Jak zwykle przed pracą udałem się do sklepu po małe zakupy na śniadania. Chciałem kupić świeże pieczywo, jednak usłyszałem od Pani , układającej obok towar, że pieczywo jest dowożone dopiero po godzinie ósmej. Udałem się na dział z owocami, jednak nic nie kupiłem. Owoce w większości były nieświeże, nadgnite i poobijane. Przy tym ceny za kilogram owoców odbiegają znacząco, średnio w sklepie Sawczak trzeba zapłacić do 2 złotych drożej. Ogólnie w sklepie jest czysto, towar ładnie wyeksponowany na półkach. Jedyne co odstrasza to ceny i braki w asortymencie. Obsługa w sklepie miła, można zauważyć niekompetencje w obsłudze na stoisku mięsnym.
W Tesco zakupiłem express do kawy. w domu okazało się, że nie działa prawidłowo. Udałem się w dniu następnym do Punktu Obsługi Klienta w celu złożenia reklamacji. Czekałem na osobę kompetentną bardzo długo ok. 15 minut, w tym czasie kolejka za mną przybrała dużych rozmiarów. Pani przy powitaniu okazała się bardzo niesympatyczna, nie chciała początkowo przyjąć reklamacji, była opryskliwa. Musiałem skserować dowód zakupu sprzętu, by ponownie tracić czas w kolejce przy BOK. Pani przyjęła w końcu reklamację. Czekam na odpowiedź. ogólnie bardzo niemiła obsługa i traktowanie klienta.
Do salonu trafiłem z polecenia. Na dzień dobry zostałem przyjęty bardzo miło. zaproponowano mi kawę ewentualnie inne napoje do picia. Przeprowadzono ze mną rozmowę na odnośnie tego jak chcę być ostrzyżony. Po konsultacji z fryzjerem umyto mi głowę w sposób delikatny i precyzyjny. Dużym atutem salonu są fotele z masażem. Po zakończeniu strzyżenia zostałem poinformowany jakie kosmetyki są odpowiednia do stylizacji i pielęgnacji moich włosów. W prezencie dostałem upominek w postaci żelu do stylizacji włosów. Wszystkim serdecznie polecam salon La Carre. Profesjonalna obsługa klienta.
W dniu dzisiejszym tuż przed zamknięciem sklepu udałem się do znanej marki Wrangler Lee. Chciałem kupić spodnie jeansowe i koszulę. Ekspedientka zaproponowała mi swą pomoc już przy samym wejściu. Była bardzo miła i pomocna. Spojrzała na moją sylwetkę i bezbłędnia dopasowała rozmiar jak i fason spodni oraz zaproponowała idealną dla mnie koszulę w kratę. Przymierzyłem i bez wahania kupiłem wybrane rzeczy. Gorąco polecam sklepWrangler Lee w Jeleniej Górze, miła i profesjonalna obsługa
Rossmann to drogeria w której często robię zakupu: chemię gospodarczą, kosmetyki itp. Niestety moje ostatnie zakupy nie należały do zbyt udanych. Przy półce z perfumami nie było próbników do sprawdzenia zapachów. Kiedy poprosiłem Panią z obsługi o pomoc, powiedziała, ze paski się skończyły i za chwilę przyniesie nowe. Po ok.10 minutach zrezygnowałem z zakupu perfumy ponieważ Pani nie pojawiła się. Okazałem swoje niezadowolenie przy kasie ale to właściwie nie byłą wina kasjerki tylko Pani z obsługi na sklepie. Szkoda , bo pierwszy raz wyszedłem z Rossmanna zawiedziony, z poczuciem kiepskiej obsługi.
Wybrałem się do Deichmanna z reklamacją butów, które po kilku miesiącach użytkowania rozkleiły się i nie były już przydatne do użytkowania. Nie posiadałem paragonu zakupu towaru ale za buty płaciłem kartą. Wydrukowałem z konta historię zakupu i poszedłem do sklepu. Nie byłem do końca pewny,czy taki dowód zakupu zostanie uznany. Ekspedientka bez problemu uznała reklamację, zaproponowała wymianę obuwia na nowe. Po kilkunastu minutach wyszedłem z nową parą butów. Fachowa i miła obsługa sprawiła, ze z przyjemnością wrócę po kolejne buty.
Firma Dialog bardzo mnie rozczarowała . Przez ostatnie dwa lata wielokrotnie korzystałem z infolinii, ponieważ jakość świadczonych usług pozostawiała wiele do życzenia. Wielokrotnie doświadczałem braku odbioru kanałów telewizyjnych w ramach podpisanej umowy. Występowały często braki wizji i fonii. Podczas rozmów telefonicznych konsultanci nie byli w stanie udzielić konkretnej pomocy dotyczącej likwidacji usterek. Niejasny dla przeciętnego klienta sposób wystawiania faktur, naliczanie dodatkowych opłat, które nie wynikają z podpisanej umowy to kolejne zarzuty nierzetelnej obsługi i usług świadczonych na niskim poziomie. Z całą życzliwością odradzam Wszystkim korzystanie z usług firmy Dialog.
To była moja kolejna wizyta w tej instytucji, i z pewnością nie ostatnia. Pracownica banku, która mnie obsługiwała rzetelnie przedstawiła ofertę banku pod kątem moich potrzeb. Udzieliła wszelkich niezbędnych informacji dotyczących otrzymania kredytu gotówkowego, jasno przedstawiła warunki kredytowania. Fachowość obsługi w Santander Consumer oceniam bardzo wysoko. Ponadto szybka decyzja o przyznaniu bądź odmowie udzielenia kredytu oszczędza czas klienta. Jasne procedury związane z podpisaniem umowy, uproszczony system, sprawia , ze klient nie musi zmagać się z wszechobecną biurokracją panujacą dość powszechnie w naszych instytucjach. Polecam gorąco wszystkim potencjalnym kredytobiorcom korzystanie z usług tego banku.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.