Opinia użytkownika: Edyta_268
Dotycząca firmy: Biedronka
Treść opinii: Od czasu do czasu odwiedzam ten sklep, gdyż lubię sklepy samoobsługowe, poza tym ten jest stosunkowo blisko mojego miejsca zamieszkania. Wczoraj również miałam okazję być klientem tego sklepu. To co mnie razi, gdyż zdarza się notorycznie, to brak czerwonych koszyków przy wejściu, należy obejść cały sklep udać sie do kas - bo tam zawsze one się znajdują. Często nie ma także cen przy poszczególnych artykułach, zwłaszcza tych znajdujących na środku sklepu w koszach. Wczoraj trafiłam akurat na trzy takie artykuły, które mnie zainteresowały i nie było przy nich ceny. Ponieważ na sklepie nie ma skanera do sprawdzenia ceny, próbowałam odnaleźć jakąś osobę z personelu, która np. wykładałaby towar - niestety nie było nikogo. Podeszłam więc do kasy i pani podała mi cenę. W przypadku pierwszego artykułu podeszłam do kasy, w przypadku pozostałych już nie, nie chciałam się już przeciskać pomiędzy osobami stającymi z wózkami do kasy. Później już podczas płacenia kasjerce zabrakło drobnych do wydawiania, zwróciła się do pracownika, który zajął się w tym momencie wykładaniem napoi przy wejściu o rozmianę a on powiedział, aby kasjerka poczekała i dalej kończył układanie napoi. W tym czasie już dwie klientki czekały po uregulowaniu płatności na reztę, której kasjerka nie miała jak wydać. Do tego wszystkiego dochodzi personel, który się nie uśmiecha!