedykolwiek zdarzyło mi się przyjść do placówki nie czekając w kolejkach. W momencie zamykania rachunku bankowego, pracownicy nie interesowali się klientami. Kazano mi czekać w kolejce po 20 minutach oczekiwania na obsługę poinformowano mnie, że nie do tej kolejki się ustawilam. Ofert nie mają atrakcyjnych. Konta oszczędnościowe są zobowiazujące, formy oszczędzania długookresowe i mało atrakcyjne.Nie polecam banku znajomym.Na minus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
W sobotę dokonywałam zakupów artykułów spożywczych gdzie zapomniałam zważyć warzywa i Pani kasjerka widząc, że jestem z dzieckiem sama zaproponowała przy kasie , że pójdzie nabić ceny na produkty. Bardzo mile zaskoczyła mnie obsługa w sklepie sieci Carrefour ponieważ nigdy osoby obsługujące kasy nie zaproponowały mi pomocy ze swojej strony mimo, iż często dokonuję zakupu w tych sklepach.
Obsługa w Salonie Kazar jest na bardzo wysokim poziomie. Wchodząc do salonu klient zawsze zostaje zauważony oraz przywitany przez sprzedawcę. Panie doradczynie dbają o każdego klienta z należytą starannością w początkowym etapie obsługi weryfikując gusta i preferencję klienta aby móc dopasować odpowiedni produkt poprzez doradzanie i wyrażanie swojej opinii na temat wybranego, mierzonego obuwia czy też proponowanie dodatkowych produktów.
Zakupy zazwyczaj dokonuję w Hipermarkecie Carrefour ze względu na lokalizację w jakiej się znajduje. Osobiście lubię robić tam zakupy ze względu na duży asortyment towaru oraz liczne promocję jakie pojawiają się każdego tygodnia.Jeśli chodzi o osoby obsługujące kasy fiskalne to moje zdanie jest podzielone.Zazwyczaj przy kasie obsługują Panie w wieku średnim i nie są zbyt szybkie w obsłudze klienta. Zanim kasjerka mnie skasuje to już w kolejce za mną stoi kolejna osoba z zakupami mimo ,że w Hipermarkecie jest wprowadzony system jednej kolejki. Natomiast Panie kierowniczki zazwyczaj widząc kobiety z dziećmi otwierają kasy i zapraszają bez kolejki. Szybkość obsługi uzależniona jest głównie od osób obsługujących kasy. Zazwyczaj młode osoby radzą sobie zdecydowanie lepiej i szybciej dzięki czemu skraca się nasz czas oczekiwania w kolejkach do kas.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.