Opinia użytkownika: DsAKamila
Dotycząca firmy: Leroy Merlin
Treść opinii: 1) wiedza i kompetencje personelu: wiedzę posiada tam każda osoba obsługująca dany dział. Można zapytać nawet o historię producenta danego produktu. Wypowiadają się poprawnie i bardzo szczegółowo, dodatkowo podając np. możliwość instalacji prysznica (w moim przypadku) przez specjalistów z ich sklepu, czy zestawiając ceny wszystkich wybranych produktów przed ich zakupem. 2) zachowanie i wygląd personelu: zawsze w odzieży sklepowej, bardzo przyjemnej dla oka. Nigdy się nie spieszą, zawsze dokładnie starają się obsłużyć każdego klienta. Gdy zauważą, że ktoś się czemuś dłuższą chwilę przygląda, podchodzą i pytają, czy mogą pomóc w odpowiednim doborze produktu. Pytają o szczegóły, np. gdzie ma być ustawiony grzejnik i pomagają w doborze odpowiedniego modelu do danego typu mieszkania. 3) oferta, cena, asortyment: oferta jest bardzo szeroka, zwłaszcza w kwestii wyposażenia wnętrz. Skromniejsza oferta dotyczy asortymentu budowlanego ale i tak można znaleźć większość produktów na "własną kieszeń". Gama cenowa jest na prawdę bardzo szeroka. "Od taniochy do drożyzny". 4) organizacja i czas obsługi: Wszystko jest w porządku poza jednym faktem: jeżeli nie ma danej osoby na stanowisku, to można bardzo długo czekać, aż ta osoba się zjawi, pomimo próśb do innych osób z personelu. Dotyczy to zwłaszcza działu Stolarka. Można się natknąć na długie kolejki. Poza tym jednym mankamentem wszystko działa sprawnie i przyjemnie. 5) wygląd miejsca obsługi: duży obiekt, szerokie przejścia między regałami, zróżnicowane, wygodne wózki, towar bardzo dobrze eksponowany. Bardzo przyjemne miejsce zawsze wypełnione muzyką.