Taknowałem dziś paliwo PB95 na stacji paliw ORLEN w Gostyniu. Podjeżdzając pod stację rozejrzalem się dookoła i teren wokół był czysty. Przy dystrybutorach dostępne były rękawiczki foliowe oraz myjki do szyb. Po zatankowaniu udałem się do sklepu do kasy i tam miło zostałem obsłużony przez Pana Damiana. Obsługa jest bardzo miła i chętnie wracam na tę stację, w porównaniu ze stacjami innymi z Gostynia to tu najchętniej przyjeżdżam ze względu na obsługę. Z czystym sercem polecam
Bardzo zadowolony jestem z jakości obsługi na stacji paliw ORLEN, pracownik stacji to moim zdaniem profesjonalista. Miło mnie przywitał nawiązując kontakt wzrokowy, zaproponował produkty promocyjne i hot doga. Skorzystałem z zakupu hot doga. Byłem bardzo zadowolony,Po uiszczeniu opłaty i otrzymaniu zamówienia zostałem miło pożegnany, Polecam Stację Orlen każdemu
W piątek 07-02 byłem na zakupach w Galerii Malta i wstąpiłem do sklepu H&M by kupić sobie jakieś ubrania. Na wejściu przywitał mnie miły wygląd sklepu, towar był ładnie ułożony. Wybrałem sobie kilka różnych rzeczy i udałem się do przymierzalni. Po zmierzeniu wziąłem wybrane ubrania i udałem się do kasy. Byłem miło zaskoczony rabatem jaki otrzymałem przy kasie. Zamiast płacić 349zł zapłaciłem 289zł ponieważ za każde wydane 100zł było 20zł rabatu. Chętnie odwiedzam ten sklep gdzie jest bardzo miły i uprzejmy personel oraz ciekawy asortyment.
W piątek 07-02-2014 byłem na zakupach w Galerii Malta w Poznaniu. Po udanych zakupach chcąc zjeść coś smacznego udałem się do restauracji SFINKS która znajduje się na ostatnim piętrze galerii tuż przy wejściu do kina. Wspólnie z przyjaciółkom zamówiliśmy wodę z cytryną do picia i zestaw Sfinks Party dla dwóch osób. Przygotowanie posiłku nie zajęło zbyt dużo czasu i został szybko podany. Niestety jakość była kiepska. Mięso karkówki było kompletnie niedosmażone, filet z kurczaka również. Nie smakowało mi to jedzenie i wiem że już więcej niestety nie odwiedzę tej restauracji. Po poproszeniu o rachunek kelner zapytał czy smakowało to powiedziałem mu swoje zastrzeżenia. Liczyłem na to że mięso które zostawiłem z powodu złego przygotowania zostanie przyniesione nowe bądź też obniżą cenę a tak się nie stało. Kelner skwitował wszystko słowami przepraszam i że powiadomi kuchnię o niedociągnięciach.
Byłem dziś na zakupach w sklepie Mrówka w Gostyniu. Jest to sklep budowlany. Szukałem płytek ściennych oraz materiałów do ich montażu. Po dojściu do miejsca ekspozycji płytek podszedł do mnie pracownik i zaproponował pomoc. Doradził w wyborze wzoru a także akcesoriów. Ogólnie jestem bardzo zadowolony z wizyty w sklepie. Od wejścia panował porządek, a przy produktach były poprawne ceny.
Będąc na zakupach w Galerii Leszno wstąpiłem do sklepu Reserved, ponieważ chciałem zakupić t-shirt a także jakąś bluzę. Był spory wybór t-shirtów i wybrałem spośród nich dwa które mi odpowiadały. Bluzy nie kupiłem ponieważ nie odpowiadała mi żadna. Ogólnie sklep bardzo zadbany i czysty, fajnie wyeksponowany towar, przyzwoite ceny i bardzo miła obsługa. Polecam z czystym sumieniem
Byłem dziś na zakupach w sklepie Netto lecz nie robiłem zakupów w sklepie tylko przy stoisku mięsnym firmy Zyguła. Po podejściu do stoiska nie było kolejki i od razu zostałem obsłużony. Pani miło mnie przywitała po czym zapytała co ma podać. Zapytałem co poleca na co odpowiedziała i poleciła kilka produktów. Po zakupach podała kwotę do zapłaty i przy wydawaniu reszty miło mnie pożegnała. Ogólnie czystość i zatowarowanie było ok.
Odwiedziłem dziś Pizzerie 105 w Gostyniu. Wejście i całe otoczenie lokalu czyste. Wygląd w środku też ładny i zadowalający. Z karty dań wybrałem sobie pizzę i nawet długo nie trzeba było czekać na jedzenie. Pizza była smaczna i cena za towar też była przystępna choć w Gostyniu są też tańsze pizzerie. Mogę polecić.
Byłem dziś w sklepie Bricomarche z zamiarem zakupienia płytek do łazienki oraz reszty potrzebnych rzeczy. Po podejśiu do stoiska z płytkami poprosiłem pracownika o poradę, był bardzo miły i fachowo doradził. Bez problemu obliczył ile potrzebuję danych płytek a także ile potrzeba kleju i innych akcesoriów. Po uszykowaniu całości udałem się do kasy. Niestety przy kasie była dość duża kolejka co często się zdarza w tym sklepie. Poza tym nie mam żadnych zastrzeżeń co do obsługi i kompetencji personelu. Męczące są tylko kolejki. Czasami winne są panie pracujące na kasie bo mają tzw. żółwie tempo.
W sobotę odwiedziłem wieczorem restaurację Efez w Lesznie. Po wejściu zostałem miło przywitany przez obsługę, miła dla ucha była też muzyka która leciała w tle. Po zajęciu miejsca przy stoliku podeszła kelnerka rozdając karty MENU. Po krótkim czasie podeszła by przyjąć zamówienie. Długo nie trzeba było czekać aż zamówione jedzenie będzie podane, czas był bardzo krótki. Jedzenie również było smaczne. Po zakończeniu konsumpcji kelnerka podeszła by posprzątać ze stołu i zapytała czy smakowało oraz czy podać coś jeszcze, podziękowałem i poprosiłem o rachunek. Zapłaciłem i udałem się do wyjścia. Również miło zostałem pożegnany.
Będąc w niedzielę w Lesznie odwiedziłem restaurację McDonald`s by szybko coś zjeść. Przy kasie nie było kolejek a obsługa szła na bieżąco i sprawnie. Nie trzeba było czekać długo za zamówionym jedzeniem ponieważ wszystko szło bardzo szybko. Jestem bardzo zadowolony z obsługi w tym lokalu. Moim zdaniem jest to najlepsza restauracja McDonald`s w jakiej jadłem a odwiedziłem ich już sporo.
Będąc w Bydgoszczy wstąpiłem do TESCO przy ul. Toruńskiej. W sklepie jest kilkanaście kas a czynne były tylko dwie i Panie które je obsługiwały sprawiały wrażenie że są tam za karę. Tempo ich pracy było karygodne, jestem bardzo niezadowolony z takiej obsługi. Sam sklep wyglądał dobrze, był czysto i był wybór asortymentu.
Byłem dziś na zakupach w TESCO w Gostyniu. Odrazu po wejściu na salę sprzedaży udałem się do działu z art. samochodowymi gdyż potrzebowałem zapach do samochodu. Niestety musiałem iść bez koszyczka bo nie było przy wejściu żadnego. Po wybraniu zapachu udałem się na stoisko z napojami gdzie wziąłem napój gazowany i udałem się do kasy. Były czynne tylko kasy samoobsługowe co spowodowało długie kolejki, lecz pracownica punktu obsługi klienta zareagowała na to i zawołała dwie kasjerki. Podszedłem więc do standardowej kasy gdzie zostałem szybko i miło obsłużony. Pani była bardzo uśmiechnięta. Również miłe było pożegnanie
Na kilka dnia zatrzymałem się w Hotelu DAKOTA w miejscowości Żołędowo/k.Bydgoszczy. Hotel jest przepiękny, uroczy w klimacie country. Świetne wnętrza, miła i fachowa obsługa. Jedzonko również pyszne. Ten klimat sprawił że nie chciało się z hotelu wyjeżdzać. Pokoje również były rewelacyjne, czyste, obsługa codziennie sprzątała pokój. Chętnie tam wrócę i z czystym sumieniem POLECAM.
Odwiedzając dziś sklep TESCO postanowiłem zajrzeć na dział z odzieżą. Towar był estetycznie wyeksponowany i poukładany. Oddzielone były ubrania męskie i damskie. Wybór nie był ogromny lecz wydaje mi się że idzie sobie wybrać coś ciekawego. Po wybraniu spodni udałem się do przymierzalni. Był tam lekki bałagan na podłodze, poza tym nic nie zwróciło mojej uwagi. Po przymierzeniu i wybraniu odpowiedniego rozmiaru udałem się do kasy. Zostałem obsłużony miło i dość szybko. Pani pożegnała mnie również miło po czym udałem się do wyjścia.
Udałem się dziś do apteki przy ul. Witosa celem zakupienia leków dla znajomej która mnie o to poprosiła. Wchodząc do apteki powiedziałem głośno Dzień Dobry, mimo tego nikt z obsługi mi nie odpowiedział. Panu który wchodził za mną również nie odpowiedziano. I to w tej aptece jest na porządku dziennym. Jestem tam klientem tylko ze względu na niskie ceny. Obsługa jest tam fatalna, panie obsługujące mają miny takie jakby im się działa krzywda, nie znają zwrotów grzecznościowych typu: proszę, dziękuję, zapraszam ponownie czy też dzień dobry i do widzenia. Z niechęcią odwiedzam tę aptekę. Polecam ze względu na ceny, nie polecam ze względu na przyjazność obsługi.
Popołudniu wybrałem się na zakupy do sklepu Intermarche. Wejście do sklepu jak i sala sprzedaży były czyste. Towar był ładnie poukładany na regałach. Ja udałem się w kierunku regału z napojami i tam odnalazłem wybrany przeze mnie sok. Po czym udałem się do kasy. Otoczenie kas także czyste, ładnie wyłożony towar na regałach przy kasach. Mimo drogich cen lubię robić tam zakupy ze względu na szeroki wybór asortymentu.
W niedzielę odwiedziłem Wrocławski aquapark. Od wejścia była miła atmosfera, pracownicy obsługujący kasy byli bardzo mili. Po przejściu kas udałem się do przebieralni, panował tam porządek. Po wyjściu na sale z basenami panował również porządek, było kilku czujnych ratowników. W trakcie pobyty udałem się też do Pool Baru który znajduje się w jednym z basenów i zamówiłem tam dwa koktajle. Pani która mnie obsługiwała była bardzo miła, miała profesjonalne podejście i w dość szybkim czasie mnie obsłużyła. Jest dużo atrakcji w tym aquaparku więc z czystym sumieniem mogę polecić.
Jadąc do Wrocławia zatrzymałem się na stacji Orlen w Żmigrodzie by zakupić napoje dla siebie i osób ze mną podróżujących. Po podejściu do kasy sprzedawca okazał się bardzo nieuprzejmy, nie było przywitania, nachalnie i niezbyt elegancko żuł gumę. Kiedy doszło do płatności podałem kartę płatniczą a także kartę na punkty. Po dokonaniu płatności sprzedawca od niechcenia wziął kartę do nabicia punktów i po zrobieniu tego odrzucił ją na ladę w moim kierunku. Nie polecam nikomu by obsługiwał ich ten pan. A sam wygląd stacji oraz sklepu był prawidłowy, było czysto.
Przejeżdżając przez Krobię wstąpiłem do sklepu DINO po zimny napój. Zatrzymałem się tam ponieważ był wygodny wjazd na parking oraz dostępne były miejsca parkingowe. Po wejściu do sklepu udałem się do lodówki z zimnymi napojami, wybrałem sobie napój i udałem się do kasy. Jedyne co mi się nie podobało to brak ceny przy produkcie w lodówce. Przy kasie zostałem natomiast miło powitany i szybko obsłużony. Po zakończeniu zakupów zostałem pożegnany oraz otrzymałem paragon.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.