Opinia użytkownika: Beata_291
Dotycząca firmy: DEICHMANN
Treść opinii: Chciałabym opisać w jaki sposób są obsługiwani Klienci w sieci Deichmann. W sieci tej kupiłam około 5 par obuwia i za każdym razem musiałam tracić czas na składanie reklamacji, buty są faktycznie sprzedawane w bardzo niskich cenach , ale jakość jest fatalna rozpadają się na nogach po 2-3 miesiącach , składanie 3 reklamacji na jedną parę jest czymś zwyczajnym , zazwyczaj Panie nie chcą przyjmować obuwia ponieważ twierdza , że albo termin przyjęcia minął, albo obuwie jest brudne. Regułą jest , że buty bez względu jaki jest to rodzaj uszkodzenia w 90 % przypadków wracają do właściciela.Odradzam zakup butów w tej sieci , bo są bardzo złej jakości natomiast personel stara się ich po prostu nie przyjmować lub przekraczać terminy rozatrzena naprawy obuwia.