Opinia użytkownika: Beata_291
Dotycząca firmy: Euro Bank S.A.
Treść opinii: Adres placówki:Euro Bank. 02-094 Warszawa, ul. Grójecka 59 /63. Cza zdarzenai podany orientacyjnie na pewno był to koniec tygodnia. Byłam obsługiwana po raz pierwszy przez młodego pracownika obsługi kasowej. Pracownik zauważył moją osobę po około 2 minutach kiedy zwróciłam mu uwagę, że chciałabym zostać obsłużona. W trakcie logowania się na moje konto pracownik rozmawiał przez cały czas z koleżanką z sąsiedniego stanowiska na temat sprawy klienta, którego tamta Pani obsługiwała. Kiedy zwróciłam Panu uwagę aby koncentrował się na wypłacie środków z mojego konta ponieważ obawiałam się pomyłki Pan nic na to nie odpoiwedział. Otrzymałam do podpisania dokument gdzie był wpisany inny wypłacający , kiedy zwróciłam Panu uwagę Pan nie uznał za stosowne przeprosić za swoja pomyłkę, którą wychwyciłam przed podpisaniem dokumentu. Poniważ obawiałam się że może zostać zaksięgowana podwójna wypłata prosiłam Pana aby podał mi stan konta przed wypłata i po wypłacie -prosiłam aby Pan to zapisał z racji istnienia tajemnicy bankowej. Pan na głos podał kwotę jak jest na moim koncie co mogły usłyszeć i inne postronne osoby znajdujące się w danej chwili w placówce bankowej. Kiedy poprosiłam Pana aby wyliczył kwotę jaka została zapytał się mnie czy ja nie mogę sama sobie wyliczyć kwoty jaka została na koncie. Na zakończenie rozmowy zwróciłam Panu uwagę, że nie jest zbyt uprzejmy na co Pan z rozbrajającą szczerością odpowiedział, ze ja również nie byłam zbyt uprzejma. Pan ma oko o25 lat, wysoki, szczupły blondyn, przy nastepnej wizycie w placówce wolałam poczekać na inną osobę , obawiałam się abstrahując od poziomu uprzejmości konsultanta, że może narobić bałaganu na moim koncie i ponownie błędnie zrealizować dyspozycję. Wizyta była przykładem jak zachowywać się w stosunku do posiadacza rachunku, aby ten przy najbliższej nadarzającej się okazji zmienił bank. Jedynem powodem założenia konta w w/w banku był niezwykle ciekawy produkt taki jak konto oszczędnościowe unikalne na rynku polskim, również unikalne wpłatomaty , obsługa całodobowa, długo otwarte placówki, ciekawie skonstruowany system automatycznej obsługi ,ale niestety na nic zdadzą się wysiłaki akcjonariuszy oraz działów marketingu jeżeli na końcu całej drogi na klienta będzie czekał roztragniony, nieuprzejmy oraz niekompetentny pracownik mogacy narazić klienta na stratę finansową poprzez swoją niefrasobliwość. Na stanowisku panował również rozgardiasz. Przy następnej wizycie będę wolała poczekać nawet 15 minut na inną osobę niż narażać isę na stres pomyłki na moim koncie oraz braku elementarnej uprzejmości.