Opinie użytkownika (4)

Czas obsługi klienta...
Czas obsługi klienta średnio od 25 - 50 min, w czasie obsługi personel odbiera około 4 telefonów. Stanowiska w sklepie są cztery osoba obsługująca jedna, jedna osoba w kasie i jedna Pani która chyba nie do końca jest zorientowana na jakim stanowisku jest zatrudniona. Czystość na bardzo średnim poziomie. Kompetencje personelu na wysokim poziomie ale organizacja i czas obsługi daje wielo dożyczenia.

Edyta_100

26.05.2009

Opoltrans

Placówka

Łódź, Puszkina

Nie zgadzam się (30)
Miła i szybka...
Miła i szybka obsługa. Zachowana czystość i porządek w miejscu pracy. Udzielanie jakichkolwiek informacji od pracowników stacji bezproblemowo.

Edyta_100

25.05.2009

BP

Placówka

Bełchatów, Wojska Polskiego 119

Nie zgadzam się (15)
Bardzo miła obsługa,...
Bardzo miła obsługa, klient obsługiwany w expresowym tempie bez zbędnego przedłużania np. wciskaniem ofert, promocji, kuponów konkursowych itd. Estetyczny wystrój stracji

Edyta_100

25.05.2009

Amic Energy

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (23)
Obsługa na wysokom...
Obsługa na wysokom poziomie, przyjazne podejście do klienta, wyczerpujące informacje na temat sprzedawanych produktów, obiektywne doradztwo. Wygląd sklepu standardowy dla sieci CCC

Edyta_100

25.05.2009

CCC

Placówka

Bełchatów, Budryka 69

Nie zgadzam się (21)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi