Opinie użytkownika (12)

Bardzo dobrze. Na...
Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Dajana_1

13.06.2017

Super-Pharm APTEKA

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Super. Na plus:...
Super. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Dajana_1

13.06.2017

CEFARM24.pl

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
OK. Na plus:...
OK. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, wygląd miejsca obsługi. Na minus: organizacja i czas obsługi.

Dajana_1

13.06.2017

LUX MED

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Tak sobie. Na...
Tak sobie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, oferta,cena,asortyment, wygląd miejsca obsługi. Na minus: zachowanie personelu, organizacja i czas obsługi.

Dajana_1

13.06.2017

MEDICOVER

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Super. Na plus:...
Super. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Dajana_1

13.06.2017

GO Sport

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Na...
Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Dajana_1

13.06.2017

DECATHLON

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze. Na plus:...
Dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Dajana_1

13.06.2017

4F

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Świetnie. Na plus:...
Świetnie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Dajana_1

30.08.2016

ING Bank Śląski

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
01.05.2022
Odpowiedź firmy
Dajana, dziękujemy za Twoją ocenę - bardzo nas ucieszyła. Robimy wszystko, aby być jeszcze lepsi.
Bardzo dobrze. Nie...
Bardzo dobrze. Nie mam zastrzeżeń.Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Dajana_1

30.08.2016

Alior Bank

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Wczoraj wybrałam się...
Wczoraj wybrałam się do ESBANKU, ponieważ wiele dobrego o nim słyszałam, a wkrótce zakładam konto Firmowe. Muszę przyznać, już od wejścia podbał mi się wizerunek banku w kolorze zielonym z czystymi witrynami i minimum reklam. Na dzień dobry nie dręczono mnie pytaniem typu..."w czym mogę pomóc"- pracownik z uśmiechem oczekiwał na moje pytanie. Dokonałam jednej wpłaty w kasie banku za minimalną opłatą 3 zł. Uzyskałam wszelkie informacje dotyczące kont oraz otrzymałam prospekt o kontach firmowch. bardzo wysoko oceniam wiedzę i kompetencje pracownika. Na do widzenia pochwaliłam pracownika z odwzajemnionym uśmiechem. Polecam szczerze ten bank, bo przetestowałam ich wiele.

Dajana_1

15.09.2011

ESBANK

Placówka

Łódź, Żwirki

Nie zgadzam się (3)
Będąc w hipermarkecie...
Będąc w hipermarkecie Carrefour odwiedziłam dział RTV, ponieważ myślę o zmianie telewizora. Oglądałam raczej jak laik patrząc tylko na wielkość, markę i estetykę. Oferta była bardzo szeroka, ale nikt z obsługi do mnie w ciągu 15 minut nie podszedł. Poprosiłam więc panią o pomoc, a konkretnie skupiłam się na jednym telewizorze marki SONY - 42 cale za 1699 zł. Był to telewizor z ekspozycji, więc zapytałam ile już czasu non-stop jest włączony?..Pani powiedziała, że około 6 miesięcy. Jeśli zapytałam o porównanie parametrów z innymi telewizorami pani z obsługi orzekła, że ten SONY jest najlepszy. Pytałam jeszcze o pilota uniwersalnego do telewizora dla syna, owszem zostałam pionformowana gdzie się znajdują, i abym poczytała sobie instrukcję na odwrocie czy pasuje do marki telewizora. Pomimo ładnego wyglądu personelu i miłego zachowania wiedza i kompetencja była na niskim poziomie. Gdy zdecyduję się na nowy telewizor uparcie będę prosiła o kogoś bardziej kompetentnego.

Dajana_1

05.08.2011

Carrefour

Placówka

Biała Podlaska, Jana III Sobieskiego 9

Nie zgadzam się (4)
W dniu dzisiejszym...
W dniu dzisiejszym wybrałam się do najbliższego sklepu obuwniczego CCC, aby zakupić pantofle domowe. Wchodząc.. przy wejściu zauważyłam mnóstwo przecenionego obuwia, które kusiło niską ceną ,ale też utrudniało przejście do innych półek. W pobliżu była tylko kasjerka, i pytając o pantofle domowe, odrzekła, iż są na końcu sali w koszach. Tam znajdowały ale..tylko plastikowe klapki. Poprosiłam więc panią z obsługi (która układała towar na innych półkachi), i zapytałam o miękkie pantofle domowe. Pani po krótkim namyśle odpowiedziała, że takie otrzymujemy w dostawie tylko jesienią. Rozbawiło mnie to, i pomyślałam sobie, nie będę czekała do jesieni..pójdę do innego sklepu. Dla mnie osobiście oferta w tym sklepie jest niekompletna, bo pantofle to obuwie całoroczne. Wygląd obsługi i zachowanie nie budzi zastrzeżeń.

Dajana_1

04.08.2011

CCC

Placówka

Łódź, Hipermarket Carrefour na ul.Kolumny 36

Nie zgadzam się (4)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi