Opinia użytkownika: Edyta_563
Dotycząca firmy: Getin Noble Bank (dawniej jako GETIN BANK)
Treść opinii: Ponowny telefon z Getin Banku z tą samą ofertą inwestycyjną. Moja odmowa podczas pierwszego kontaktu telefonicznego została zbagatelizowana. Podczas pierwszej jak i drugiej rozmowy pracownik przedstawił się i zindentyfikował rozmówcę. Przedstawianie produktu rozpoczął od słów" specjalnie dla Pani przygotowaliśmy powyższą ofertę", jednak nie poczułam się wyróżniona, zabrzmiało to rutynowo i mało przekonująco.W sumie był to monolog a nie dialog, bo pracownik pomimo otrzymanej informacji, że interesują mnie produkty o krótkim okresie zapadalności dalej kontynuował wyliczanie zalet swojej oferty. Rozmowa zakończyła się moim podziękowniem i przypomnieniem, czym jestem zainteresowana i jakich telefonów oczekuję. Podsumowanie : Dla Banku taka natarczywość to strzał w kolano