Stacja czysta, oświetlenie sprawne, ceny paliw oraz banner reklamujący promocję widoczne. Brak obsługi podjazdu, stanowisko nr 1 ( LPG) nieczynne. Dystrybutory czyste. Paliwa V-Power widoczne. Ceny paliw wysokie. Kasa nr 1 czynna, pracownik ubrany w firmowy polar z widocznym identyfikatorem. Witryna z wyrobami tytoniowymi czytelna. Obsługa kasy szybka i sprawna. Pracownik pyta o kartę na punkty, proponuje fakturę lub paragon. Zachowana kultura osobista. Szlabany przy wyjeździe cały czas uniesione.
Market względnie czysty. Palety rozstawione między regałami utrudniają przejście, szczególnie z wózkiem. Brak koszyków przy wejściu.
Działy zadbane (szczególnie warzywny, piekarnia) towar wyeksponowany. Ceny niskie, aczkolwiek nie wszędzie widoczne
( mrożonki - z większością towaru trzeba udać się pod czytnik).
Dział napoje : cena "pepsi 2x2" nad półką z coca colą, pepsi zaś znajduje się na koszu z drugiej strony, niewidoczna z działu napoje.
Kasjerki : pytanie o kartę na punkty, szybka i sprawna obsługa, zachowana kultura osobista. Kolejki do kas na około 7 minut. W markecie jest 5 kas, z czego 3 kasy czynne.
Pracownicy ubrani w firmowe polary / koszulki, posiadają identyfikatory. Personel zorientowany w rozstawieniu towaru.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.