zacznę o tego, że obsługa jest nie miła, a firma niezorganizowana. Panie od kontroli biletu są nie miłe, z resztą jak cała administracja. Na zapytanie jak mogę zapłacić mandat, pani po drugiej stronie atakuje mnie przez telefon że nie powinnam w ogóle kupować takiego biletu jeśli nie mam przy sobie dokumentu. Straciłam 6 zł na rozmowę telefoniczna i niczego sie nie dowiedziałam, pisząc Wiadomości na GG do punktu informacyjnego PKS Rzeszów, to nie otrzymuje przez ok 2 godziny odpowiedzi po czym druga strona się rozłącza bez słowa. jeśli chodzi o transport to autobusy są wygodne, szybko docierają na czas. Firma pamięta o studentach i przewiduje bilety ulgowe.
Sklep, jak na market samoobsługowy trochę mały.Mimo to zakupy robi się przyjemnie, towary są rzetelnie poukładane i jest duży wybór, ciekawe promocje. Dobrym rozwiązaniem są kasy samoobsługowe, które zmniejszają kolejkę chociaż czasem stwarzają komplikacje i wymaga to jednak ingerencji kasjerki. Również fajne jest, to że wózki nie wymagają włożenia monety aby zrobić zakupy.
Lokal sympatycznie i przytulnie urządzony. Wygodne, duże siedzenia przy stolikach. W barze gra muzyka.jest telewizor. pomieszczenie lekko zaciemnione, co oddaje fajny klimat. Kelnerki zainteresowane klientami. Zamówienia są szybko realizowane. Najlepsza pizza w mieście. Ceny w miarę przystępne. Przy barze można poczęstować się miętowymi cukierkami :)
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.