Chciałabym opisać w jaki sposób są obsługiwani Klienci w sieci Deichmann.
W sieci tej kupiłam około 5 par obuwia i za każdym razem musiałam tracić czas na składanie reklamacji, buty są faktycznie sprzedawane w bardzo niskich cenach , ale jakość jest fatalna rozpadają się na nogach po 2-3 miesiącach , składanie 3 reklamacji na jedną parę jest czymś zwyczajnym , zazwyczaj Panie nie chcą przyjmować obuwia ponieważ twierdza , że albo termin przyjęcia minął, albo obuwie jest brudne.
Regułą jest , że buty bez względu jaki jest to rodzaj uszkodzenia w 90 % przypadków wracają do właściciela.Odradzam zakup butów w tej sieci , bo są bardzo złej jakości natomiast personel stara się ich po prostu nie przyjmować lub przekraczać terminy rozatrzena naprawy obuwia.
W trakcie wizyty w tej placówce zostałam obsłużona bardzo miło i uprzejmie z bardzo dużą szybkością po kilkunastu sekundach , jedzenie było ciepłe i smaczne, jedynym mankamentem było to że dostałam dwie serwetki zamiast trzech oraz brak toalety w tej placówce na co pracownicy jednak nie mieli wpływu.
Byłam bardzo mile zaskoczona.
Jestem klientką banku od około 10 lat.
Prosiłąm konsultanta o napisanie prostego pisma, ponieważ Pani popełniła szereg błędów interpunkcyjnych jak również innych prosiłam ją o poprawienie dokumentu. Dokument był potwierdzeniem faktu dokonania płatności i był dokumentem urzędowym- Pani bardzo się irytowała , że prosze o korektę pisma, podniosła głos i była bardzo zirytowana , że po godz 16:00 musi jeszcze siedzieć w Banku.
Kiedy zwróciłąm Pani uwage, że płącę za pismo 10 zł i mam prawo wymagać aby było perfekcyjne i precyzyjnie napisane i , że rozumiem że chce już wyjść do domu, ale ja również niestety potrzebuję dobrego dokumentu -Pani nie raczyła mnie przeprosić.
Na sam dkoniec wydrukowała pismo i kiedy byłam przy windzie z gotowym pismem zdążył mnie jeszcze tam złapać bo okazało się, że zapomniała go podpisać. Pracownica dobitnie wykazywała irytację , że jest zmuszona zostać 10 minut po godz 16:00 .
Adres placówki:Euro Bank. 02-094 Warszawa, ul. Grójecka 59 /63.
Cza zdarzenai podany orientacyjnie na pewno był to koniec tygodnia.
Byłam obsługiwana po raz pierwszy przez młodego pracownika obsługi kasowej. Pracownik zauważył moją osobę po około 2 minutach kiedy zwróciłam mu uwagę, że chciałabym zostać obsłużona.
W trakcie logowania się na moje konto pracownik rozmawiał przez cały czas z koleżanką z sąsiedniego stanowiska na temat sprawy klienta, którego tamta Pani obsługiwała.
Kiedy zwróciłam Panu uwagę aby koncentrował się na wypłacie środków z mojego konta ponieważ obawiałam się pomyłki Pan nic na to nie odpoiwedział.
Otrzymałam do podpisania dokument gdzie był wpisany inny wypłacający , kiedy zwróciłam Panu uwagę Pan nie uznał za stosowne przeprosić za swoja pomyłkę, którą wychwyciłam przed podpisaniem dokumentu.
Poniważ obawiałam się że może zostać zaksięgowana podwójna wypłata prosiłam Pana aby podał mi stan konta przed wypłata i po wypłacie -prosiłam aby Pan to zapisał z racji istnienia tajemnicy bankowej.
Pan na głos podał kwotę jak jest na moim koncie co mogły usłyszeć i
inne postronne osoby znajdujące się w danej chwili w placówce bankowej.
Kiedy poprosiłam Pana aby wyliczył kwotę jaka została zapytał się mnie czy ja nie mogę sama sobie wyliczyć kwoty jaka została na koncie.
Na zakończenie rozmowy zwróciłam Panu uwagę, że nie jest zbyt uprzejmy na co Pan z rozbrajającą szczerością odpowiedział, ze ja również nie byłam zbyt uprzejma.
Pan ma oko o25 lat, wysoki, szczupły blondyn, przy nastepnej wizycie w placówce wolałam poczekać na inną osobę , obawiałam się abstrahując od poziomu uprzejmości konsultanta, że może narobić bałaganu na moim koncie i ponownie błędnie zrealizować dyspozycję.
Wizyta była przykładem jak zachowywać się w stosunku do posiadacza rachunku, aby ten przy najbliższej nadarzającej się okazji zmienił bank.
Jedynem powodem założenia konta w w/w banku był niezwykle ciekawy produkt taki jak konto oszczędnościowe unikalne na rynku polskim, również unikalne wpłatomaty , obsługa całodobowa, długo otwarte placówki, ciekawie skonstruowany system automatycznej obsługi ,ale niestety na nic zdadzą się wysiłaki akcjonariuszy oraz działów marketingu jeżeli na końcu całej drogi na klienta będzie czekał roztragniony, nieuprzejmy oraz niekompetentny pracownik mogacy narazić klienta na stratę finansową poprzez swoją niefrasobliwość.
Na stanowisku panował również rozgardiasz.
Przy następnej wizycie będę wolała poczekać nawet 15 minut na inną osobę niż narażać isę na stres pomyłki na moim koncie oraz braku elementarnej uprzejmości.
Rejestracja zgłoszenia szkody samochodowej- dane zbierane są bardzo dokładne dane łącznie z zaznaczeniem przez konsultanta w systemie jak część samochodu została uszkodzona co jest bardzo dużym plusem w porównaniu z konkurencją , duża liczba współpracujących warsztatów czas oczekiwania na połączenie z konsultantem bardzo krótki , jedynym mankamentem jest fakt że jeżeli klient zapomnie numeru zgłoszenia to nie ma szansy skorygowania zgłoszonej szkody co uważam za procedurę przeciwko klientowi plusem jest to że rozmowy są nagrywane .
Numer zgłoszonej szkody powinien być wysyłany e-mailem albo też SMS nie każda osoba która właśnie miała stresującą sytuację kolizji drogowej jest w stanie w stresie zapamiętać numer zgłoszenia.
Placówka Polbanku, którego reklamy są wszedzie widoczne.
Po złożeniu pisam w formei reklamacji bo tak polecił mi pracownik banku i ponad dwumiesięcznym oczekiwaniu reklamacja została po prostu zamknięta z adnotacją to nie jest reklamacja i bez jakiegokolwiek kontaktu ze strony Banku.została zaknięta ponieważ taką formę reklamacji polecił pracownik w oddziale. Jeżlei kleint nie ma numeru reklamacji jest odsyłany z kwitkiem do domu aby znalazł kopię złożonego pisma, nasuwa się pytanie co się dzieje gdy kleint zgubio pismo.Pracownicy z tej placówki mają również zwyczaj pouczania klienta żeby jeszcze nie podchodził ponieważ są zajęci a klient jest traktowany jak przeszkadzający petent.
W trakcie konsultacji z innym pracownikiem podaja na głos dane klienta obecnie obsługiwanego co postronna osoba doskonale może usłyszyć.
Wygląd placówki i pracownikó jest bez zarzutu ale niestety klientowi są przekazywane informacje werbalne i pozawerbalne że jest tylko przeszkadzającym petentem. Z tego też powodu zgecydowaąłm się przeniesć wszystkie środki do innego banku- przy okazji bardzo chętnie proponowane są produkty kredytowe bo zapewne konsultanci z tych produktów mają największą prowizję.Placówka mieści się przy Metrze Stokłosy.
Chciałabym opisać swoją krótką wizytę w oddziale banku przy wypłącie pieniędzy było to bardzo pozytywne doświdczenie, Pani przywitała mnie zapytałą się czym może służyć i badzo szybko zostałąm obsłużona.
Placówka znajduje się w Warszawie przy Rotundzie.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.