Opinia użytkownika: Dajana_1
Dotycząca firmy: Carrefour
Treść opinii: Będąc w hipermarkecie Carrefour odwiedziłam dział RTV, ponieważ myślę o zmianie telewizora. Oglądałam raczej jak laik patrząc tylko na wielkość, markę i estetykę. Oferta była bardzo szeroka, ale nikt z obsługi do mnie w ciągu 15 minut nie podszedł. Poprosiłam więc panią o pomoc, a konkretnie skupiłam się na jednym telewizorze marki SONY - 42 cale za 1699 zł. Był to telewizor z ekspozycji, więc zapytałam ile już czasu non-stop jest włączony?..Pani powiedziała, że około 6 miesięcy. Jeśli zapytałam o porównanie parametrów z innymi telewizorami pani z obsługi orzekła, że ten SONY jest najlepszy. Pytałam jeszcze o pilota uniwersalnego do telewizora dla syna, owszem zostałam pionformowana gdzie się znajdują, i abym poczytała sobie instrukcję na odwrocie czy pasuje do marki telewizora. Pomimo ładnego wyglądu personelu i miłego zachowania wiedza i kompetencja była na niskim poziomie. Gdy zdecyduję się na nowy telewizor uparcie będę prosiła o kogoś bardziej kompetentnego.