Opinie użytkownika (1)

2.03 zakupiłam Grupon...
2.03 zakupiłam Grupon z oferty Anny Pikury na usługę manicure i pedicure. Dwa dni wcześniej byłam osobiście w klinice i terminy były na za dwa dni. Chciałam się z nimi dogadać by skorzystać z oferty bez Gruponu, bo wiem, że oni pobierają prowizję. Pani kierownik nie zgodziła się na to.Zdecydowałam się więc na zakup Gruponu i próbowałam się umówić z salonem poprzez maila od razu po zakupie gruponu, czyli 02.03. Pani, odpowiadająca na maile, podawała mi bardzo odległe terminy. Pierwszy termin jaki mi zaproponowały to był 25.05. Odpisałam dopiero po dłuższym czasie podając 5 różnych terminów, zaś osoba pracująca w salonie zaproponowała mi 01.06. Gdy napisałam, że w takim układzie rezygnuję z oferty, Pani cudownym sposobem znalazła termin 02.05. Zgodziłam się na ten terminu i specjalnie zostałam we Wrocławiu by z niego skorzystać. W umówionym dniu zjawiłam się w klinice 40 min przed czasem. Okazało się, że nie ma mnie w grafiku. Oczywiście ani Pani, która mnie powinna zapisać, ani kierownika/kierowniczki nie było obecnych na miejscu. Pani w recepcji próbowała coś zaoferować i zaproponowała, że może mnie wpisać w czwartek (04.05). No to jak...są te terminy czy ich nie ma?Zdegustowana wyszłam tam i napisałam do Gruponu z prośba o zwrot pieniędzy. Napisałam również do salonu Anny Pikury we Wrocławiu z zapytaniem skąd to niedogadanie, ale - jak przystało na profesjonalny salon- nie uzyskałam odpowiedzi.Bardzo odradzam korzystanie z usług tego salonu! Zabiegi mają na celu nas zrelaksować, odprężyć i sprawić byśmy sie lepiej poczuły. Jeżeli oczekujecie miłej obsługi i poważnego traktowania - odradzam, wybierzcie inną ofertę.

Domi_8

05.05.2017

Instytut odnowy kolagenowej Anna Pikura

Placówka

Wrocław, Kazimierza Wielkiego 64

Nie zgadzam się (1)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi