Opinie użytkownika (3)

Ponowny telefon z...
Ponowny telefon z Getin Banku z tą samą ofertą inwestycyjną. Moja odmowa podczas pierwszego kontaktu telefonicznego została zbagatelizowana. Podczas pierwszej jak i drugiej rozmowy pracownik przedstawił się i zindentyfikował rozmówcę. Przedstawianie produktu rozpoczął od słów" specjalnie dla Pani przygotowaliśmy powyższą ofertę", jednak nie poczułam się wyróżniona, zabrzmiało to rutynowo i mało przekonująco.W sumie był to monolog a nie dialog, bo pracownik pomimo otrzymanej informacji, że interesują mnie produkty o krótkim okresie zapadalności dalej kontynuował wyliczanie zalet swojej oferty. Rozmowa zakończyła się moim podziękowniem i przypomnieniem, czym jestem zainteresowana i jakich telefonów oczekuję. Podsumowanie : Dla Banku taka natarczywość to strzał w kolano

Edyta_563

18.01.2013
Nie zgadzam się (0)
Apteka rekomendowana na...
Apteka rekomendowana na kilku portalach www.Przejrzysta strona lecz nie pozbawiona wad, jasny regulamin. Szeroki asortyment.Długi termin ważności produktów, choć ocenić to można dopiero po otrzymaniu przesyłki, na stronie brak informacji .Jeżeli produkt jest chwilowo niedostępny można zadzwonić lub napisać a apteka bardzo szybko reaguje. Atrakcyjne ceny i błyskawiczna dostawa nawet przy zwykłej najtańszej opcji dostawy,wysyłka za granicę oraz Płatności pl. Minusem jest dodawanie produktów do koszyka,który za często się sam czyści i cały proces należy przechodzić od nowa.Niektóre opisy leków są zbyt ubogie i należy szukać na innych stronach. Po dokonaniu płatności brak maila z potwierdzeniem o przyjeciu zamówienia do realizacji. Podsumowanie: apteka godna polecenia.

Edyta_563

17.01.2013

AleLeki.pl

Kontakt online

Nie zgadzam się (4)
Ciężkie drzwi, brak...
Ciężkie drzwi, brak udogodnień dla inwalidów.Miejsce z bankomatem czyste, urządzenia czynne.Sala z kasami czysta,wyeksponowane ulotki.Obie kasy obsługiwane, kolejka ok.8 os. Pracownicy ubrani schludnie,uśmiechnięci i kompetentni.Szybka wpłata,propozycja lokaty.Druga sala: 2 os. obsługujące,brak kolejki.Pracownicy na tej sali mało entuzjastyczni,brak uśmiechu.Na pytania odnośnie konta walutowego i karty otrzymałam potrzebne informacje i kilka ulotek.Podsumowanie: Oferta banku dość bogata ale zbyt mały entuzjazm ze strony pracowników, za mało pytań,nie czułam że jestem indywidualnie traktowana

Edyta_563

17.01.2013

Alior Bank

Placówka

Rzeszów, GRUNWALDZKA 16

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi