Opinia użytkownika: Edyta_268
Dotycząca firmy: RTV EURO AGD
Treść opinii: Miałam okazję być klientem sklepu RTV EURO AGD, chciałam kupić radio samochodowe i pracownik, który mnie obsługiwał był bardzo uprzejmy, cierpliwy, wyjaśniał rzeczowo poszczególne zalety różnych modeli oraz dokładnie wypytał o rodzaj radia jaki mnie interesuje, dla kogo ma być przeznaczony, jakie koniecznie musi mieć właściwości i funkcje. Można powiedzieć, że zanim cokolwiek polecił zrobił wywiad ze zmną. Na podstawie zebranych inforamcji trafnie polecał poszcególne modele. Jedynym minusem było to, że wszystkie radia były niepodłączone do żadnego zestawu głośników, więc wybór musiał się oprzeć jedynie na wizualnej prezentacji. O ile obsługę na sali oceniam bardzo wysoko, o tyle obsługa na stoisku ratalnym była niemiła, nie umiejąca udzielić konkretnej informacji, bez uśmiechu i bez pozytywnego nastwienia do klienta. Zakupy były dokonywane już w późnych godz. wieczornych i pani ze stoiska ratalnego nie uprzedziła mnie, że w związku z powyższym mogę nie otrzymać decyzji banku o sprzedaży ratalnej w danym dniu - wspomniała o tym jak już zauważyła moje wyraźne zniecierpliwienie, ze względu na długi czas oczekiwania. Nie zaproponowała również innego rozwiązania. Zdecydowanie całą ocenę obniża pani ze stoiska ratalnego.