Czas obsługi klienta średnio od 25 - 50 min, w czasie obsługi personel odbiera około 4 telefonów. Stanowiska w sklepie są cztery osoba obsługująca jedna, jedna osoba w kasie i jedna Pani która chyba nie do końca jest zorientowana na jakim stanowisku jest zatrudniona. Czystość na bardzo średnim poziomie. Kompetencje personelu na wysokim poziomie ale organizacja i czas obsługi daje wielo dożyczenia.
Bardzo miła obsługa, klient obsługiwany w expresowym tempie bez zbędnego przedłużania np. wciskaniem ofert, promocji, kuponów konkursowych itd. Estetyczny wystrój stracji
Obsługa na wysokom poziomie, przyjazne podejście do klienta, wyczerpujące informacje na temat sprzedawanych produktów, obiektywne doradztwo. Wygląd sklepu standardowy dla sieci CCC
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.