Opinie użytkownika (4)

Często robię zakupy...
Często robię zakupy w delikatesach Delima w Sosnowcu ale podczas ostatniej wizyty zwróciłam uwagę na okropne zachowanie personelu z działu wędlin i mięs. Klientka przede mną zainteresowana była kupnem schabu, który chciała sobie wybrać. Pani obsługująca z wielkim niezadowoleniem pokazywała kolejne kawałki mięsa. Kiedy ostatecznie klienta zrezygnowała z zakupu, pracownik nie omieszkał tego skomentować przy innych klientach. Przez cały czas kiedy ja byłam obsługiwana pani miała pretensje do swoich współpracowników, że chce iść na przerwę i nie ma jej kto zastąpić. Zamiast skupić się na obsłudze klienta i w sposób niezauważalny zorganizować sobie zastępstwo, pracownik chodził zły na wszystko i wszystkich i ciągle komentował sytuację i wyrażał swoje niezadowolenie. Jakość obsługi w tej konkretnej sytuacji pozostawiła duży "niesmak".

Edyta_268

18.02.2011

Delima

Placówka

Sosnowiec, Sienkiewicza 2

Nie zgadzam się (2)
Od czasu do...
Od czasu do czasu odwiedzam ten sklep, gdyż lubię sklepy samoobsługowe, poza tym ten jest stosunkowo blisko mojego miejsca zamieszkania. Wczoraj również miałam okazję być klientem tego sklepu. To co mnie razi, gdyż zdarza się notorycznie, to brak czerwonych koszyków przy wejściu, należy obejść cały sklep udać sie do kas - bo tam zawsze one się znajdują. Często nie ma także cen przy poszczególnych artykułach, zwłaszcza tych znajdujących na środku sklepu w koszach. Wczoraj trafiłam akurat na trzy takie artykuły, które mnie zainteresowały i nie było przy nich ceny. Ponieważ na sklepie nie ma skanera do sprawdzenia ceny, próbowałam odnaleźć jakąś osobę z personelu, która np. wykładałaby towar - niestety nie było nikogo. Podeszłam więc do kasy i pani podała mi cenę. W przypadku pierwszego artykułu podeszłam do kasy, w przypadku pozostałych już nie, nie chciałam się już przeciskać pomiędzy osobami stającymi z wózkami do kasy. Później już podczas płacenia kasjerce zabrakło drobnych do wydawiania, zwróciła się do pracownika, który zajął się w tym momencie wykładaniem napoi przy wejściu o rozmianę a on powiedział, aby kasjerka poczekała i dalej kończył układanie napoi. W tym czasie już dwie klientki czekały po uregulowaniu płatności na reztę, której kasjerka nie miała jak wydać. Do tego wszystkiego dochodzi personel, który się nie uśmiecha!

Edyta_268

21.05.2010

Biedronka

Placówka

Gdańsk, Kartuska 467

Nie zgadzam się (22)
Ostatnio byłam klientką...
Ostatnio byłam klientką salonu Plusa w Czeladzi, gdzie obsługiwała mnie młoda kobieta, średniego wzrostu z ciemnymi włosami. Pracownica salonu dokładnie wypytała mnie o planowaną wysokość abonamentu, dostosowała najdogodniejszą taryfę - pokazała zalety wyższego abonamentu. Dokładnie zrozumiała na czym najbardziej mi zależy i przyniosła bez przesady chyba 10 aparatów, przy czym kazdy była gotowa uruchomić. O każdym z modeli opowiedziała, a funkcje tych, które najbardziej mnie zainteresowały przybliżyła szczegółowo. Przez cały czas podkreślała te cechy, na których najbardziej mi zależało. Pracownik salonu w pełni poświęcał mi uwagę, był skupiony na tym co mówię, na biurku i w jego najbliższym otoczeniu panował porządek. Mimo iż salon otwarty był do godz. 21:00 ani przez moment pracownica salonu nie pośpieszała mnie, ani nie próbowała szybciej zamknąć sprzedaży. Cały czas była skupiona na mojej osobie i z dużą cierpliwością odpowiadała na kolejne pytania. Bardzo pozytywnie oceniam tą wizytę.

Edyta_268

17.05.2010

PLUS

Placówka

Czeladź, Będzińska 80

Nie zgadzam się (32)
Miałam okazję być...
Miałam okazję być klientem sklepu RTV EURO AGD, chciałam kupić radio samochodowe i pracownik, który mnie obsługiwał był bardzo uprzejmy, cierpliwy, wyjaśniał rzeczowo poszczególne zalety różnych modeli oraz dokładnie wypytał o rodzaj radia jaki mnie interesuje, dla kogo ma być przeznaczony, jakie koniecznie musi mieć właściwości i funkcje. Można powiedzieć, że zanim cokolwiek polecił zrobił wywiad ze zmną. Na podstawie zebranych inforamcji trafnie polecał poszcególne modele. Jedynym minusem było to, że wszystkie radia były niepodłączone do żadnego zestawu głośników, więc wybór musiał się oprzeć jedynie na wizualnej prezentacji. O ile obsługę na sali oceniam bardzo wysoko, o tyle obsługa na stoisku ratalnym była niemiła, nie umiejąca udzielić konkretnej informacji, bez uśmiechu i bez pozytywnego nastwienia do klienta. Zakupy były dokonywane już w późnych godz. wieczornych i pani ze stoiska ratalnego nie uprzedziła mnie, że w związku z powyższym mogę nie otrzymać decyzji banku o sprzedaży ratalnej w danym dniu - wspomniała o tym jak już zauważyła moje wyraźne zniecierpliwienie, ze względu na długi czas oczekiwania. Nie zaproponowała również innego rozwiązania. Zdecydowanie całą ocenę obniża pani ze stoiska ratalnego.

Edyta_268

15.04.2010

RTV EURO AGD

Placówka

Sosnowiec, Staszica 8B

Nie zgadzam się (20)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi