W sklepie panował porządek, podłoga była czysta od zabrudzeń. Towary dobrze wyeksponowane, przy każdym towarze widoczna cena. Kasy z obsługą były czynne tylko dwie więc były do nich duże kolejki, dlatego udałem się do kas samoobsługowych. W dwóch kasach samoobsługowych był uszkodzony terminal do kart. Pracownik udzielający pomocy na stanowisku kas samoobsługowych był bardzo pomocny i życzliwy, wobec wszystkich klientów.
Udałem się do tego sklepu na szybkie zakupy, ponieważ śpieszyłem się na pociąg. Produkty na pólkach były ładnie ułożone nie było opakowań zbiorczych. W trakcie moich zakupów podłoga była zmywana za pomocą dużej maszyny nie sądzę, żeby używanie tej maszyny podczas gdy sklep odwiedza tyle ludzi było dobry pomysłem. Pomimo wszystkich otwartych kas czas oczekiwania w kolejce wynosił ok.13 minut co sytuacji, gdy za kilka minut miałem pociąg było bardzo stresujące. Kasjerka nawiązała ze mną kontakt wzrokowy i przywitała mnie.Na początku alejek nad półkami wisiały plansze z dużymi, dobrze widocznymi cenami niestety nazwa artykułu była mało widoczna.
W sklepie panował porządek, pracownicy akurat wykładali towar na półki. Przy wejściu na tablicy korkowej zamieszczona aktualna oferta a na szybach pełno ofert z produktami w promocyjnej cenie. Przy dziale z warzywami i owocami były torebki na te produkty. Jednak wyglądały na nieświeże zwłaszcza gruszki, które na wierzchu były rozgniecione i zniszczone. Do wszystkich produktów była dołączona aktualna i widoczna cena. Czynne były 2 kasy czas oczekiwania w kolejce wynosił ok 4 minuty. Pracownicy byli ubrani w koszulki firmowe ale, nie które stroje nosiły wyraźne ślady zużycia.
Zaraz przy wejściu znajdują się podajniki z aktualnymi gazetkami promocyjnymi. Na dziale z artykułami wagowymi pomimo dużej ilości klientów panował porządek dzięki pracownikowi, który dokładał towar i zabierał puste opakowania. Również pracownica ważąca towary chętnie udzielała porady i odpowiadała na pytania zadawane przez klientów. Obok czytników cen zamieszczonych na słupach leżały różne towary pozostawione przez klientów. Przy kasach mało klientów przede mną był tylko jeden klient. Kasjerka zapytała mnie czy posiadam kartę Payback odpowiedziałem przecząco i zapytałem co trzeba zrobić aby ją dostać od razu mi ją wydała i poinstruowała jak ją aktualizować. Ceny przystępne zwłaszcza dla produktów reklamowanych w gazetce.
W sklepie panował porządek produkty były na swoich miejscach. Przy stoisku z perfumami nie było pasków do testowania zapachów. Alejki przestronne nie trzeba się przeciskać miedzy półkami. 2 czynne stanowiska kasowe chcąc dokonać płatności kartą kasjerka informuje mnie o problemach z terminalem w dniu dzisiejszym. Jednak mimo to próbuje płatności kartą, kiedy nie przynosi to skutku przechodzi na inną kasę i tam dokonuje transakcji, wszystko trwa szybko i sprawnie. Ponadto jestem obdarowany bezpłatną próbką.
Udałem się do placówki tego banku, ponieważ dziś skończyła się moja lokata w tym banku zdecydowałem się na powierzenie pieniedzy temu bankowi, gdyż oferował on najlepsze warunki dla nowych klientów. W placówce było czysto, 3 stanowiska na 4 były czynne, lokal był klimatyzowany. Niestety czas oczekiwania na załatwienie mojej sprawy wynosił 40 minut! Kolejka stale rosła a niektóre osoby rezygnowały i wychodziły z banku. W końcu nadeszła moja kolej załatwienia sprawy. Doradca w sposób fachowy i sprawny załatwił moją sprawę a ja naprawdę jestem zadowolony zarówno z oferty jak również z postawy pracownika.
Lody z automatu w Sędziszowie można kupić tylko w tej lodziarni. Zawsze były dobre więc postanowiłem zabrać dziewczynę w ten słoneczny dzień na lody. Jednak to co dostaliśmy lodami bym nie określił. Była to mieszanina wody i jakiś innych środków. W smaku wodniste i rozpuszczały się już po odebraniu od sprzedawczyni. Myślałem, że tylko nam się takie trafiły ale po poznaniu opinii innych osób okazało się, że takie wodniste i bez smaku lody to norma. Obsługa bardzo miła ale sam produkt nikomu nie polecam ponadto napisy na ścianie budynku zrobione przez jakichś wandali nie zachęcają do odwiedzenia tego lokalu.
Jestem częstym klientem tego sklepu ze względu na bliskość zamieszkania. Panie w nim pracujące są bardzo miłe i zawsze chętnie służą pomocą. Zwłaszcza najmłodsza ekspedientka sklep jest bardzo obficie zaopatrzony w różnego rodzaju towary. Budynek jest nowy przez to wygląda bardzo ładnie. Zawsze panuje w nim porządek. Często można kupić towary po niższych cenach ze względu na częste przeceny i promocje! Pomimo sprzedaży alkoholu w pobliżu nie widać smakoszy alkoholowych trunków.
W aptece były za jednym okienkiem 3 panie prowadzące rozmowę ze sobą. Drugie okienko obsługiwała jedna kobieta a w kolejce czekały 2 osoby. Kupowałem lek bez recepty i pani technik obsługująca mnie wypytywała o objawy aby dobrać odpowiedni lek. Lek był dobry i objawy znikły już po kilku tabletkach. W aptece panował porządek chcąc zażyć lek udałem się pod dystrybutor z wodą niestety nie było w nim kubków.
Chciałem zakupić czarną farbę jednak ze względu na nietypowy kolor farby postanowiłem zadzwonić i upewnić się czy jest dostępna , żeby nie jechać na darmo. Zadzwoniłem na numer znaleziony na stronie internetowej firmy i dzięki temu bezpośrednio po włączeniu numeru wewnętrznego połączyłem się z miła panią z obsługi, która po sprawdzeniu udzieliła mi wyczerpującej informacji na temat ceny, marki i pojemności puszek. Mimo, iż firma znajduje się na obrzeżach miasta łatwo trafiłem do niej ze względu na reklamy informujące o odległości do siedziby firmy. Na miejscu były 3 stanowiska kasowe i na każdej była kasjerka szybko zostałem obsłużony z fakturą udałem się na magazyn trafiłem bez problemu, gdyż był dobrze oznaczony. Jednak wejście do niego przez schodki wątpliwiej jakości pomiędzy stertami pustych i pełnych palet było minusem, na magazynie panował bałagan ale mężczyzna obsługując mnie szybko dostarczył mi potrzebny produkt.
Podczas mojej wizyty w tym sklepie dwoje pracowników wykładało towary i porządkowało półki z pusty opakowań zbiorczych. W alejce z produktami chemicznymi był rozsypany na podłodze proszek. Między alejkami było zostawiony wózek z produktami o dużych rozmiarach, który blokował przejście tak, że jedna osoba z wózkiem mogła się tylko zmieścić. Po dojściu do kasy była spora kolejka ale tylko przez moment bo kasjerka zadzwoniła dzwonkiem i zaraz została otwarta druga kasa i bardzo szybko kolejka się zmniejszyła.
Hala dworca była czysta i schludna. Podłoga w okolicach ławek na hali dworca była jeszcze mokra po umyciu. Porządku pilnowało dwóch ochroniarzy z prywatnej firmy Impel. Ponadto na peronie widoczni byli funkcjonariusze SOK. W kasach nie było kolejek ze względu na 5 otwartych kas. Kasjerka firmy Przewozy Regionalne udzieliła mi wyczerpującej odpowiedzi i sugerowała najkorzystniejszą ofertę dla mnie. Na tablicy odjazdów i przyjazdów w rubryce opóźnienia nie było żadnej informacji czyli pociągi przyjeżdżały i odjeżdżały planowo. Na hali dworcowej otwarte były 2 kioski, sklep, fast food oraz zegarmistrz.
Zaraz za bramką wejściową do sklepu w alejce natknąłem się na potłuczoną butelkę soku, której zawartość rozlała się na podłogę, z kałuży prowadziły ślady wózków sklepowych w związku czym w obrębie kilku metrów podłoga była lepka i brudna. W dziale z artykułami przemysłowymi panował nieporządek, zwłaszcza z artykułami przecenionymi. Krótki czas oczekiwania w kolejce. Kasjerka obsługująca mnie była życzliwa i uprzejma w stosunku do wszystkich klientów.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.