Opinia użytkownika: DsAKamila
Dotycząca firmy: DEICHMANN
Treść opinii: 1) kompetencje i zachowanie personelu: jedyne, o co można zapytać personel, to: "czy są inne rozmiary?" jeśli oczywiście sami nie możemy ich znaleźć, ponieważ zwykle cały asortyment jest wystawiany na półki. Zachowanie jest delikatnie mówiąc średnie: Panie preferują rozmowy o swoich problemach lub kosmetykach zamiast podejść i zapytać: "czy w czymś pomóc?". Jeśli zapytamy o rodzaj skóry, z których obuwie jest zrobione lub o podobne produkty, w moim przypadku, obie Panie zmarszczyły brwi, zaczęły pospiesznie czytać nalepkę informacyjną od producenta na spodzie opakowania (co sama mogę zrobić), po czym stwierdziły, że nie potrafią mi pomóc. Zniesmaczenie totalne. 2) oferta, cena, asortyment: ceny są różne, dla każdego portfela jest "coś", oferta dość szeroka zarówno dla dzieci, młodzieży jak i starszych osób. Jest w czym wybierać. Poza tym obuwie tego sklepu cieszy się dość dobrą opinią, jeśli chodzi o jakość ich wykonania. 4) organizacja i czas obsługi: jedyne, co ratuje ten sklep, to Panie w Kasach. One na prawdę dużo wiedzą, sprężają się, zawsze proponują odpowiednie preparaty do pielęgnacji obuwia, zaznaczają podstawowe warunki gwarancji i działają bardzo szybko. Jednak te dwie Panie w natłoku ludzi to dużo dużo za mało, by usprawnić obsługę. Ma się wrażenie, że nikt nie pomyślał o tym, by zawsze w rezerwie była jeszcze jedna kasa wolna. 5) Obiekt ogólnie czysty i zadbany, choć jest obarczony wadami: są bardzo wąskie przejścia pomiędzy regałami, dosłownie kilka puf umożliwiających przysiad do przymiarki obuwia. Zbyt dużo towaru na zbyt mały obiekt, w dodatku klienci bardzo często odstawiają dany produkt nie na swoje miejsce a personel tego nie poprawia, można się pogubić i zawsze należy przymierzać obydwa buty, można się natknąć na opakowanie z nr 39 i 36 stanowiące jedną parę. Sam sklep w sobie cieszy się dobrą opinią i moja opinia się nie zmieniła co do sklepu i towaru, a jedynie co do obiektu - powinni popracować nad jakością obsługi i pracy personelu.