Obsługa zamówienia, to totalne nieporozumienie. Pierwszy ekspres, który został wysłany firmą kurierską INPOST został uszkodzony w transporcie. Nie mieliśmy o tym żadnej informacji dopóki sami się tym nie zainteresowaliśmy.
Pomimo jasnych dyspozycji jakie zostały wydane z naszej strony – czyli ponowne wysłanie expresu INNĄ firmą kurierską - nie zostało to zrobione ani w żaden sposób odnotowane. Dopiero kiedy znów się skontaktowaliśmy ze sklepem expres został wysłany.
Wisienką na torcie jest to – że po mimo jasnych dyspozycji, w drodze reklamacji sklep wysłał zamówienie ponownie INPOSTEM. Nie wspomnę już o mailach, które przez pewien czas nawet nie raczyły być wysyłane.
Jeśli chodzi o zakupy internetowe w tym sklepie – zraziliśmy się do tego stopnia, że nie mamy zamiaru na razie z niego korzystać.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.