Opinia użytkownika: Beata_291
Dotycząca firmy: Raiffeisen Digital Bank
Treść opinii: Placówka Polbanku, którego reklamy są wszedzie widoczne. Po złożeniu pisam w formei reklamacji bo tak polecił mi pracownik banku i ponad dwumiesięcznym oczekiwaniu reklamacja została po prostu zamknięta z adnotacją to nie jest reklamacja i bez jakiegokolwiek kontaktu ze strony Banku.została zaknięta ponieważ taką formę reklamacji polecił pracownik w oddziale. Jeżlei kleint nie ma numeru reklamacji jest odsyłany z kwitkiem do domu aby znalazł kopię złożonego pisma, nasuwa się pytanie co się dzieje gdy kleint zgubio pismo.Pracownicy z tej placówki mają również zwyczaj pouczania klienta żeby jeszcze nie podchodził ponieważ są zajęci a klient jest traktowany jak przeszkadzający petent. W trakcie konsultacji z innym pracownikiem podaja na głos dane klienta obecnie obsługiwanego co postronna osoba doskonale może usłyszyć. Wygląd placówki i pracownikó jest bez zarzutu ale niestety klientowi są przekazywane informacje werbalne i pozawerbalne że jest tylko przeszkadzającym petentem. Z tego też powodu zgecydowaąłm się przeniesć wszystkie środki do innego banku- przy okazji bardzo chętnie proponowane są produkty kredytowe bo zapewne konsultanci z tych produktów mają największą prowizję.Placówka mieści się przy Metrze Stokłosy.