OK. Na plus: Zachowanie personelu, wygląd miejsca obsługi.Na minus: Wiedza i kompetencje personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi.
Tak sobie. Na plus: Zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.Na minus: Wiedza i kompetencje personelu.
OK. Na plus: Oferta,cena,asortyment, wygląd miejsca obsługi.Na minus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, organizacja i czas obsługi.
OK. Na plus: Oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.Na minus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu.
Dzień dobry, dziękuję za zgłoszoną przez Pana. Każda opinia, którą otrzymujemy bezpośrednio od klientów jest cennym źródłem informacji. Bardzo zależy nam, aby poziom obsługi świadczony przez pracowników naszego banku spełniał najwyższe standardy. Serdecznie zapraszam do dalszego korzystania z usług mBanku. Z pozdrowieniami Julia Wochna, mBank
Nie polecam. Bardzo...
Nie polecam. Bardzo duże kolejki. Obsługa często znudzona praca.
Zwracam uwagę na szybkość reagowania pracowników stacji benzynowej na klientów oczekujących tankowania gazu. Niejednokrotnie zdarzyło mi się -pomimo braku kolejek przy budkach kasowych- oczekiwanie przez 10-15 minut. Szczytem było ostatnie 20 minutowe oczekiwanie na pracownika, który w momencie gdy ustawiłem się pod dystrybutorem poszedł sobie jak gdyby nic do marketu, pomimo iż z drugiej strony dystrybutora oczekiwał również klient na tankowanie Gazu. Przy dystrybutorze nie ma dzwonka. Jedyne co może zrobić kierowca to wyjść z auta i stanąć przy pojeździe, tak aby podkreślić swoją obecność. No i oczywiście liczyć na to że kasjer będzie chciał widzieć
Jakość pracy w Punkcie obsługi klienta w hipermarkecie przy ul. Majkowskiej nie należy do zbyt dopracowanych. Kupując produkt którego cena na rachunku różni się od tej przy regale nie ma co liczyć na pomoc i wyrozumiałość. Według mnie pracownik powinien się udać z klientem i zweryfikować informacje następnie przyjąć zwrot lub dokonać korekty. Tak się niestety nie dzieje. Według regulaminu Tesco można zwrócić każdy zakup w ciągu 30 dni. Tak się nie dzieje w przypadku zakupu towaru z listy produktów wykluczonych (np. nawigacje GPS) Zachowanie pracowników jest stanowcze i wykluczające możliwość wymiany lub zwrotu. Pozostaje jedynie zatrzymanie towaru i pogodzenie się z faktem że płacimy za niekompetencję zatrudnionych tam sprzedawców.
Znajdujący się Galerii Kalisz sklep odzieżowy marki Reserved, jest jednym z większych w Kaliszu. Trzeba przyznać, że pomimo dość dużego ruchu klientów, odzież jest na bieżąco układania. Praktycznie przy każdym rodzaju odzieży jest przekrój wszystkich rozmiarów. Mile byłem zaskoczony gdy szukając rozmiaru marynarki, której akurat nie było na wieszaku Pani z obsługi sprawdziła w systemie komputerowym informacje o produkcie. Niestety nie było rozmiaru w sklepie, więc otrzymałem namiary na inny salon w mieście w którym mogę przymierzyć i kupić odpowiedni rozmiar. Na karteczce otrzymałem też indeks produktu.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.