Zakupiłam internet mobilny w salonie Plusa. Obsługa i kontakt z klientem rewelacja. Konsultantka przedstawiła ciekawą ofertę. Pan konsultant również był prze miły. W domu okazało się, że mam problem z podłączeniem routera. Na następny dzień zjawiłam się ponownie. Pan konsultant w bardzo szybki i bez problemowych sposób uruchomił sprzęt. Precyzyjna obsługa, uśmiechnięta, pomocna.
Szukałam dla dziecka zegarka na rękę, weszłam do sklepu, a Pani sprzedawczyni rozmawiała przez telefon komórkowy- o sprawach prywatnych.. W ogóle nie była zainteresowana klientem. Kiedy grzecznie przeprosiłam, i spytałam o zegarek, Pani odchyliła telefon od ucha i pokiwała głową że nie ma tego, czego szukam. Miałam wrażenie, że przeszkadzam tej Pani....
W aptece przy okienku stała klientka obsługiwana przez farmaceutę, nie było kolejki, jednakże drugi farmaceuta poprosił mnie do kolejnego okienka. Chciałam dowiedzieć się ile zapłacę za lek z recepty, pani podała kwotę, informując mnie, że nie ma innego tańszego zamiennika. Była miła i grzeczna z uśmiechem zapraszając ponownie.
Chcąc zapłacić za dokonane zakupy udałam się w kierunku kas, czynne było tylko stanowisko monopolowe, przy którym utworzyła się kolejka. Kasjerka szybko zareagowała wzywając kolejnego kasjera. Po czym pani zaprosiła klientów do swojej kasy, obsługa była szybka i sprawna, pani miła, uśmiechnięta.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.