1) wiedza i kompetencje personelu: kodeks prawa jazdy znają tam chyba na pamięć wszyscy, zawsze można zadać nurtujące pytania i w razie potrzeby wysłuchać odpowiedzi trzykrotnie. Potrafią wyjaśnić trudniejsze zagadnienia na kilka sposobów i tłumaczą tak długo, aż przyszły kierowca będzie pewien, że zrozumiał dane zagadnienie.
2) zachowanie i wygląd personelu: Muszę pochwalić wykładowców: bardzo uprzejmi, często sprawdzają wiedzę, znajdą "chwilę" dla każdego, zostaną po zajęciach z teorii, jeśli jest taka konieczność. Pani rejestrująca kandydatów zawsze odpowiada na wszystkie pytania, można do niej dzwonić nawet poza godzinami pracy, wielki pozytyw. Troskliwa i uprzejma osoba. Pan Doktor to bardzo miła osoba, nie spieszy się z nikim, można mu powiedzieć o wszystkim, doradzi, a nawet poleci lekarza, bardzo uprzejma i kompetentna osoba.
3) oferta, cena, asortyment: oferta taka sama jak wszędzie, niczym się nie wyróżnia, cena jest o 50 zł wyższa od średniej na na wszystkich innych kursach, ale polecam bardzo. Warto jest wydać kilka złotych więcej na takie szkolenie. Płyta CD, testy próbne i badania lekarskie w cenie.
4) organizacja i czas obsługi: troszkę wydłużony, według mnie niepotrzebnie, czas przeznaczony na teorię, ale godziny są dogodne. Od 17:00 do 20:15. Człowiek się nie nudzi na zajęciach, a jeżeli w danym dniu nie możemy przyjść na wykłady, to Firm ta posiada drugą placówkę na ul. Chopina, gdzie w innym dniu można nadrobić dany wykład. Super rozwiązanie.
5) wygląd miejsca obsługi: obszerna sala, z wyświetlaczem na multimedia i telewizorem, gdzie puszczane są filmy z "życia wzięte" nagrane przez tą Firmę. To jest bardzo pomocne przy wyjaśnianiu niektórych tematów. Toaleta, szatnia i komputer do rozwiązywania testów oraz miejsce do zrobienia kawy. Wszystko to w jednym miejscu. Zawsze czysto i ciepło i bardzo dogodna lokalizacja, w samym centrum Szczecina.
1) wiedza i kompetencje personelu: w tym kinie odnosi się wrażenie, że obsługa oglądała każdy film. Zapytasz o horrory - wyrecytują Ci tytuły z pamięci, zapytasz o komedie - to samo. Mało tego - powiedzą Ci, który z filmów cieszy się najlepszą opinią wśród widzów. Nie chce się odchodzić od kasy. Bardzo podobnie jest przy obsłudze klienta przy stoisku z popcornem: proponują najlepsze zestawy cenowe i podają najwybitniejsze smaki.
2) zachowanie i wygląd personelu: wygląd bez zarzutu, zachowanie zawsze uprzejme, wesołe, nie widać po nich zmęczenia nawet, gdy kolejka m ponad 45 osób. Personel super.
3) oferta, cena, asortyment: kino: ekstra, jedzenie: jeszcze lesze. Co do kina: każdy zawsze znajdzie coś dla siebie, tym bardziej, że jest wszędzie cała sterta ulotek z opisem każdego filmu, który obecnie jest wyświetlany. Ceny są standardowe jak na kino, ale studenci i większe, zorganizowane grupy mogą liczyć na upusty - bardzo wygodne. Jedzenie: jest w czym wybierać i jest duża oferta zestawów, które są zawsze bardziej opłacalne.
4) organizacja i czas obsługi: wszystko jest sprawne, kasy zawsze działają wszystkie, przy popcornie także jest zawsze dostępny pełny personel.
5) wygląd miejsca obsługi: miejsce jest zaprojektowane genialnie, urocza, zachęcająca kolorystyka, łazienki są urządzone z wielkim gustem, siedziska na salach oceniam na 4/5, ale nie ma co narzekać. Sam hol jest obszerny, wszędzie dużo siedzisk dla kino-maniaków wykończony w odcieniach czerwieni. Nie chce się z tego miejsca wychodzić.
1) wiedza i kompetencje personelu: choć obsługuje kilka osób, to doskonale znają swój asortyment i ich specyfikację. Można uzyskać bardzo dużo informacji.
2) zachowanie i wygląd personelu: bardzo miłe, młode dziewczyny. Zawsze elegancko ubrane, chętnie doradzają promocji, pomagają w doborze odpowiedniego kosmetyku. Zaskoczyły mnie pytania na temat mojej cery, czy do jakiej części ciała chcę dany krem, a później Pani podała mi 4 różne produkty, które odpowiadają moim wymaganiom (od tańszego do droższego), wielkie zaskoczenie i pozytyw. Tak powinno być wszędzie.
3) oferta, cena, asortyment: bardzo szeroki asortyment od znanych, drogich marek, do tańszych. Można trafić na całkiem niezłe promocje, warto wyrobić sobie u nich kartę z punktami za zakupy, gdyż później promocji jest jeszcze więcej.
4) organizacja i czas obsługi: Panie są miłe, szybko działają przy kasach, nigdy się nie stoi długo w kolejkach, nawet jeśli są tłumy.
5) wygląd miejsca obsługi: towaru dużo, wybór duży, wszystko w zasięgu wzroku i ręki, ale... STRASZNIE CIASNO. Bardzo malutki obiekt jak na taki salon. Ciężko jest gdzieś przejść w towarzystwie drugiej osoby, a minięcie się dwóch osób z ręcznymi koszykami graniczy z cudem.
1) wiedza i kompetencje personelu: wiedzę posiada tam każda osoba obsługująca dany dział. Można zapytać nawet o historię producenta danego produktu. Wypowiadają się poprawnie i bardzo szczegółowo, dodatkowo podając np. możliwość instalacji prysznica (w moim przypadku) przez specjalistów z ich sklepu, czy zestawiając ceny wszystkich wybranych produktów przed ich zakupem.
2) zachowanie i wygląd personelu: zawsze w odzieży sklepowej, bardzo przyjemnej dla oka. Nigdy się nie spieszą, zawsze dokładnie starają się obsłużyć każdego klienta. Gdy zauważą, że ktoś się czemuś dłuższą chwilę przygląda, podchodzą i pytają, czy mogą pomóc w odpowiednim doborze produktu. Pytają o szczegóły, np. gdzie ma być ustawiony grzejnik i pomagają w doborze odpowiedniego modelu do danego typu mieszkania.
3) oferta, cena, asortyment: oferta jest bardzo szeroka, zwłaszcza w kwestii wyposażenia wnętrz. Skromniejsza oferta dotyczy asortymentu budowlanego ale i tak można znaleźć większość produktów na "własną kieszeń". Gama cenowa jest na prawdę bardzo szeroka. "Od taniochy do drożyzny".
4) organizacja i czas obsługi: Wszystko jest w porządku poza jednym faktem: jeżeli nie ma danej osoby na stanowisku, to można bardzo długo czekać, aż ta osoba się zjawi, pomimo próśb do innych osób z personelu. Dotyczy to zwłaszcza działu Stolarka. Można się natknąć na długie kolejki. Poza tym jednym mankamentem wszystko działa sprawnie i przyjemnie.
5) wygląd miejsca obsługi: duży obiekt, szerokie przejścia między regałami, zróżnicowane, wygodne wózki, towar bardzo dobrze eksponowany. Bardzo przyjemne miejsce zawsze wypełnione muzyką.
