Opinie użytkownika (12)

OK. Na plus:...
OK. Na plus: Zachowanie personelu, wygląd miejsca obsługi.Na minus: Wiedza i kompetencje personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi.

Daniel_439

30.08.2016
Nie zgadzam się (0)
Tak sobie. Na...
Tak sobie. Na plus: Organizacja i czas obsługi. Na minus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, wygląd miejsca obsługi.

Daniel_439

30.08.2016

Santander Bank Polska

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Tak sobie. Na...
Tak sobie. Na plus: Zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.Na minus: Wiedza i kompetencje personelu.

Daniel_439

30.08.2016

Raiffeisen Digital Bank

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
OK. Na plus:...
OK. Na plus: Oferta,cena,asortyment, wygląd miejsca obsługi.Na minus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, organizacja i czas obsługi.

Daniel_439

30.08.2016

Aviva

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
OK. Na plus:...
OK. Na plus: Oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.Na minus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu.

Daniel_439

29.08.2016

mBank

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
26.02.2022
Odpowiedź firmy
Dzień dobry, dziękuję za zgłoszoną przez Pana. Każda opinia, którą otrzymujemy bezpośrednio od klientów jest cennym źródłem informacji. Bardzo zależy nam, aby poziom obsługi świadczony przez pracowników naszego banku spełniał najwyższe standardy. Serdecznie zapraszam do dalszego korzystania z usług mBanku. Z pozdrowieniami Julia Wochna, mBank
Nie polecam. Bardzo...
Nie polecam. Bardzo duże kolejki. Obsługa często znudzona praca.

Daniel_439

20.11.2013

PLUS

Placówka

Kalisz, Kazimierzowska 6

Nie zgadzam się (0)
Obsługa POK niekompetentna.
Obsługa POK niekompetentna.

Daniel_439

20.11.2013

Tesco

Placówka

Kalisz, al. Wojska Polskiego 2

Nie zgadzam się (0)
Fachowa obsługa -...
Fachowa obsługa - polecam

Daniel_439

20.11.2013

iSpot

Placówka

Poznań, Półwiejska 32

Nie zgadzam się (0)
Pozytywna obsługa
Pozytywna obsługa

Daniel_439

20.11.2013

Tesco

Placówka

Poznań, Al. Solidarności 7

Nie zgadzam się (0)
Zwracam uwagę na...
Zwracam uwagę na szybkość reagowania pracowników stacji benzynowej na klientów oczekujących tankowania gazu. Niejednokrotnie zdarzyło mi się -pomimo braku kolejek przy budkach kasowych- oczekiwanie przez 10-15 minut. Szczytem było ostatnie 20 minutowe oczekiwanie na pracownika, który w momencie gdy ustawiłem się pod dystrybutorem poszedł sobie jak gdyby nic do marketu, pomimo iż z drugiej strony dystrybutora oczekiwał również klient na tankowanie Gazu. Przy dystrybutorze nie ma dzwonka. Jedyne co może zrobić kierowca to wyjść z auta i stanąć przy pojeździe, tak aby podkreślić swoją obecność. No i oczywiście liczyć na to że kasjer będzie chciał widzieć

Daniel_439

18.11.2013

Tesco

Placówka

Kalisz, Majkowska 28

Nie zgadzam się (0)
Jakość pracy w...
Jakość pracy w Punkcie obsługi klienta w hipermarkecie przy ul. Majkowskiej nie należy do zbyt dopracowanych. Kupując produkt którego cena na rachunku różni się od tej przy regale nie ma co liczyć na pomoc i wyrozumiałość. Według mnie pracownik powinien się udać z klientem i zweryfikować informacje następnie przyjąć zwrot lub dokonać korekty. Tak się niestety nie dzieje. Według regulaminu Tesco można zwrócić każdy zakup w ciągu 30 dni. Tak się nie dzieje w przypadku zakupu towaru z listy produktów wykluczonych (np. nawigacje GPS) Zachowanie pracowników jest stanowcze i wykluczające możliwość wymiany lub zwrotu. Pozostaje jedynie zatrzymanie towaru i pogodzenie się z faktem że płacimy za niekompetencję zatrudnionych tam sprzedawców.

Daniel_439

20.08.2013

Tesco

Placówka

Kalisz, Majkowska 28

Nie zgadzam się (0)
Znajdujący się Galerii...
Znajdujący się Galerii Kalisz sklep odzieżowy marki Reserved, jest jednym z większych w Kaliszu. Trzeba przyznać, że pomimo dość dużego ruchu klientów, odzież jest na bieżąco układania. Praktycznie przy każdym rodzaju odzieży jest przekrój wszystkich rozmiarów. Mile byłem zaskoczony gdy szukając rozmiaru marynarki, której akurat nie było na wieszaku Pani z obsługi sprawdziła w systemie komputerowym informacje o produkcie. Niestety nie było rozmiaru w sklepie, więc otrzymałem namiary na inny salon w mieście w którym mogę przymierzyć i kupić odpowiedni rozmiar. Na karteczce otrzymałem też indeks produktu.

Daniel_439

20.08.2013

Reserved

Placówka

Kalisz, Poznańska 121-131

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi