Promesa

(3.75)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (2 z 2)

Personel ma średni...
Personel ma średni kontakt z klientem. Niby jest miło i profesjonalnie, ale odniosłem wrażenie, że jakość obsługi jest wymuszona. Trochę brakuje, moim zdaniem, opieki nad kupującym. Tylko OK, a mogłoby być bardzo dobrze. Kupowałem farbę do pokoju i mam wrażenie, że wiedziałem tyle samo albo wiecej niż sprzedawca.

zarejestrowany-uzytkownik

16.12.2013

Placówka

Kielce, Batalionów Chłopskich 77

Nie zgadzam się (0)
Chciałem zakupić czarną...
Chciałem zakupić czarną farbę jednak ze względu na nietypowy kolor farby postanowiłem zadzwonić i upewnić się czy jest dostępna , żeby nie jechać na darmo. Zadzwoniłem na numer znaleziony na stronie internetowej firmy i dzięki temu bezpośrednio po włączeniu numeru wewnętrznego połączyłem się z miła panią z obsługi, która po sprawdzeniu udzieliła mi wyczerpującej informacji na temat ceny, marki i pojemności puszek. Mimo, iż firma znajduje się na obrzeżach miasta łatwo trafiłem do niej ze względu na reklamy informujące o odległości do siedziby firmy. Na miejscu były 3 stanowiska kasowe i na każdej była kasjerka szybko zostałem obsłużony z fakturą udałem się na magazyn trafiłem bez problemu, gdyż był dobrze oznaczony. Jednak wejście do niego przez schodki wątpliwiej jakości pomiędzy stertami pustych i pełnych palet było minusem, na magazynie panował bałagan ale mężczyzna obsługując mnie szybko dostarczył mi potrzebny produkt.

Damian_331

27.07.2011

Placówka

Kielce, Batalionów Chłopskich 77

Nie zgadzam się (5)

Promesa

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Promesa?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Personel ma średni...
Personel ma średni kontakt z klientem. Niby jest miło i profesjonalnie, ale odniosłem wrażenie, że jakość obsługi jest wymuszona. Trochę brakuje, moim zdaniem, opieki nad kupującym. Tylko OK, a mogłoby być bardzo dobrze. Kupowałem farbę do pokoju i mam wrażenie, że wiedziałem tyle samo albo wiecej niż sprzedawca.