Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
OK. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, wygląd miejsca obsługi. Na minus: organizacja i czas obsługi.
Tak sobie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, oferta,cena,asortyment, wygląd miejsca obsługi. Na minus: zachowanie personelu, organizacja i czas obsługi.
Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Dajana, dziękujemy za Twoją ocenę - bardzo nas ucieszyła. Robimy wszystko, aby być jeszcze lepsi.
Bardzo dobrze. Nie...
Bardzo dobrze. Nie mam zastrzeżeń.Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Wczoraj wybrałam się do ESBANKU, ponieważ wiele dobrego o nim słyszałam, a wkrótce zakładam konto Firmowe. Muszę przyznać, już od wejścia podbał mi się wizerunek banku w kolorze zielonym z czystymi witrynami i minimum reklam. Na dzień dobry nie dręczono mnie pytaniem typu..."w czym mogę pomóc"- pracownik z uśmiechem oczekiwał na moje pytanie. Dokonałam jednej wpłaty w kasie banku za minimalną opłatą 3 zł. Uzyskałam wszelkie informacje dotyczące kont oraz otrzymałam prospekt o kontach firmowch. bardzo wysoko oceniam wiedzę i kompetencje pracownika. Na do widzenia pochwaliłam pracownika z odwzajemnionym uśmiechem. Polecam szczerze ten bank, bo przetestowałam ich wiele.
Będąc w hipermarkecie Carrefour odwiedziłam dział RTV, ponieważ myślę o zmianie telewizora. Oglądałam raczej jak laik patrząc tylko na wielkość, markę i estetykę. Oferta była bardzo szeroka, ale nikt z obsługi do mnie w ciągu 15 minut nie podszedł. Poprosiłam więc panią o pomoc, a konkretnie skupiłam się na jednym telewizorze marki SONY - 42 cale za 1699 zł. Był to telewizor z ekspozycji, więc zapytałam ile już czasu non-stop jest włączony?..Pani powiedziała, że około 6 miesięcy. Jeśli zapytałam o porównanie parametrów z innymi telewizorami pani z obsługi orzekła, że ten SONY jest najlepszy. Pytałam jeszcze o pilota uniwersalnego do telewizora dla syna, owszem zostałam pionformowana gdzie się znajdują, i abym poczytała sobie instrukcję na odwrocie czy pasuje do marki telewizora. Pomimo ładnego wyglądu personelu i miłego zachowania wiedza i kompetencja była na niskim poziomie. Gdy zdecyduję się na nowy telewizor uparcie będę prosiła o kogoś bardziej kompetentnego.
W dniu dzisiejszym wybrałam się do najbliższego sklepu obuwniczego CCC, aby zakupić pantofle domowe. Wchodząc.. przy wejściu zauważyłam mnóstwo przecenionego obuwia, które kusiło niską ceną ,ale też utrudniało przejście do innych półek. W pobliżu była tylko kasjerka, i pytając o pantofle domowe, odrzekła, iż są na końcu sali w koszach.
Tam znajdowały ale..tylko plastikowe klapki. Poprosiłam więc panią z obsługi (która układała towar na innych półkachi), i zapytałam o miękkie pantofle domowe. Pani po krótkim namyśle odpowiedziała, że takie otrzymujemy w dostawie tylko jesienią. Rozbawiło mnie to, i pomyślałam sobie, nie będę czekała do jesieni..pójdę do innego sklepu. Dla mnie osobiście oferta w tym sklepie jest niekompletna, bo pantofle to obuwie całoroczne. Wygląd obsługi i zachowanie nie budzi zastrzeżeń.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.