1) kompetencje i zachowanie personelu: jedyne, o co można zapytać personel, to: "czy są inne rozmiary?" jeśli oczywiście sami nie możemy ich znaleźć, ponieważ zwykle cały asortyment jest wystawiany na półki. Zachowanie jest delikatnie mówiąc średnie: Panie preferują rozmowy o swoich problemach lub kosmetykach zamiast podejść i zapytać: "czy w czymś pomóc?". Jeśli zapytamy o rodzaj skóry, z których obuwie jest zrobione lub o podobne produkty, w moim przypadku, obie Panie zmarszczyły brwi, zaczęły pospiesznie czytać nalepkę informacyjną od producenta na spodzie opakowania (co sama mogę zrobić), po czym stwierdziły, że nie potrafią mi pomóc. Zniesmaczenie totalne.
2) oferta, cena, asortyment: ceny są różne, dla każdego portfela jest "coś", oferta dość szeroka zarówno dla dzieci, młodzieży jak i starszych osób. Jest w czym wybierać. Poza tym obuwie tego sklepu cieszy się dość dobrą opinią, jeśli chodzi o jakość ich wykonania.
4) organizacja i czas obsługi: jedyne, co ratuje ten sklep, to Panie w Kasach. One na prawdę dużo wiedzą, sprężają się, zawsze proponują odpowiednie preparaty do pielęgnacji obuwia, zaznaczają podstawowe warunki gwarancji i działają bardzo szybko. Jednak te dwie Panie w natłoku ludzi to dużo dużo za mało, by usprawnić obsługę. Ma się wrażenie, że nikt nie pomyślał o tym, by zawsze w rezerwie była jeszcze jedna kasa wolna.
5) Obiekt ogólnie czysty i zadbany, choć jest obarczony wadami: są bardzo wąskie przejścia pomiędzy regałami, dosłownie kilka puf umożliwiających przysiad do przymiarki obuwia. Zbyt dużo towaru na zbyt mały obiekt, w dodatku klienci bardzo często odstawiają dany produkt nie na swoje miejsce a personel tego nie poprawia, można się pogubić i zawsze należy przymierzać obydwa buty, można się natknąć na opakowanie z nr 39 i 36 stanowiące jedną parę.
Sam sklep w sobie cieszy się dobrą opinią i moja opinia się nie zmieniła co do sklepu i towaru, a jedynie co do obiektu - powinni popracować nad jakością obsługi i pracy personelu.
1) kompetencje i zachowanie personelu - Uważam, że w tym miejscu można na prawdę zapytać o wszystko. Moje sprawdzenie pracownika polegało na tym, by doradził mi zakupu mieszanki pokarmu dla królika. Dodam, iż było 7 różnych mieszanek. Pan opowiedział mi o każdej, co wie, po czym by rozszerzyć swoją wypowiedź zaczął porównywać ceny, ilości i składniki umieszczone na etykiecie. Zrobił wszystko to, co sama bym mogła zrobić, jednak on czuł się zobowiązany udzielić mi pełnych informacji. Zadawał nawet pytania jakiego mam królika i wybrał odpowiednią karmę. Wielkie pozytywne zaskoczenie. Na stoisku z rybami i owocami personel był równie kompetentny i bardzo uprzejmy.
2) oferta, czas obsługi i wygląd ocenianego miejsca - oferta jest bardzo bogata, choć wg mnie brakuje kilku tańszych towarów np. jeśli chodzi o kofeinę. Nie wszyscy kupują kawę za kwotę od 16 zł. To samo się tyczy asortymentu papierniczego - bardzo wybiórczy i nie znajdzie się tam "tanich" produktów.
3) Czas obsługi - ekspresowy.
4) Organizacja miejsca jest bardzo wysoka, wygodne, szeroko rozstawione regały, produkty "na wyciągnięcie ręki" i cicha lecz dająca się usłyszeć muzyka bez zbędnych reklam. Jedyne, co najbardziej boli, to połowa nieczynnych kas i bardzo wąskie przejścia między kasami i jeszcze mniejsze lady kasowe, które uniemożliwiają luźne i bezstresowe rozłożenie się z zakupami i ich pakowanie. To największy negatyw całego marketu.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.