Opinie użytkownika (20)

Dobrze. Na plus:...
Dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus: zachowanie personelu.

Beata_1336

07.05.2018

McCafe

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Super. Na plus:...
Super. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus: oferta,cena,asortyment.

Beata_1336

07.05.2018

Green Caffe Nero

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
OK. Na plus:...
OK. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus: zachowanie personelu.

Beata_1336

07.05.2018

Costa Coffee

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Najmilsza placówka...
Rewelacyjnie. Najmilsza placówka jaką kiedykowiek odwiedziłam! Obsługa bardzo sympatyczna i pomocna Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Beata_1336

01.08.2017

mBank

Placówka

Zakopane, Krupówki 30

Nie zgadzam się (0)
04.06.2021
Odpowiedź firmy
Dzień dobry. Dziękuję za podzielenie się z nami swoją opinią na temat, jakości świadczonych przez mBank usług. Dbamy o to, aby nasi doradcy byli dobrze wyszkoleni oraz kompetentni, a także mogli służyć swoją wiedzą i doświadczeniem w trosce o każdego klienta. Tym bardziej się cieszę, że i w tym przypadku doradca spełnił Pani oczekiwania związane z obsługą. Mam nadzieję, że dalsza współpraca z mBankiem będzie przebiegać co najmniej tak satysfakcjonująco jak do tej pory. Przypominam również, że nasi doradcy są dostępny przez całą dobę na mLinii (pod numerem telefonu 801 300 800 lub 426 300 800). W razie jakichkolwiek pytań zachęcam do kontaktu. Z pozdrowieniami Krzysztof Klepacz, mBank
Rewelacyjnie. Na...
Rewelacyjnie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Beata_1336

25.07.2017

Stradivarius

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Na...
Rewelacyjnie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Beata_1336

25.07.2017

Mohito

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Super. Pracownicy są...
Super. Pracownicy są dobrze przygotowani i pomocni. Nie nachani a wręcz własnie tą neutralnoscią i naturalnoscią duzo zyskuja Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Beata_1336

25.07.2017

VENEZIA

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Zawsze zamawiam...
Rewelacyjnie. Zawsze zamawiam przez telefon. Obsluga bardzo miła i pomocna. Pizza bardzo dobra, widać,że są świeże składniki Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Beata_1336

18.07.2017

Telepizza

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Bardzo...
Bardzo dobrze. Bardzo powolna obsługa, na jedzenie się czeka bardzo długo przez co za każdym razem dostaje zimne. Kontakt z pracownikami w porządku, miła obsługa. Jedzenie dobre, jeśli jest ciepłe. Przeważnie zimne. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Beata_1336

18.07.2017

McDonald's

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Obsługa mila,...
Rewelacyjnie. Obsługa mila, pizza rewelacyjna Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Beata_1336

18.07.2017

Da Grasso

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Super. Na...
Super. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Beata_1336

18.07.2017

Burger King

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Pracownicy...
Bardzo dobrze. Pracownicy mili i pomocni Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Beata_1336

18.07.2017

Stacje paliw Auchan

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Na...
Rewelacyjnie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Beata_1336

04.07.2017

PZU

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Wrażenia...
Bardzo dobrze. Wrażenia w porządku. Niektóre konduktorki? Masakra. Inni potrafią być mili i pomocni w zakupie biletu, a zdarzają się młode dziewczyny, które chcą dać tylko karę pieniężna Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Beata_1336

04.07.2017
Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Na plus:...
Rewelacyjnie. Na plus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Beata_1336

05.05.2017

OBI

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Super. Na plus:...
Super. Na plus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Beata_1336

05.05.2017

Zara

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Na plus:...
Rewelacyjnie. Na plus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Beata_1336

05.05.2017

Home&You

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Super. W porządkuNa...
Super. W porządkuNa plus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Beata_1336

05.05.2017

Tchibo

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Super. Gdy szukałam...
Super. Gdy szukałam danego asortymentu, obsługa wiedziała co gdzie i jakNa plus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Beata_1336

05.05.2017

PEPCO

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
za kazdym razem...
za kazdym razem jak jestem na zakupach, otwarte są 2 kasy. Mimo duzego ruchu i kolejek od kas samoobsługowych nikt nie domysli się by otworzyć kolejne. Brak gazetek na wejsciu i brak osób na dziale punktu dla klienta,

Beata_1336

16.03.2017

Tesco

Placówka

Bochnia, Partyzantów 2a

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi