Przedmiotem rozmowy była chłodziarko-zamrażarka firmy Indesit. Duża ilość klientów spowodowała, że sprzedawca nie podszedł do mnie jako pierwszy. Pomimo tego faktu pracownik trafnie wybadał moje potrzeby co do produktu. Jego otwarta postawa, kompetencja i znajomość asortymentu przemawiała za jakością towaru. Gdy pojawiły się obiekcje, pracownik bez problemu wskazał alternatywny produkt. Zostałam również poinformowana o wszelkich promocjach. Dużą zaletą sprzedawcy jest wykonywanie kilku czynności jednocześnie bez uszczerbku dla jakości obsługi. Klient po takiej rozmowie czuje słuszność wyboru i sympatię do pracownika, zważywszy na jego kulturalność i pomocną postawę.
Na początku miesiąca zepsuł mi się monitor od komputera więc niezwłocznie postanowiłam odwiedzić najbliższy sklep z akcesoriami komputerowymi. Wybrałam Mix Electronics , pomimo że w okolicy jest wiele konkurencyjnych punktów sprzedaży.Do mojego wyboru przyczyniły się zachęcające i wzbudzające zainteresowanie reklamy umieszczone na witrynie sklepowej. Po wejściu do sklepu, bez trudu znalazłam stoisko z interesującymi mnie akcesoriami, dzięki pomocy sprzedawcy. Również przy suficie wywieszone były tabliczki informujące, gdzie znajdują się odpowiednie regały. Z powodu dużej ilości osób, znajdujących się na sklepie, odczekałam 8 minut, zanim podszedł do mnie sprzedawca. Dzięki temu dokładnie obejrzałam wszystkie dostępne monitory ,starając się zwracać uwagę na ceny, firmy, ogólny wygląd. Już wtedy wytypowałam swój idealny model, lecz chciałam jeszcze posłuchać opinii osoby kompetentnej. Po przedstawieniu ogólnych wymagań, sprzedawca zaproponował mi 3 modele. Był wśród nich monitor, który spodobał mi sie najbardziej. Po krótkiej konwersacji dotyczącej koloru i jakości i ceny, zdecydowałam się na zmianę swojego wyboru na model nieco droższy ale lepszy jakościowo. Sprzedawca poinformował mnie , że monitorl, który chciałam kupić, nie cieszy się dużym zainteresowaniem, z powodu braku dodatkowych parametrów.
Zadowolona z dokonanego wyboru udałam się do kasy i zapłaciłam kartą za zakup. Zostałam również poinformowana o promocji na inne akcesoria komputerowe. Z chęcią wysłuchałam oferty, ale odmówiłam, twierdząc, że monitor to jedyna rzecz jaką na dzień dzisiejszy potrzebuję. Po profesjonalnym opakowaniu mojego zakupu, zostałam odprowadzona do drzwi wyjściowych i pożegnana z miłym uśmiechem.
Oceniam obsługę na +4, ale następnym razem będę robić zakupy w porze wieczorowej, gdyż nie lubię jak jest dużo ludzi na sklepie, a co za tym idzie małego zamieszania.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.