Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Beata_291

Dotycząca firmy: Volkswagen Bank

Treść opinii: Jestem klientką banku od około 10 lat. Prosiłąm konsultanta o napisanie prostego pisma, ponieważ Pani popełniła szereg błędów interpunkcyjnych jak również innych prosiłam ją o poprawienie dokumentu. Dokument był potwierdzeniem faktu dokonania płatności i był dokumentem urzędowym- Pani bardzo się irytowała , że prosze o korektę pisma, podniosła głos i była bardzo zirytowana , że po godz 16:00 musi jeszcze siedzieć w Banku. Kiedy zwróciłąm Pani uwage, że płącę za pismo 10 zł i mam prawo wymagać aby było perfekcyjne i precyzyjnie napisane i , że rozumiem że chce już wyjść do domu, ale ja również niestety potrzebuję dobrego dokumentu -Pani nie raczyła mnie przeprosić. Na sam dkoniec wydrukowała pismo i kiedy byłam przy windzie z gotowym pismem zdążył mnie jeszcze tam złapać bo okazało się, że zapomniała go podpisać. Pracownica dobitnie wykazywała irytację , że jest zmuszona zostać 10 minut po godz 16:00 .